Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu » hydraulické oleje ako palivo Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: pá listopad 20, 2015 2:31 pm Citovat
Pelep
Přispěvovatel
Založen: 8.7.2014
Příspěvky: 367
Bydliště: Jižní Čechy




čoud napsal:
Tak Zkus najít třeba nějakou vyvinutější 13 tku. Ta by mohla bejt ještě cajk? ne? Smile


S těma jsem zažil svý 4-6 let zpátky, 13ky 14ky 15ky... Very Happy Sákra to byly časy nejlepší prc Velmi ??astn? V 16ti jsem zchrastil hondu xr 125 a už jsem objížděl okolní vesnice Velmi ??astn? To jsem byl šťastně nezadanej a byla to paráda, s kámošema zbořený na každý vesnický zábavě a hasičský soutěži, holky... co víc si přát Velmi ??astn? Pak od 18 tříletej vážnej vztah, bylo to sice krásný a fajn, ale byl jsem jak na řetězu... V půlce července jsme se rozešli a už zase pomalu začínám lovit nějakou lásku, jsem fakt nepoučitelnej ... Very Happy

_________________
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá listopad 20, 2015 8:43 pm Citovat
čoud
Přispěvovatel
Založen: 13.2.2015
Příspěvky: 132
Bydliště: Hradec Králové




Pelep napsal:
čoud napsal:
Tak Zkus najít třeba nějakou vyvinutější 13 tku. Ta by mohla bejt ještě cajk? ne? Smile


S těma jsem zažil svý 4-6 let zpátky, 13ky 14ky 15ky... Very Happy Sákra to byly časy nejlepší prc Velmi ??astn? V 16ti jsem zchrastil hondu xr 125 a už jsem objížděl okolní vesnice Velmi ??astn? To jsem byl šťastně nezadanej a byla to paráda, s kámošema zbořený na každý vesnický zábavě a hasičský soutěži, holky... co víc si přát Velmi ??astn? Pak od 18 tříletej vážnej vztah, bylo to sice krásný a fajn, ale byl jsem jak na řetězu... V půlce července jsme se rozešli a už zase pomalu začínám lovit nějakou lásku, jsem fakt nepoučitelnej ... Very Happy


No vona taková vdaná zachovalá 40 cítka taky není k zahození....dá do toho všechno, protože si myslí že to má naposledy:-). Depak... kunda proti vodě utáhne tři lodě Smile B??a
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st listopad 25, 2015 3:39 pm Citovat
eXi
Přispěvovatel
Založen: 4.4.2015
Příspěvky: 266
Bydliště: Kladno




zůstaneme u hydrauliky kluci Jazyk .. řešil tu někdo sprej do sání na start ? jakože vyvést hadičku do kabiny... padly mrazy a udělal sem dvě baterky aby to nastartovalo což je divné, začlo téct i čerpadlo tak ho vyndám a podívám se.. předtim nikdy problém...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt listopad 26, 2015 9:31 pm Citovat
slovacek.milos
Aktivista
Založen: 23.12.2007
Příspěvky: 29449
Bydliště: Strážnice




eXi napsal:
zůstaneme u hydrauliky kluci Jazyk .. řešil tu někdo sprej do sání na start ? jakože vyvést hadičku do kabiny... padly mrazy a udělal sem dvě baterky aby to nastartovalo což je divné, začlo téct i čerpadlo tak ho vyndám a podívám se.. předtim nikdy problém...


pak napič jaké čerpadlo ti teče protože boš je na tomto foru nesmrtelné vysere se jen lucas, Mrknut? dát si hadičku a startovcí sprej není žádná blbobst, Mrknut?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt listopad 26, 2015 10:16 pm Citovat
eXi
Přispěvovatel
Založen: 4.4.2015
Příspěvky: 266
Bydliště: Kladno




1.9TD vw tzn Bosch.. Zitra sundavame, jak kape tak mi vychazi spotreba 8/100..to je hodne..normalne cca 5-6/100
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt listopad 26, 2015 10:31 pm Citovat
pepe276
Přispěvovatel
Založen: 23.1.2010
Příspěvky: 924
Bydliště: Praha a okolí




Přetěsni Vitonem(FKM, nebo FPM) a budeš mít klid.
Nedávej tam ale NBR, to ti zase za chvíli ztvrdne a znovu poteče!
Jestli nevíš rozměry O kroužků, tak před časem jsem sem někam dával rozkres čerpadla Bosch TD i s rozměrama O kroužků, tak hledej.

_________________
Citroen Jumpy 1.9TD 1997 68kW
Citroen Xantia Break 1.9TD 66kW 1997 klima, ABS
Citroen BX 1.9D 51 kW 1993
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt listopad 26, 2015 10:34 pm Citovat
eXi
Přispěvovatel
Založen: 4.4.2015
Příspěvky: 266
Bydliště: Kladno




pepe276 napsal:
Přetěsni Vitonem(FKM, nebo FPM) a budeš mít klid.
Nedávej tam ale NBR, to ti zase za chvíli ztvrdne a znovu poteče!
Jestli nevíš rozměry O kroužků, tak před časem jsem sem někam dával rozkres čerpadla Bosch TD i s rozměrama O kroužků, tak hledej.


Teče zezadu dole tzn asi od sytiče.. No uvidíme..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt listopad 26, 2015 11:34 pm Citovat
pepe276
Přispěvovatel
Založen: 23.1.2010
Příspěvky: 924
Bydliště: Praha a okolí




To vypadá na O kroužek u přesuvníku vstřiku. Ty ve friťáku tečou dost často.

_________________
Citroen Jumpy 1.9TD 1997 68kW
Citroen Xantia Break 1.9TD 66kW 1997 klima, ABS
Citroen BX 1.9D 51 kW 1993
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá listopad 27, 2015 9:36 am Citovat
slovacek.milos
Aktivista
Založen: 23.12.2007
Příspěvky: 29449
Bydliště: Strážnice




po roce 2OOO jsou těsnění v provdení odolné proti metylesteru starší čerpadla je potřeba přetěsnit a je pokoj běžná cena 2500 kč, opravářů tady na foru je dost
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá listopad 27, 2015 2:10 pm Citovat
pepe276
Přispěvovatel
Založen: 23.1.2010
Příspěvky: 924
Bydliště: Praha a okolí




slovacek.milos napsal:
po roce 2OOO jsou těsnění v provdení odolné proti metylesteru starší čerpadla je potřeba přetěsnit a je pokoj běžná cena 2500 kč, opravářů tady na foru je dost


Miloši neblázni, komplet nové těsnění tě v materiálu(Viton) vyjde na cca 100 - 200Kč. Teda pokud je člověk opravdu zručný, opraví si to sám a něco nezkurví. Při rozebírání svého prvního Bosche jsem měl docela strach, ale to tě po pár čerpadlech přejde. Jinak pokud si na to člověk netroufá, tak je lepší dojít za čerpadlářem, než něco zkurvit. Vyjde to stopro levnějc.

_________________
Citroen Jumpy 1.9TD 1997 68kW
Citroen Xantia Break 1.9TD 66kW 1997 klima, ABS
Citroen BX 1.9D 51 kW 1993
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá listopad 27, 2015 3:00 pm Citovat
čoud
Přispěvovatel
Založen: 13.2.2015
Příspěvky: 132
Bydliště: Hradec Králové




pepe276 napsal:
slovacek.milos napsal:
po roce 2OOO jsou těsnění v provdení odolné proti metylesteru starší čerpadla je potřeba přetěsnit a je pokoj běžná cena 2500 kč, opravářů tady na foru je dost


Miloši neblázni, komplet nové těsnění tě v materiálu(Viton) vyjde na cca 100 - 200Kč. Teda pokud je člověk opravdu zručný, opraví si to sám a něco nezkurví. Při rozebírání svého prvního Bosche jsem měl docela strach, ale to tě po pár čerpadlech přejde. Jinak pokud si na to člověk netroufá, tak je lepší dojít za čerpadlářem, než něco zkurvit. Vyjde to stopro levnějc.


pepe276 Nojo jenže pokavad se tím opraváři živěj je to jejich chleba tak nemůže lidem opravovat za náklady. Vem si že na přetěsnění čerpadla stráví s demontáží a montáží a přetěsněním skoro celej den a to ještě za předpokladu že jak do toho začne hrabat tak že se mu nevysere pod rukama ještě něco jiného, což se většinou stane O?i sem tam Mrknut?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne listopad 29, 2015 1:37 am Citovat
eXi
Přispěvovatel
Založen: 4.4.2015
Příspěvky: 266
Bydliště: Kladno




Tak prdlajs predsuvnik... Teče těsněním viz obrázek (cerpadlo je ilustracni a místo netesnosti je modre vyznacene) tzn spoj na těle... Lze to vyměnit samodomo nebo vůbec..? Díky
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: ne listopad 29, 2015 7:38 am Citovat
čoud
Přispěvovatel
Založen: 13.2.2015
Příspěvky: 132
Bydliště: Hradec Králové




eXi napsal:
Tak prdlajs predsuvnik... Teče těsněním viz obrázek (cerpadlo je ilustracni a místo netesnosti je modre vyznacene) tzn spoj na těle... Lze to vyměnit samodomo nebo vůbec..? Díky


Někdo to těsnění mění tak že vyndá celé čerpadlo ven a dá ho do svěráku rozdělovací hlavou směrem nahoru a sundá du rozdělovací hlavu, vyndá to zpukřelé těsnění okroužek, dá novej a zase nasadí rozdělovací hlavu dotáhne a de to do auta, na netu jsem ale viděl jak jeden rusák to dělal na autě uplně jednoduše, dal pryč vysokotlaké potrubí, povolil šrouby na rozdělovací hlavě, rozdělovací hlavu nevyndával, jen ji povytáhl aby se dostal k starému těsnění, to vyndal a přes rozdělovací hlavu přetáhl nandal nový okroužek
zatlačil rozdělovací hlavu zpátky a dotáhl ji, nandal vys potrubí odvzdušnil a hotovo, jemná niance kdyby prej tu rozdělovací hlavu povytáhl moc tak v čerpadle na auttě jak je ve vodorovné poloze tak můžou vyskákat nějaké vnitřní části a byl by problém. Nedaří se mě to video najít přiložil bych ho.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne listopad 29, 2015 8:41 am Citovat
pepe276
Přispěvovatel
Založen: 23.1.2010
Příspěvky: 924
Bydliště: Praha a okolí




čoud napsal:
pepe276 Nojo jenže pokavad se tím opraváři živěj je to jejich chleba tak nemůže lidem opravovat za náklady. Vem si že na přetěsnění čerpadla stráví s demontáží a montáží a přetěsněním skoro celej den a to ještě za předpokladu že jak do toho začne hrabat tak že se mu nevysere pod rukama ještě něco jiného, což se většinou stane O?i sem tam Mrknut?

Jasně, to beru. Pokud je ale člověk trochu zručný a opatrný, tak to zvládne i sám. Ale tohle zvážení rizika je na každém.
Jedna rada, pokud někdo rozebírá svoje první čerpadlo: Každý detail a krok fotit a čím víc fotek, tím líp! A každou polohu třeba šroubu měřit délku zašroubování, nebo si nějak označit polohu. Při rozebírání se zdá být všechno jasný, ale pak v reálu je to úplně jinak a pak je pozdě na úvahy typu...Kdybych si to já vůl jenom pamatoval, jak to bylo!

Jestli najdeš to video, hoď ho sem, to by mě taky zajímalo, protože jsem tu vstřikovací hlavu vždycky sundaval. Pokud to vytáhneš víc, tak ti tam vevnitř opravdu vyskáče pár věcí a skončil jsi a musíš to celé rozebrat a zase složit...

eXi: Tenhle velký okroužek je hned varianta č. 2, kterou bych tipoval, tady to taky dost teče. Přetěsni celé čerpadlo a budeš mít klid. Kroužkama kolem přesuvníku vstřiku, nebo vstřikovací hlavy to začíná a pak ti začnou odcházet i ostatní kroužky a to čerpadlo bude pořád olejnička.

_________________
Citroen Jumpy 1.9TD 1997 68kW
Citroen Xantia Break 1.9TD 66kW 1997 klima, ABS
Citroen BX 1.9D 51 kW 1993
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: ne listopad 29, 2015 8:54 am Citovat
čoud
Přispěvovatel
Založen: 13.2.2015
Příspěvky: 132
Bydliště: Hradec Králové




Chce to zvážit nevím co máš za stroj a jak staré to čerpadlo je pokud je po roce výroby 2000 tak bych měnil asi jen ten okroužek pod rozdělovací hlavou
pokud je starší tak bych to dal přetěsnit celí jak píše kolega aby Ti to nezačalo kapat za měsíc jinde. Mrknut? Video hledám zatím jsem našel jen todle pro zajímavost jak to v rotačce funguje.
https://www.youtube.com/watch?v=h3Phu9KV2Gk
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hydraulické oleje ako palivo
 Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 9 z 11  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.