Ford Transit - Chcípá na volnoběh

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33

Ford Transit - Chcípá na volnoběh

Příspěvek od Pidiluke »

Ahoj. Mam takovy problem na Ford Transit 2.4 TDCi 85kw. Nastartuju a jedu bez jakychkoliv problemu. A pak kdyz dojizdim do krizovatky a vyradim tak mi chcipne. Pak nastartuju a pokracuji dal. Nebo kdyz dele bezi na volnobeh. Koukal jsem pres diag, ze se najednou vytrati tlak v railu a chcipne. Nevim co s tim. Menil jsem na tom vstriky a nastavil je do ridici jednotky. Tim se podstatne zlepsil chod motoru, ale porad chcipa. Nevite co s tim?
Naposledy upravil(a) Pidiluke dne 03 úno 2015, 15:19, celkem upraveno 2 x.
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

cidlo na railu co?
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33

Příspěvek od Pidiluke »

dreizig5 píše:cidlo na railu co?
No cidlo bych nerekl, kdyz to meri. To spis regulator ne? A jeste jsem zapomel dodat, ze tam mam dve chyby.

1.- rele zhaveni detekcni obvod (rele funguje a zhavi, navic dnes nove zhavicky)

2.-voda v palivu nebo tak nejak (filtr paliva jsem daval novy pri vymene vstriku)
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Chce to udělat komplet nastavení včetně pilotního vstřiku.Pokud nemàš na filtru čidlo na vodu v palivu tak je na to aktualizace a pak ti to udělaj i s nastavením ve fordu.
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33

Příspěvek od Pidiluke »

geo píše:Chce to udělat komplet nastavení včetně pilotního vstřiku.Pokud nemàš na filtru čidlo na vodu v palivu tak je na to aktualizace a pak ti to udělaj i s nastavením ve fordu.
Ten pilotni vstrik jsem nastavoval, ale v motoru cosi jakoby cvaklo a diagnostika napsala chybu operaci nelze dokoncit. Tak netusim co to je.
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33

Příspěvek od Pidiluke »

Ještě mi nejde do hlavy ten fakt, že když jsem vyměnil vstřiky a načetl v řídící jednotce tak jsem to jel projet (cca 70km) s tím, že jsem i občas vypínal motor a zase zapnul. Poté jsem nechal i dlouho běžet na volnoběh zase jel a vše v pohodě. A o den později to začne chcípat na volnoběh. A když je to těsně před chcípnutím a hapruje tak absolutně neraguje na plyn. To reaguje až tak po 5sek a nebo to chcípne. Diag mi ukazuje, že těsně před chcípnutím to tam napere moc nafty, ale to je možná důsledek něčeho co to spouští... Už nevím co s tím, zkouším snad všechno. :/

Pomožte mi prosíííííím :/
JNCM
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 27 kvě 2010, 19:13
Bydliště: Děčín Praha Kolín

Příspěvek od JNCM »

resim neco podobneho na 2.4 tdci 74kw phfa.me psala diag ventil egr dal sem novy a take chcipa.diagnostika bez zavady :?
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Zkusil bych i nový egr zaslepit, jistota je jistota.
nepropadat panice...
JNCM
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 27 kvě 2010, 19:13
Bydliště: Děčín Praha Kolín

Příspěvek od JNCM »

vzal sem novy egr ve fordu takze origo a navic je rizen elektricky takze diagnostika problem pozna .blby taky je ze na egr neni moc dobry pristup kdyz teda clovek nema poradny zvedak.kazdopadne porad nevim co je spatne :? ted schanim nekoho kdo umi perfektne cist live data ja jen vycetl ze kdyz z volnobehu nahle chcipne zvedne se davka nafty (wallbash)
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33

Příspěvek od Pidiluke »

No jenže to nejde upravit nijak, než nastavit třeba pilotní vstřik a čerpadlo. Teď nevím co z toho mi nešlo, ale to jedno jsem nastavil a jevilo se mi to jako lepší. Jezdil jsem 40min a nic a pak to zase začalo dělat pokaždé. Jsem z toho hotový, jestli to není třeba ta váha vzduchu... ale zdá se mi moc peněz za tak malou chovinu... a provdou je, že když jí odpojím na tvrdo tak motor nic nezaznamená... A diag ukazuje, že funguje, ale myslím, že nefunguje správně jak má, čili to bude mít asi nějakou hooodně velkou toleranci, nebo už nevím... :/
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

jako odpojíš váhu a diag to ani nezaznamená?neni tam chip?
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33

Příspěvek od Pidiluke »

dreizig5 píše:jako odpojíš váhu a diag to ani nezaznamená?neni tam chip?
Ne ne chip tam není, ale chtěl by ho tam až to bude v pořádku :D
JNCM
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 27 kvě 2010, 19:13
Bydliště: Děčín Praha Kolín

Příspěvek od JNCM »

tak muj pripad s chcipacim volnobehem na 2.4 tdci (sporadicky)a obcas nereaguje plyn pedal .vcera jsem zajel do fordu na diag a prozkoumani.udelali skus.jizdu a diag bez zavad :? :roll: . dale zjistili ze kolisa tlak v railu.a doporucili vymenit nejaky ventil v cerpadle za 4t a 2,5t prace.ale rekli ze pokud nepomuze tak resit vstriky a cerpadlo (wallbash) tak to asi necham udelat a budu doufat ze to bude jen ten ventil
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33

Příspěvek od Pidiluke »

JNCM píše:tak muj pripad s chcipacim volnobehem na 2.4 tdci (sporadicky)a obcas nereaguje plyn pedal .vcera jsem zajel do fordu na diag a prozkoumani.udelali skus.jizdu a diag bez zavad :? :roll: . dale zjistili ze kolisa tlak v railu.a doporucili vymenit nejaky ventil v cerpadle za 4t a 2,5t prace.ale rekli ze pokud nepomuze tak resit vstriky a cerpadlo (wallbash) tak to asi necham udelat a budu doufat ze to bude jen ten ventil
Uz se mi to spravilo ,,samo,, :D po najezdu cca 2000km motor bezi krasne ;)
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33

Příspěvek od Pidiluke »

Tak a je to tu zase. Auto jede krásně bez jakýchkoliv problému když je v tahu nebo točí nad 1500ot/min. Jakmile klesne pod 1500ot/min tak většinou chcípne. Když jedu např. s kopce, zastavuji na STOPce... Nebo když běží na volnoběh tak si z ničeho nic chcípne... Nic mě už nenapadá, zkusil jsem vyměnit váhu vzduchu, čidlo tlaku vzduchu a nic. Jediné co mě teď večer napadá je to, že první vstřik je nahoře na přepadu trochu mokrej od nafty, může to dělat, tuhle neplechu? Připadámi jak kdyby něco odstavilo palivo a auto chcíplo, protože když jedu s kopce a mám pod 1500ot/min tak chcípne a nenahodí se zpět tím, že motor má kvalt. Musím vyřadit a znovu nastartovat.

Doufám, že jsem mou poruchu popsal dostatečně, aby jste mi mohly případně poradit, budu moc vděčný, Děkuji váááám ;)
Odpovědět

Zpět na „Ford“