Ford Transit - Chcípá na volnoběh
Moderátoři: šulda, Moderátoři
právě si myslím, že to chytá falešný vzduch od toho přepadu na vstřiku, ale je to jen můj osobní dojem :/erikfrog píše:Tiez rovnaky problem trisky ko vymenene ale obcasne chcipnutie v krizovatke. Pomohlo vycistit nadrz a dal sa novy drziak pal. Filtra plus filter odvtedy pokoj. Na otestovanie staci bandaska plus nejaky palivak 2 vyvodovy a par hadiciek.
Niekde to chytalo falosny vzduch.
Není patrno o jaký rok se jedná , ale předpokládám , že 06 nahoru EURO 4 , EURO 5 je už řešené jinak .Pokud je to EURO 4 tak přehrát novou kalibrací PCM a učení čerpadla a vstřiků , odstraní to i ty ostatní hlášky , ale ne to žhavení . To obyčejně dělá pojistka v pojistkovce v prostoru motoru . Problém může být i v elektroinstalaci , ale není to tak časté . Pokud se jedná o EURO 5 , tak také novou kalibraci , tam už se učení čerpadla a vstřiků nedělá. Hlášku vody dělá čidlo na palivovém filtru a žhavení může dělat žhavící modul , je na řídící jednotce PCM .
Není patrno o jaký rok se jedná , ale předpokládám , že 06 nahoru EURO 4 , EURO 5 je už řešené jinak .Pokud je to EURO 4 tak přehrát novou kalibrací PCM a učení čerpadla a vstřiků , odstraní to i ty ostatní hlášky , ale ne to žhavení . To obyčejně dělá pojistka v pojistkovce v prostoru motoru . Problém může být i v elektroinstalaci , ale není to tak časté . Pokud se jedná o EURO 5 , tak také novou kalibraci , tam už se učení čerpadla a vstřiků nedělá. Hlášku vody dělá čidlo na palivovém filtru a žhavení může dělat žhavící modul , je na řídící jednotce PCM .
Rok to je 2007. Dal jsem nastavit, vše co mi šlo. Jedinné co mi nešlo bylo čerpadlo.Radekn píše:Není patrno o jaký rok se jedná , ale předpokládám , že 06 nahoru EURO 4 , EURO 5 je už řešené jinak .Pokud je to EURO 4 tak přehrát novou kalibrací PCM a učení čerpadla a vstřiků , odstraní to i ty ostatní hlášky , ale ne to žhavení . To obyčejně dělá pojistka v pojistkovce v prostoru motoru . Problém může být i v elektroinstalaci , ale není to tak časté . Pokud se jedná o EURO 5 , tak také novou kalibraci , tam už se učení čerpadla a vstřiků nedělá. Hlášku vody dělá čidlo na palivovém filtru a žhavení může dělat žhavící modul , je na řídící jednotce PCM .
Jinak to žhavení jsem už vyřešil Auto už žhaví a chybu nehlásí. A ta voda v palivu, hlásí, protože to má čidlo, které není zapojené v palivovém filtru a má to jen protikus jako záslepku. Jinak je ten motor v pořádku. Ale nejde mi do hlavy proč to chcípá. Ještě jsem vypozoroval, že to dělá až se motor prohřeje a hlavně když nešlapu na plyn a jen podřazuji. Např když jedu s kopce a vůbec nepřidávám, tak si prostě chcípne a musím nastartovat, je to tak akorát na rozbití huby. Příjde mi to jakoby to z ničeho nic odstavilo naftu. Jsem už bezradný :/Pidiluke píše:Rok to je 2007. Dal jsem nastavit, vše co mi šlo. Jedinné co mi nešlo bylo čerpadlo.Radekn píše:Není patrno o jaký rok se jedná , ale předpokládám , že 06 nahoru EURO 4 , EURO 5 je už řešené jinak .Pokud je to EURO 4 tak přehrát novou kalibrací PCM a učení čerpadla a vstřiků , odstraní to i ty ostatní hlášky , ale ne to žhavení . To obyčejně dělá pojistka v pojistkovce v prostoru motoru . Problém může být i v elektroinstalaci , ale není to tak časté . Pokud se jedná o EURO 5 , tak také novou kalibraci , tam už se učení čerpadla a vstřiků nedělá. Hlášku vody dělá čidlo na palivovém filtru a žhavení může dělat žhavící modul , je na řídící jednotce PCM .