No to jsem si také myslel, ale v rozdělovací hlavě je ještě jemné mosazné sítko, přes které ta nafta jde nad pístek, který ji pak vytlačí na vstřiky, takže tam by se nic cizího dostat nemělo a vzhledem k délce zasunutí toho pístku v rozdělovací hlavě by se ani nemusel nějak poškodit tím, že se na jedné straně odtlačoval víc, než na straně druhé.tomáš karbus píše:no dycky se tam něco trochu semele a ty pilinky ho bud škrábnou, nebo se trošku chytne při jedné straně
Z ničeho nic dýl startuje TDi AHU ***VYŘEŠENO***
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nafta patří do TDi!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
mně studenej chytne hned, ale ohřátej tak 10 sekund pak chytne,studenej jede líp,lepší akcelerace,ale jek píšu ohřátej nechytá i nejede jak má,jeto vyběhanou hlavou, nebo třeba i pružinama?mám najeto asi 285 tis. a myslím,že je ještě původní,mám doma,jiné,to má asi 70 tis,ale má dvě skartky-pasat já mám jen jednu sharan , tak že bych zkusil vyměnit hlavu a viděl ty pružiny,jestli jsou celé,co vy na totomáš karbus píše:no dycky se tam něco trochu semele a ty pilinky ho bud škrábnou, nebo se trošku chytne při jedné straně
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
miraspetrowski píše:mně studenej chytne hned, ale ohřátej tak 10 sekund pak chytne,studenej jede líp,lepší akcelerace,ale jek píšu ohřátej nechytá i nejede jak má,jeto vyběhanou hlavou, nebo třeba i pružinama?mám najeto asi 285 tis. a myslím,že je ještě původní,mám doma,jiné,to má asi 70 tis,ale má dvě skartky-pasat já mám jen jednu sharan , tak že bych zkusil vyměnit hlavu a viděl ty pružiny,jestli jsou celé,co vy na totomáš karbus píše:no dycky se tam něco trochu semele a ty pilinky ho bud škrábnou, nebo se trošku chytne při jedné straně
Jestli je vyběhaná hlava, tak to poznáš tak, že zahřeješ motor na provozní teplotu, tak aby to dýl točilo, pak vezmeš do petky studenou vodu, vypneš motor a začneš polívat vodou rozdělovací hlavu čerpadla, aby byla studená, pak zkusíš nastartovat, pokud to chytne na drc, tak je hlava ko.Jinak jestli máš čerpadlo z pasatta a má dva štekry, ale jinak je stejné, tak to stačí přepinovat, určitě do něj nelez.Jen by jsi ho mohl rozhodit.
Nafta patří do TDi!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
vzal jsem z něj jen hlavu zatím je to lepší,ale když je teplej tak mu to trvá tak 4 otočení,už jsem polejval i to starý, možná ještě zvednu start.dávku,,pak se ukážeToledak píše:miraspetrowski píše:mně studenej chytne hned, ale ohřátej tak 10 sekund pak chytne,studenej jede líp,lepší akcelerace,ale jek píšu ohřátej nechytá i nejede jak má,jeto vyběhanou hlavou, nebo třeba i pružinama?mám najeto asi 285 tis. a myslím,že je ještě původní,mám doma,jiné,to má asi 70 tis,ale má dvě skartky-pasat já mám jen jednu sharan , tak že bych zkusil vyměnit hlavu a viděl ty pružiny,jestli jsou celé,co vy na totomáš karbus píše:no dycky se tam něco trochu semele a ty pilinky ho bud škrábnou, nebo se trošku chytne při jedné straně
Jestli je vyběhaná hlava, tak to poznáš tak, že zahřeješ motor na provozní teplotu, tak aby to dýl točilo, pak vezmeš do petky studenou vodu, vypneš motor a začneš polívat vodou rozdělovací hlavu čerpadla, aby byla studená, pak zkusíš nastartovat, pokud to chytne na drc, tak je hlava ko.Jinak jestli máš čerpadlo z pasatta a má dva štekry, ale jinak je stejné, tak to stačí přepinovat, určitě do něj nelez.Jen by jsi ho mohl rozhodit.
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku