Z ničeho nic dýl startuje TDi AHU ***VYŘEŠENO***

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Z ničeho nic dýl startuje TDi AHU ***VYŘEŠENO***

Příspěvek od Toledak »

Ahoj, vím že už se to tu několikrát řešilo, ale myslím, že můj problém je odlišný.Včera jsem tak nějak spěchal a jel jsem asi cca 6 km při 4 tis/ot.No a dnes to nějak hůř startuje, cca 2-3 dýl než normálně.Vždy mi to chytalo na drc a teď z ničeho nic tohle.Diagnozu jsem zatím nedělal.Jinak ráno studené to chytlo o něco dříve (ale ne o moc).Ještě napíšu, že když jsem s tím tak jako spěchal tak sem měl už docela málo nafty v nádrži.Netušíte někdo co by to mohlo být.Jinak ale vše v pořádku, výkon, hladina vody, oleje atd...
Naposledy upravil(a) Toledak dne 18 črc 2007, 22:47, celkem upraveno 1 x.
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Kontroloval jsem ještě rozvody a vše je jak má být.Značka na setrvačníku souhlasí s trnem na rozvodovém kole u čerpadla.Takže klínkem na malém rozvodovém kolečku to také nebude.
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Tak jsem dnes dělal diagnózu a nic, žádná chyba, před vstřik při teplotě 83°C přesně na modré čáře.Takže vše v nejlepším pořádku, ale špatně startuje dál.
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Tak už vyřešeno!Namontoval jsem jiné vstřik. čerpadlo a už to běží zase jako dřív.Dokonce to i líp jede.
Toto budiž návodem pro ostatní s podobným problémem!
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Tak už i dokonce vím čím to bylo, že to z ničeho nic přestalo startovat.Rozdělal jsem čerpadlo a koukal jako blázen, ze dvou pružin, které odtlačují pístek bylo rázem pružin šest.Jedna byla na 4 kusy a druhá na 2.Obrázek
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

Tohle je ukazkove ukonceny topic... to je pak jiny kafe, kdyz je problem a neco se hleda :worthy:
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Peete píše:Tohle je ukazkove ukonceny topic... to je pak jiny kafe, kdyz je problem a neco se hleda :worthy:
děkuji.Budu rád když má zkušenost pomůže ostatním.To co potkalo mé čerpadlo může potkat kterékoliv jiné. :(
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Vecernicek
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 07 srp 2007, 20:59
Bydliště: Btrnio

Příspěvek od Vecernicek »

A čím si vysvětluješ že ta pružina praskla? Přece jenom nemůže prasknout sama o sobě :? Nebo tou jízdou :o
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Vecernicek píše:A čím si vysvětluješ že ta pružina praskla? Přece jenom nemůže prasknout sama o sobě :? Nebo tou jízdou :o
Tak to opravdu nevím, mělo najeto 219 tis., tak těžko říct, možná únava materiálu, možná přehřáté palivo, fakt nedokážu říct co k tomuhle vedlo, ale zajímalo by mě to také.
Nafta patří do TDi!
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

To se stavá,někdy praskne jen jedna.Unava materialu.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

jsou věci mezi nebem a zemí- a ted vážně to se občas stane, že tam něco takhle odejde a ty pružiny jsou zrovna jedna z obvyklejších věcí, kort když to neni zvyklé na chod v těhle otáčkách. Vydržel to pístek?
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

tomáš karbus píše:jsou věci mezi nebem a zemí- a ted vážně to se občas stane, že tam něco takhle odejde a ty pružiny jsou zrovna jedna z obvyklejších věcí, kort když to neni zvyklé na chod v těhle otáčkách. Vydržel to pístek?
Jo, pístek to vydržel.I když ty pružiny byly prasklé, tak jsem s tím ještě týden v pohodě jezdil, jen ty starty byly špatné, protože při startovacích otáčkách se nad málo odtlačený pístek dostalo jen malé množství paliva, které ale nebylo moc ochotno rozběhnout motor.To čerpadlo půjde po výměně pružin na prodej, protože mu jinak vůbec nic není.
Nafta patří do TDi!
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

no trochu škráblej pístek asi bude, ale každopádně chodit by mělo
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

tomáš karbus píše:no trochu škráblej pístek asi bude, ale každopádně chodit by mělo
Proč si to myslíš, že bude nějak poškozen??? :?
Nafta patří do TDi!
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

no dycky se tam něco trochu semele a ty pilinky ho bud škrábnou, nebo se trošku chytne při jedné straně
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“