Ford Transit - Chcípá na volnoběh
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ford Transit - Chcípá na volnoběh
Ahoj. Mam takovy problem na Ford Transit 2.4 TDCi 85kw. Nastartuju a jedu bez jakychkoliv problemu. A pak kdyz dojizdim do krizovatky a vyradim tak mi chcipne. Pak nastartuju a pokracuji dal. Nebo kdyz dele bezi na volnobeh. Koukal jsem pres diag, ze se najednou vytrati tlak v railu a chcipne. Nevim co s tim. Menil jsem na tom vstriky a nastavil je do ridici jednotky. Tim se podstatne zlepsil chod motoru, ale porad chcipa. Nevite co s tim?
Naposledy upravil(a) Pidiluke dne 03 úno 2015, 15:19, celkem upraveno 2 x.
No cidlo bych nerekl, kdyz to meri. To spis regulator ne? A jeste jsem zapomel dodat, ze tam mam dve chyby.dreizig5 píše:cidlo na railu co?
1.- rele zhaveni detekcni obvod (rele funguje a zhavi, navic dnes nove zhavicky)
2.-voda v palivu nebo tak nejak (filtr paliva jsem daval novy pri vymene vstriku)
Ten pilotni vstrik jsem nastavoval, ale v motoru cosi jakoby cvaklo a diagnostika napsala chybu operaci nelze dokoncit. Tak netusim co to je.geo píše:Chce to udělat komplet nastavení včetně pilotního vstřiku.Pokud nemàš na filtru čidlo na vodu v palivu tak je na to aktualizace a pak ti to udělaj i s nastavením ve fordu.
Ještě mi nejde do hlavy ten fakt, že když jsem vyměnil vstřiky a načetl v řídící jednotce tak jsem to jel projet (cca 70km) s tím, že jsem i občas vypínal motor a zase zapnul. Poté jsem nechal i dlouho běžet na volnoběh zase jel a vše v pohodě. A o den později to začne chcípat na volnoběh. A když je to těsně před chcípnutím a hapruje tak absolutně neraguje na plyn. To reaguje až tak po 5sek a nebo to chcípne. Diag mi ukazuje, že těsně před chcípnutím to tam napere moc nafty, ale to je možná důsledek něčeho co to spouští... Už nevím co s tím, zkouším snad všechno. :/
Pomožte mi prosíííííím :/
Pomožte mi prosíííííím :/
vzal sem novy egr ve fordu takze origo a navic je rizen elektricky takze diagnostika problem pozna .blby taky je ze na egr neni moc dobry pristup kdyz teda clovek nema poradny zvedak.kazdopadne porad nevim co je spatne ted schanim nekoho kdo umi perfektne cist live data ja jen vycetl ze kdyz z volnobehu nahle chcipne zvedne se davka nafty
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
No jenže to nejde upravit nijak, než nastavit třeba pilotní vstřik a čerpadlo. Teď nevím co z toho mi nešlo, ale to jedno jsem nastavil a jevilo se mi to jako lepší. Jezdil jsem 40min a nic a pak to zase začalo dělat pokaždé. Jsem z toho hotový, jestli to není třeba ta váha vzduchu... ale zdá se mi moc peněz za tak malou chovinu... a provdou je, že když jí odpojím na tvrdo tak motor nic nezaznamená... A diag ukazuje, že funguje, ale myslím, že nefunguje správně jak má, čili to bude mít asi nějakou hooodně velkou toleranci, nebo už nevím... :/
tak muj pripad s chcipacim volnobehem na 2.4 tdci (sporadicky)a obcas nereaguje plyn pedal .vcera jsem zajel do fordu na diag a prozkoumani.udelali skus.jizdu a diag bez zavad . dale zjistili ze kolisa tlak v railu.a doporucili vymenit nejaky ventil v cerpadle za 4t a 2,5t prace.ale rekli ze pokud nepomuze tak resit vstriky a cerpadlo tak to asi necham udelat a budu doufat ze to bude jen ten ventil
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
Uz se mi to spravilo ,,samo,, po najezdu cca 2000km motor bezi krasneJNCM píše:tak muj pripad s chcipacim volnobehem na 2.4 tdci (sporadicky)a obcas nereaguje plyn pedal .vcera jsem zajel do fordu na diag a prozkoumani.udelali skus.jizdu a diag bez zavad . dale zjistili ze kolisa tlak v railu.a doporucili vymenit nejaky ventil v cerpadle za 4t a 2,5t prace.ale rekli ze pokud nepomuze tak resit vstriky a cerpadlo tak to asi necham udelat a budu doufat ze to bude jen ten ventil
Tak a je to tu zase. Auto jede krásně bez jakýchkoliv problému když je v tahu nebo točí nad 1500ot/min. Jakmile klesne pod 1500ot/min tak většinou chcípne. Když jedu např. s kopce, zastavuji na STOPce... Nebo když běží na volnoběh tak si z ničeho nic chcípne... Nic mě už nenapadá, zkusil jsem vyměnit váhu vzduchu, čidlo tlaku vzduchu a nic. Jediné co mě teď večer napadá je to, že první vstřik je nahoře na přepadu trochu mokrej od nafty, může to dělat, tuhle neplechu? Připadámi jak kdyby něco odstavilo palivo a auto chcíplo, protože když jedu s kopce a mám pod 1500ot/min tak chcípne a nenahodí se zpět tím, že motor má kvalt. Musím vyřadit a znovu nastartovat.
Doufám, že jsem mou poruchu popsal dostatečně, aby jste mi mohly případně poradit, budu moc vděčný, Děkuji váááám
Doufám, že jsem mou poruchu popsal dostatečně, aby jste mi mohly případně poradit, budu moc vděčný, Děkuji váááám