Ford Transit - Chcípá na volnoběh

Moderátoři: šulda, Moderátoři

erikfrog
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 23 dub 2008, 11:53

Příspěvek od erikfrog »

Tiez rovnaky problem trisky ko vymenene ale obcasne chcipnutie v krizovatke. Pomohlo vycistit nadrz a dal sa novy drziak pal. Filtra plus filter odvtedy pokoj. Na otestovanie staci bandaska plus nejaky palivak 2 vyvodovy a par hadiciek.
Niekde to chytalo falosny vzduch.
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33

Příspěvek od Pidiluke »

erikfrog píše:Tiez rovnaky problem trisky ko vymenene ale obcasne chcipnutie v krizovatke. Pomohlo vycistit nadrz a dal sa novy drziak pal. Filtra plus filter odvtedy pokoj. Na otestovanie staci bandaska plus nejaky palivak 2 vyvodovy a par hadiciek.
Niekde to chytalo falosny vzduch.
právě si myslím, že to chytá falešný vzduch od toho přepadu na vstřiku, ale je to jen můj osobní dojem :/
Radekn
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 25 pro 2013, 22:02

Příspěvek od Radekn »

Není patrno o jaký rok se jedná , ale předpokládám , že 06 nahoru EURO 4 , EURO 5 je už řešené jinak .Pokud je to EURO 4 tak přehrát novou kalibrací PCM a učení čerpadla a vstřiků , odstraní to i ty ostatní hlášky , ale ne to žhavení . To obyčejně dělá pojistka v pojistkovce v prostoru motoru . Problém může být i v elektroinstalaci , ale není to tak časté . Pokud se jedná o EURO 5 , tak také novou kalibraci , tam už se učení čerpadla a vstřiků nedělá. Hlášku vody dělá čidlo na palivovém filtru a žhavení může dělat žhavící modul , je na řídící jednotce PCM .
Radekn
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 25 pro 2013, 22:02

Příspěvek od Radekn »

Není patrno o jaký rok se jedná , ale předpokládám , že 06 nahoru EURO 4 , EURO 5 je už řešené jinak .Pokud je to EURO 4 tak přehrát novou kalibrací PCM a učení čerpadla a vstřiků , odstraní to i ty ostatní hlášky , ale ne to žhavení . To obyčejně dělá pojistka v pojistkovce v prostoru motoru . Problém může být i v elektroinstalaci , ale není to tak časté . Pokud se jedná o EURO 5 , tak také novou kalibraci , tam už se učení čerpadla a vstřiků nedělá. Hlášku vody dělá čidlo na palivovém filtru a žhavení může dělat žhavící modul , je na řídící jednotce PCM .
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33

Příspěvek od Pidiluke »

Radekn píše:Není patrno o jaký rok se jedná , ale předpokládám , že 06 nahoru EURO 4 , EURO 5 je už řešené jinak .Pokud je to EURO 4 tak přehrát novou kalibrací PCM a učení čerpadla a vstřiků , odstraní to i ty ostatní hlášky , ale ne to žhavení . To obyčejně dělá pojistka v pojistkovce v prostoru motoru . Problém může být i v elektroinstalaci , ale není to tak časté . Pokud se jedná o EURO 5 , tak také novou kalibraci , tam už se učení čerpadla a vstřiků nedělá. Hlášku vody dělá čidlo na palivovém filtru a žhavení může dělat žhavící modul , je na řídící jednotce PCM .
Rok to je 2007. Dal jsem nastavit, vše co mi šlo. Jedinné co mi nešlo bylo čerpadlo.
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33

Příspěvek od Pidiluke »

Pidiluke píše:
Radekn píše:Není patrno o jaký rok se jedná , ale předpokládám , že 06 nahoru EURO 4 , EURO 5 je už řešené jinak .Pokud je to EURO 4 tak přehrát novou kalibrací PCM a učení čerpadla a vstřiků , odstraní to i ty ostatní hlášky , ale ne to žhavení . To obyčejně dělá pojistka v pojistkovce v prostoru motoru . Problém může být i v elektroinstalaci , ale není to tak časté . Pokud se jedná o EURO 5 , tak také novou kalibraci , tam už se učení čerpadla a vstřiků nedělá. Hlášku vody dělá čidlo na palivovém filtru a žhavení může dělat žhavící modul , je na řídící jednotce PCM .
Rok to je 2007. Dal jsem nastavit, vše co mi šlo. Jedinné co mi nešlo bylo čerpadlo.
Jinak to žhavení jsem už vyřešil ;) Auto už žhaví a chybu nehlásí. A ta voda v palivu, hlásí, protože to má čidlo, které není zapojené v palivovém filtru a má to jen protikus jako záslepku. Jinak je ten motor v pořádku. Ale nejde mi do hlavy proč to chcípá. Ještě jsem vypozoroval, že to dělá až se motor prohřeje a hlavně když nešlapu na plyn a jen podřazuji. Např když jedu s kopce a vůbec nepřidávám, tak si prostě chcípne a musím nastartovat, je to tak akorát na rozbití huby. Příjde mi to jakoby to z ničeho nic odstavilo naftu. Jsem už bezradný :/
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Už jsem ti to psal na začátku aktualizace sw a pak komplet naučit bez toho to prostě nefunguje další problém je pojistnej ventil kterej musí tesnit ale to by někdo musel znát tenhle sistém nebo si stáhnout manuál a něco si o tom přečíst.
JNCM
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 27 kvě 2010, 19:13
Bydliště: Děčín Praha Kolín

Příspěvek od JNCM »

dobra, mate nekdo tip kdo tento problem dokaze resit treba tou aktualizaci /nastaveni .aby to nechcipalo .klidne nekam prijedu :(
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

došli jste k nějakemu závěru,mam tu to samé,chcípá sporadicky,stejne auto tejný motor,dal se druhý egr,diagnostika ho vypisovala a zdechá stejně
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Jak jste to vyresili ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Odpovědět

Zpět na „Ford“