Passat BMP DSG - cukání ze 3 na 2 při brždění

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
hmyzak
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 09 zář 2013, 16:09

Passat BMP DSG - cukání ze 3 na 2 při brždění

Příspěvek od hmyzak »

Ahoj,
mám Passata 2.0 Tdi, BMP, DSG, najeto 230XXX (r.v. 2005). Při podřazení z trojky na dvojku při zpomalování cítím, jakoby byla dvojka "strašně dlouhá". Nevím jak to co nejlépe popsat, když jakoby DSG přeřadí do horní části dvojky (např. při břždění před kruháčem) a pak chci rychle akcelerovat, trochu dlouho trvá než se dvojka zařadí (skoro jako by bylo auto na chvíli v neutrálu, auto je navíc takové rozhárané...). Takže když šlápnu na plyn, vteřinu auto nemá tah, pak lehce cukne a fičí bez problémů. Když ale probrzdím do "spodní části" dvojky, tak je pak akcelerace z nižší rychlosti bez škubnutí. Dělá to v režimu D, S i když si řadím sám.

Ostatní stupně nahoru a dolů jsou vpohodě. Řešil už někdo stejný problém? :?

Hmyzak
hmyzak
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 09 zář 2013, 16:09

Příspěvek od hmyzak »

Update: když podřadí ze 3 na 2, otáčkoměr klesne na 900 (jakoby neutrál), tedy není vidět žádný nárust otáček, který by při podřazení měl následovat. Nemá někdo na videu vidět chování DSG při podřazení ze 3 na 2 abych mohl porovnat rozdíl?

Díky
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

hmyzak píše:Update: když podřadí ze 3 na 2, otáčkoměr klesne na 900 (jakoby neutrál), tedy není vidět žádný nárust otáček, který by při podřazení měl následovat. Nemá někdo na videu vidět chování DSG při podřazení ze 3 na 2 abych mohl porovnat rozdíl?

Díky
Prevodovka KO. Nic nove ani nijak vynimocne. Ja menim nove prevodovky aj po 50000km. Zotrvaky prdnu aj pri 15-20000...
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
hmyzak
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 09 zář 2013, 16:09

Příspěvek od hmyzak »

takže to je vada na spojkách + lamelách nebo na mechatronice?
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

hmyzak píše:takže to je vada na spojkách + lamelách nebo na mechatronice?
mechatrinic a spojka. Ale naposledy som to menil na golfe, a prevodovka radila aj tak ako sprosta. Cize doporucujem vymenu aj zo spojkami. Pripadne odbornu kontrolu...
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Uživatelský avatar
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

Vyřešeno? Mám stejný problém...
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“