hydraulické oleje ako palivo
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
já bych byl vůbec rád že to jezdí na naftu.. jesli chceš jezdit na kulinářské speciality, tak bych sáhl po něčem starším.. todle náhodou zkurvíš a budeš brečet.. míchání ti zajistí vracečka z čerpadla, pokud máš dost v nádrži a nevyjíždíš jí do 0 tak je to asi ok.. ale co mam zkušenost, z ještěrky v práci kam to leju taky, tak když je tam už málo paliva tak mi přijde že to jede na větší poměr hydrauliky (smrad z kratkyho vejfuku)..jako by hydraulika šla nahoru, zatímco nafta se usazovala u dna (byla nejdříve vysátá) a potom hydraulika.. to by pro tebe mohlo mít fatální následky
tez kdyz jedem na konci leta delat otawu tak huli https://www.youtube.com/watch?v=e91IPjnJjYk [/quote]
to je kat OFF ne?
to je kat OFF ne?
Viskozita krásná, to máš nějakou podpultovou hydrauliku,eXi píše:tak sem to vyndal dnes z mrazáku, -10°C, 500ml nafty, 500ml hydrauliky a 40ml benzín... tzn litr benálu na 25l směsi.. Myslím že to je na provoz ok, na nic světoborného jsem evidentně nepřišel, i když snaha byla a odměřovalo se na mililitry
https://youtu.be/1BXEMV3Rb5Q
fakt dobře tekutý!
Re: premiešavanie paliva v nádrži
Při tomto poměru naředění vychází viskozita cca na 10,2. Což si myslím, že je pořád v pohodě i pro to podávací čerpadlo. Auto když stojí např 4 dni tak olej v nádrži si sedá ale ne nějak extrémně protože je naředěnej. Do nádrže nejdřív nalej naftu pak olej a pak teprv jed na jízdu ne natankovat plnou včetně a 4 dní pauza, to by bylo špatně. Jízdou se palivo dost ohřeje od motoru a tím ohřátím se to dost spojí, u PD motorů se ohřívá palivo skoro na teplotu chladící kapaliny, na vratce do nádrže dávaj chladič aby se v létě nedeformovala teplým palivem nádrž. S tím probubláváním paliva tak to je dobrej nápad,ale myslím že nebude potřeba, nádrž nenavrtávej Čerpadlo v nádrži se spíná samo podle potřeby.eridany píše:Dik za radu. Keby som dal na 70l nafty 9 l HO viskozita 68 a 1l benzínu z dlhodobého hladiska hrozí nejaký problém na tom mojom VW T5?Používam ho len na dlhšie jazdy ale niekedy 2-4 dni odpočíva v pokoji...Rozmyšlal som nad tým či by sa nedalo využiť podávacie čerpadlo v nádrži keby som ho aktivoval manuálne cca 30min pred jazdov či by to v nádrži nepremiešalo dostatočne palivo?Ono pri jazde ide nonstop, či nie?Alebo odvoriť a hodiť do nádrže nejaké čerpadielko napr. akvaristické na 220V len neviem či je odolne...Rozmyšlal som aj nad tym že navrtam dno nadrže a dam tam hadičku na kompresor. Jednoducho otvorím uzáver a postim tam opatrne trochu vzduchu na zamiešanie.Pripadne mal by tu niekdo nejaký nápad ako dorobyť premiešavanie paliva do nádrže pred štartom?Nejaké konkrétne čerpadielko aby to bolo nezávislé?Aj na 220V, nevadí, mám tam menič...Dík.
JJ ale on má motor Pd a tam vracečku nehoní rotační čerpadlo. U rotačky a u řadového čerpadla které mají samonasávací schopnost. Je cirkulace paliva zpátky do nádrže asi větší než u PD a comonreilů. V nádrži se vždycky vyjede dřív olej(i když je pořád ředěnej vracečkou) kterej má tendenci si sedat protože je těžší než nafta. efekt (taky jsem to spozoroval), že při dojíždění nádrže je spálené palivo víc cítit hydraulickým olejem bych přisoudil tomu že aromatická složka hy oleje jde z oleje v nádrži směrem nahoru do lehčí nafty, jen moje teorie.eXi píše:já bych byl vůbec rád že to jezdí na naftu.. jesli chceš jezdit na kulinářské speciality, tak bych sáhl po něčem starším.. todle náhodou zkurvíš a budeš brečet.. míchání ti zajistí vracečka z čerpadla, pokud máš dost v nádrži a nevyjíždíš jí do 0 tak je to asi ok.. ale co mam zkušenost, z ještěrky v práci kam to leju taky, tak když je tam už málo paliva tak mi přijde že to jede na větší poměr hydrauliky (smrad z kratkyho vejfuku)..jako by hydraulika šla nahoru, zatímco nafta se usazovala u dna (byla nejdříve vysátá) a potom hydraulika.. to by pro tebe mohlo mít fatální následky
Tak dneska jsem zas "tankoval", dva 25l kanystry klasika, ale dal jsem tam 2x (6l nafty; cca 2,5l benzínu a 16l hydrauliky) Bylo to podobně hezky tekutý jak 2naf : 3ho. Už jsem ujel asi 40 km a pohoda, tak uvidim a dám vědět Ani to nijak tragicky víc nehulí, prakticky stejně a jede to stejně akorát litr za 8,50 Kč
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
takto startuje kamaráda jetta 1.6 TD půl na půl s hydraulikou bez sytiče brečíme smíchy https://youtu.be/HBq6PoSywtU
Slabota oproti mýmu bmw Mně to sice startuje na brnk, motor se snad ani neotočí a už to běží, ale za studena když tomu trochu dám, tak to je černošedej dým docela brutální
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
EXi Jak u těch motorů je řešenej sytič? To funguje jako přesuvník vstřiku? Nebo jak?eXi píše:takto startuje kamaráda jetta 1.6 TD půl na půl s hydraulikou bez sytiče brečíme smíchy https://youtu.be/HBq6PoSywtU
Nejdřív bych zkontroloval žhaveníeXi píše:takto startuje kamaráda jetta 1.6 TD půl na půl s hydraulikou bez sytiče brečíme smíchy https://youtu.be/HBq6PoSywtU
Mercedes-Benz W210 300D
čti pořádně...Stewa píše:Nejdřív bych zkontroloval žhaveníeXi píše:takto startuje kamaráda jetta 1.6 TD půl na půl s hydraulikou bez sytiče brečíme smíchy https://youtu.be/HBq6PoSywtU