Ahoj,
mám Passata 2.0 Tdi, BMP, DSG, najeto 230XXX (r.v. 2005). Při podřazení z trojky na dvojku při zpomalování cítím, jakoby byla dvojka "strašně dlouhá". Nevím jak to co nejlépe popsat, když jakoby DSG přeřadí do horní části dvojky (např. při břždění před kruháčem) a pak chci rychle akcelerovat, trochu dlouho trvá než se dvojka zařadí (skoro jako by bylo auto na chvíli v neutrálu, auto je navíc takové rozhárané...). Takže když šlápnu na plyn, vteřinu auto nemá tah, pak lehce cukne a fičí bez problémů. Když ale probrzdím do "spodní části" dvojky, tak je pak akcelerace z nižší rychlosti bez škubnutí. Dělá to v režimu D, S i když si řadím sám.
Ostatní stupně nahoru a dolů jsou vpohodě. Řešil už někdo stejný problém?
Hmyzak
Passat BMP DSG - cukání ze 3 na 2 při brždění
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Prevodovka KO. Nic nove ani nijak vynimocne. Ja menim nove prevodovky aj po 50000km. Zotrvaky prdnu aj pri 15-20000...hmyzak píše:Update: když podřadí ze 3 na 2, otáčkoměr klesne na 900 (jakoby neutrál), tedy není vidět žádný nárust otáček, který by při podřazení měl následovat. Nemá někdo na videu vidět chování DSG při podřazení ze 3 na 2 abych mohl porovnat rozdíl?
Díky
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
mechatrinic a spojka. Ale naposledy som to menil na golfe, a prevodovka radila aj tak ako sprosta. Cize doporucujem vymenu aj zo spojkami. Pripadne odbornu kontrolu...hmyzak píše:takže to je vada na spojkách + lamelách nebo na mechatronice?
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
- Koubis Tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín