spojka EXpert HDi

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

spojka EXpert HDi

Příspěvek od Tomáš Čermák »

zdar chlapi. Koupil jsem experta, je to 2,0hdi ,r.2001. Nechodí spojka, měkkej pedál a když ho sešlápnu,tak zůstane dole a musí se nohou vrátit z5. Soudim problém v hydraulice(váleček, trubka) Máte s tím někdo zkušenost? Jakej tam je přístup? dík za rady
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

2x jsem řešil podobné. Pokud nepůjde odvzdušnit, bude to spojkovým válečkem. V mém případě vždy u převodovky, u pedálu OK. Jde tam z Xantie II HDI, Peugeot 406 a C5, takže i o starší není nouze. ;) Přístup znám jen z C5 a tam je po vyndání vzduchového filtru super přístup a jde to v pohodě.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Ok, dík za tip :)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

na ty starší opatrně...tuhle jsme dělali 407SW, snad pět starších válečků a hovno...až se dala funglovka tak dobrý
váleček přímo z vraku/auta bude OK pokud byl v kapalině do poslední chvíle, váleček z regálu nejspíš ne - tot moje zkušenosti.. ;)
Sumer
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 11 úno 2015, 12:31

Příspěvek od Sumer »

Ahoj,

To je mimořádně slušný a nádherné pošta.
Jsem velmi rád připojil toto fórum.
Líbí se mi to výjimečně moc .... !!!!


Díky moc ...
________________
http://www.braindumps.com/SY0-401.htm
http://www.braindumps.com/300-115.htm
http://www.artinstitutes.edu/miami/
http://en.wikipedia.org/wiki/South_West_College
Naposledy upravil(a) Sumer dne 24 úno 2015, 12:51, celkem upraveno 1 x.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

roman1648 píše:na ty starší opatrně...tuhle jsme dělali 407SW, snad pět starších válečků a hovno...až se dala funglovka tak dobrý
váleček přímo z vraku/auta bude OK pokud byl v kapalině do poslední chvíle, váleček z regálu nejspíš ne - tot moje zkušenosti.. ;)
Přesně tak, kdysi jsem je schovával/ty hliníkové/ a opravoval je a montoval, ale dnes ty umělohmotné na jedno použití ani náhodou.. Už jen ta zbytečná montáž v dnešní době u nějaké novodobého skvostu je opruz ..Protože pak se stane, že to zase nepůjde a majitel si řekne, tak teď to dělá vypínací váleček dole,, protože tenhle mám "nový" a dělá zbytečnou práci.. A u majitele sráče, který jej má uvnitř převodovky je to velký omyl, že ? :)
nepropadat panice...
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1095
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Spojka Peugeot 806 2.0HDi RHZ

Příspěvek od pepe276 »

Ahoj,
prosím o radu. Potřebuju rozpůlit motor 2.0 HDi RHZ 80kW od převodovky v 806. Je tam ta blbá tažná spojka. Jak to rozpůlím od sebe, aniž bych něco zničil? Visí to už jen na ložisku a nechce se tomu od sebe. Musím tlouct na páku spojky na konci, kde na ni tlačí spojkový váleček a tím oddělit ložisko od přítlačáku, nebo jak? Vím jak to má 1.9D a TD, tam je to jednoduché, ale spojku HDi neznám.
Díky za rady :-)
Petr
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Neni tam čep na kterém se páka převrací? Ten má na konci osazení za které jde vysunout ven při troše štěstí, s tímto jsem se setkal u 807 2.2HDi.
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“