hydraulické oleje ako palivo

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
čoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 13 úno 2015, 21:07
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od čoud »

Nejsem si jistej jestli je to to video co jsem myslel ale dělá to uplně stejně, cca 24-28 minuta dál nevím proč má sundanej dekl z čerpadla jestli proto že mění i těsnění pod deklem? Chce to video asi zhlédnout celé.
https://www.youtube.com/watch?v=_UdZOHc_rTE
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

https://youtu.be/zQVpSzLMp3YY rozborka cerpadla... (4:40) Na aute by to asi slo lehce povytahnout, ale nikde tam těsnění nevidim..
čoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 13 úno 2015, 21:07
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od čoud »

eXi píše:https://youtu.be/zQVpSzLMp3YY rozborka cerpadla... (4:40) Na aute by to asi slo lehce povytahnout, ale nikde tam těsnění nevidim..
Na tomhle videu není vidět ale je na tej části rozdělovací hlavy co je vsunutá v těle čerpadla.
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Za mě vytáhnout čerpadlo ven a přetěsnit celé(včetně gufera). Nic složitého na tom není.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mě by zajímalo při komplet přetěsnovačce jak přehazujete gufero, i se stalo dvakrát že gufero teklo za rok znova,

když přijedu k čerpadlářovi tak se mi stane že mi gufero nevymění rotože nemá zrovna přípravek na výměnu asi pro přesné usazení, že b ho vyloupl a natlačil nové to nedělá :?
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1094
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

slovacek.milos píše:mě by zajímalo při komplet přetěsnovačce jak přehazujete gufero, i se stalo dvakrát že gufero teklo za rok znova,

když přijedu k čerpadlářovi tak se mi stane že mi gufero nevymění rotože nemá zrovna přípravek na výměnu asi pro přesné usazení, že b ho vyloupl a natlačil nové to nedělá :?
Miloši, musíš shodit rozvodové kolo a pod staré gufero vrazit slabý šroubovák a vyndat-vypáčit ho. Pak tam nasadíš nové a naklepneš ho lehce přes ořech z goly a pak na ten ořech nasadíš matku rozvodového kola a utahuješ jí a tak to gufero zatlačíš až na doraz. Pak matku a ořech sundáš, nasadíš kolo, utáhneš a uděláš rozvody a fertig :) Několikrát už jsem to tak dělal a OK. Jde to udělat i na autě, bez vyndání čerpadla. Používej vitonové, to by mělo vydržet a třeba myslím Corteco stojí cca 50-100Kč.
Jinak jakou přesnou polohu gufera myslíš??? Žádná není, jen se gufero namáčkne myslím zároveň s hranou čerpadla a je to.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

co píšeš tak jsem to dělal no stalo se mi že gufero prostě nevydrželo a čerpadlář dává gufero nějakým přípravkem

nevím co ti říct když zas za ním pojedu zeptám se o co go, jezdím tam málo dvakrát za měsíc a tak,
madmax1200
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 15 kvě 2012, 17:49

Příspěvek od madmax1200 »

chlapi ,nemate chut tu napsat seznam do čeho lejete hydrauliku ,at jsem trochu v obraze?Já tím krmim medeveda 124ku,transita 2,5 Di a Opel Arena 2,5D.Jediný co na to jezdi skutečně brz problémů je ten Opel.Medvěd se zapíká a nejede cca po 600km,Transit se zapíká jede,ale hulí cca po 400km,ale jede pořád stejně a Opel,tak to je hvězda-nehulí a jede jak má.A já si chci koupit velkou dodávku a nechci šlápnout vedle.Není nic moc zc čeho vybírat a potřebuji výkon - vozit dvě motorky cca 450kg.Nejmenší je Opel Movano/Renault Master 2,5D-komurka,Sprinter 2,9 Komurka---ale nedaří se mně ho vůbec sehnat,pak už jen 2,9 Tdi ale to je vlastně větší brácha VW LT 35 a ten má to samé jen menší 2,5 Tdi.Do těch tdiček se moc neženu,protože ten trnasit Di byl po 400 km zapečenej jako prase a hulil jak starý kamna.Možná jen by mohlo mít vliv to turbo,že by to líp palilo.Poradíte?
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a co chceš radit sám vidíš že to nefunguje tak chceš jen odvařovat motory :?
madmax1200
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 15 kvě 2012, 17:49

Příspěvek od madmax1200 »

slovacek.milos píše:a co chceš radit sám vidíš že to nefunguje tak chceš jen odvařovat motory :?

Nechci te nejak urazit,ale precti si muj prispevek jeste jednou.Pokud k tomu nic dalsiho pozitivniho nemas,tak se prosim Te nevyjadruj.Dekuji
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Možná by pomohl předehřev. Mercedes ho má ale musí být zapnuté topení.
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1094
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Hydrauliku nikam nedávám, takže nevím.
Ale: Jaké trysky a tvar spalováku a jaký vstřikovací tlak má ten Opel? To je asi hlavní věc, po které bych šel a hledal rozdíly oproti ostatním autům. Případně bych ještě hledal nějaké další významné rozdíly od ostatních aut a podle toho bych zkusil nějak doupravit ostatní tvé favority, do kterých bys případně šel. Možná by pomohl i předehřev, jak píše burton. Když máš hustější palivo, tak tím nikdy nic nezkazíš.
Zatím tu asi všichni psali, že na hydrauliku to po pár km nechce jezdit, jak jsi psal i ty.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
madmax1200
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 15 kvě 2012, 17:49

Příspěvek od madmax1200 »

pepe276 píše:Hydrauliku nikam nedávám, takže nevím.
Ale: Jaké trysky a tvar spalováku a jaký vstřikovací tlak má ten Opel? To je asi hlavní věc, po které bych šel a hledal rozdíly oproti ostatním autům. Případně bych ještě hledal nějaké další významné rozdíly od ostatních aut a podle toho bych zkusil nějak doupravit ostatní tvé favority, do kterých bys případně šel. Možná by pomohl i předehřev, jak píše burton. Když máš hustější palivo, tak tím nikdy nic nezkazíš.
Zatím tu asi všichni psali, že na hydrauliku to po pár km nechce jezdit, jak jsi psal i ty.
Toho Opla jsem koupil za smesnych 8tisic,ze ho dolikviduju a odpalim na srotak.Ale ono ouha.Dovybavil jsem ho hydraulickym cerpadlem z ABS,jelikoz nema zadne podavaci,tesne pred cerpadlem slus do zpatecky a ten bidak chrochta i pri - 16. Od dubna do ted nakroutil přes 26.000 km a nevidel nic jineho nez hydrauliku.Zrejme se lekl a snazi si zachranit krk :D.Vypatram typ trysky,tlak a typ cerpadla.
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1094
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

A to je přímý, nebo nepřímý vstřik?
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
madmax1200
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 15 kvě 2012, 17:49

Příspěvek od madmax1200 »

Neprimy vstrik.Tyhle motory se davaly i do Opel Movano a Renault Master.Jen to prd jede a docela si papnou. 59 kw oznaceni motoru S8U770,780.Jen nevim co je tam za cerpadlo.Snad ne Lucas.Ja ma v Arene Bosch.
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“