Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu » hydraulické oleje ako palivo Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: ne listopad 29, 2015 9:21 am Citovat
čoud
Přispěvovatel
Založen: 13.2.2015
Příspěvky: 132
Bydliště: Hradec Králové




Nejsem si jistej jestli je to to video co jsem myslel ale dělá to uplně stejně, cca 24-28 minuta dál nevím proč má sundanej dekl z čerpadla jestli proto že mění i těsnění pod deklem? Chce to video asi zhlédnout celé.
https://www.youtube.com/watch?v=_UdZOHc_rTE
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne listopad 29, 2015 9:36 am Citovat
eXi
Přispěvovatel
Založen: 4.4.2015
Příspěvky: 267
Bydliště: Kladno




https://youtu.be/zQVpSzLMp3YY rozborka cerpadla... (4:40) Na aute by to asi slo lehce povytahnout, ale nikde tam těsnění nevidim..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: ne listopad 29, 2015 9:44 am Citovat
čoud
Přispěvovatel
Založen: 13.2.2015
Příspěvky: 132
Bydliště: Hradec Králové




eXi napsal:
https://youtu.be/zQVpSzLMp3YY rozborka cerpadla... (4:40) Na aute by to asi slo lehce povytahnout, ale nikde tam těsnění nevidim..


Na tomhle videu není vidět ale je na tej části rozdělovací hlavy co je vsunutá v těle čerpadla.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne listopad 29, 2015 9:49 am Citovat
burton.b22
Přispěvovatel
Založen: 28.9.2011
Příspěvky: 850




Za mě vytáhnout čerpadlo ven a přetěsnit celé(včetně gufera). Nic složitého na tom není.

_________________
Mercedes 190D r.v.87
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne listopad 29, 2015 11:02 am Citovat
slovacek.milos
Aktivista
Založen: 23.12.2007
Příspěvky: 29603
Bydliště: Strážnice




mě by zajímalo při komplet přetěsnovačce jak přehazujete gufero, i se stalo dvakrát že gufero teklo za rok znova,

když přijedu k čerpadlářovi tak se mi stane že mi gufero nevymění rotože nemá zrovna přípravek na výměnu asi pro přesné usazení, že b ho vyloupl a natlačil nové to nedělá Zmaten?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: ne listopad 29, 2015 7:39 pm Citovat
pepe276
Přispěvovatel
Založen: 23.1.2010
Příspěvky: 928
Bydliště: Praha a okolí




slovacek.milos napsal:
mě by zajímalo při komplet přetěsnovačce jak přehazujete gufero, i se stalo dvakrát že gufero teklo za rok znova,

když přijedu k čerpadlářovi tak se mi stane že mi gufero nevymění rotože nemá zrovna přípravek na výměnu asi pro přesné usazení, že b ho vyloupl a natlačil nové to nedělá Zmaten?

Miloši, musíš shodit rozvodové kolo a pod staré gufero vrazit slabý šroubovák a vyndat-vypáčit ho. Pak tam nasadíš nové a naklepneš ho lehce přes ořech z goly a pak na ten ořech nasadíš matku rozvodového kola a utahuješ jí a tak to gufero zatlačíš až na doraz. Pak matku a ořech sundáš, nasadíš kolo, utáhneš a uděláš rozvody a fertig Smile Několikrát už jsem to tak dělal a OK. Jde to udělat i na autě, bez vyndání čerpadla. Používej vitonové, to by mělo vydržet a třeba myslím Corteco stojí cca 50-100Kč.
Jinak jakou přesnou polohu gufera myslíš??? Žádná není, jen se gufero namáčkne myslím zároveň s hranou čerpadla a je to.

_________________
Citroen Jumpy 1.9TD 1997 68kW
Citroen Xantia Break 1.9TD 66kW 1997 klima, ABS
Citroen BX 1.9D 51 kW 1993
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: ne listopad 29, 2015 10:01 pm Citovat
slovacek.milos
Aktivista
Založen: 23.12.2007
Příspěvky: 29603
Bydliště: Strážnice




co píšeš tak jsem to dělal no stalo se mi že gufero prostě nevydrželo a čerpadlář dává gufero nějakým přípravkem

nevím co ti říct když zas za ním pojedu zeptám se o co go, jezdím tam málo dvakrát za měsíc a tak,
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út leden 26, 2016 6:54 pm Citovat
madmax1200
Sběrač informací
Založen: 15.5.2012
Příspěvky: 49




chlapi ,nemate chut tu napsat seznam do čeho lejete hydrauliku ,at jsem trochu v obraze?Já tím krmim medeveda 124ku,transita 2,5 Di a Opel Arena 2,5D.Jediný co na to jezdi skutečně brz problémů je ten Opel.Medvěd se zapíká a nejede cca po 600km,Transit se zapíká jede,ale hulí cca po 400km,ale jede pořád stejně a Opel,tak to je hvězda-nehulí a jede jak má.A já si chci koupit velkou dodávku a nechci šlápnout vedle.Není nic moc zc čeho vybírat a potřebuji výkon - vozit dvě motorky cca 450kg.Nejmenší je Opel Movano/Renault Master 2,5D-komurka,Sprinter 2,9 Komurka---ale nedaří se mně ho vůbec sehnat,pak už jen 2,9 Tdi ale to je vlastně větší brácha VW LT 35 a ten má to samé jen menší 2,5 Tdi.Do těch tdiček se moc neženu,protože ten trnasit Di byl po 400 km zapečenej jako prase a hulil jak starý kamna.Možná jen by mohlo mít vliv to turbo,že by to líp palilo.Poradíte?

_________________
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út leden 26, 2016 9:20 pm Citovat
slovacek.milos
Aktivista
Založen: 23.12.2007
Příspěvky: 29603
Bydliště: Strážnice




a co chceš radit sám vidíš že to nefunguje tak chceš jen odvařovat motory Zmaten?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út leden 26, 2016 9:47 pm Citovat
madmax1200
Sběrač informací
Založen: 15.5.2012
Příspěvky: 49




slovacek.milos napsal:
a co chceš radit sám vidíš že to nefunguje tak chceš jen odvařovat motory Zmaten?

Nechci te nejak urazit,ale precti si muj prispevek jeste jednou.Pokud k tomu nic dalsiho pozitivniho nemas,tak se prosim Te nevyjadruj.Dekuji

_________________
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út leden 26, 2016 10:01 pm Citovat
burton.b22
Přispěvovatel
Založen: 28.9.2011
Příspěvky: 850




Možná by pomohl předehřev. Mercedes ho má ale musí být zapnuté topení.

_________________
Mercedes 190D r.v.87
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 26, 2016 10:02 pm Citovat
pepe276
Přispěvovatel
Založen: 23.1.2010
Příspěvky: 928
Bydliště: Praha a okolí




Hydrauliku nikam nedávám, takže nevím.
Ale: Jaké trysky a tvar spalováku a jaký vstřikovací tlak má ten Opel? To je asi hlavní věc, po které bych šel a hledal rozdíly oproti ostatním autům. Případně bych ještě hledal nějaké další významné rozdíly od ostatních aut a podle toho bych zkusil nějak doupravit ostatní tvé favority, do kterých bys případně šel. Možná by pomohl i předehřev, jak píše burton. Když máš hustější palivo, tak tím nikdy nic nezkazíš.
Zatím tu asi všichni psali, že na hydrauliku to po pár km nechce jezdit, jak jsi psal i ty.

_________________
Citroen Jumpy 1.9TD 1997 68kW
Citroen Xantia Break 1.9TD 66kW 1997 klima, ABS
Citroen BX 1.9D 51 kW 1993
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út leden 26, 2016 10:14 pm Citovat
madmax1200
Sběrač informací
Založen: 15.5.2012
Příspěvky: 49




pepe276 napsal:
Hydrauliku nikam nedávám, takže nevím.
Ale: Jaké trysky a tvar spalováku a jaký vstřikovací tlak má ten Opel? To je asi hlavní věc, po které bych šel a hledal rozdíly oproti ostatním autům. Případně bych ještě hledal nějaké další významné rozdíly od ostatních aut a podle toho bych zkusil nějak doupravit ostatní tvé favority, do kterých bys případně šel. Možná by pomohl i předehřev, jak píše burton. Když máš hustější palivo, tak tím nikdy nic nezkazíš.
Zatím tu asi všichni psali, že na hydrauliku to po pár km nechce jezdit, jak jsi psal i ty.

Toho Opla jsem koupil za smesnych 8tisic,ze ho dolikviduju a odpalim na srotak.Ale ono ouha.Dovybavil jsem ho hydraulickym cerpadlem z ABS,jelikoz nema zadne podavaci,tesne pred cerpadlem slus do zpatecky a ten bidak chrochta i pri - 16. Od dubna do ted nakroutil přes 26.000 km a nevidel nic jineho nez hydrauliku.Zrejme se lekl a snazi si zachranit krk Velmi ??astn?.Vypatram typ trysky,tlak a typ cerpadla.

_________________
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út leden 26, 2016 11:15 pm Citovat
pepe276
Přispěvovatel
Založen: 23.1.2010
Příspěvky: 928
Bydliště: Praha a okolí




A to je přímý, nebo nepřímý vstřik?

_________________
Citroen Jumpy 1.9TD 1997 68kW
Citroen Xantia Break 1.9TD 66kW 1997 klima, ABS
Citroen BX 1.9D 51 kW 1993
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: st leden 27, 2016 6:58 am Citovat
madmax1200
Sběrač informací
Založen: 15.5.2012
Příspěvky: 49




Neprimy vstrik.Tyhle motory se davaly i do Opel Movano a Renault Master.Jen to prd jede a docela si papnou. 59 kw oznaceni motoru S8U770,780.Jen nevim co je tam za cerpadlo.Snad ne Lucas.Ja ma v Arene Bosch.

_________________
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
hydraulické oleje ako palivo
 Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 10 z 11  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.