Stránka 1 z 2

2,0 TDI PD 103kw - ¨best practises¨ ?

Napsal: 09 úno 2015, 15:33
od moose
Tak mám po hlavě motoru a turbu (praskla hlava -> voda do oleje, turbo KO)

chci se ale zeptat - krom toho, že má nalítáno 357 tisíc km, se o něj starám celkem slušně - nehonim ho studený (přes 2500otáček), turbo po rychlé jízdě dochlazuji, olej longlife sem ihned nahradil plnou syntetikou po15ti...

co ještě můžu dělat špatně ? - vím že u těchto motorů asi hlavy praskají a nedá se s tim nic moc dělat, ale máte ještě nějaké rady jak se o to co nejlépe starat ? myslim teda motorově... kromě pravidelných servisních prohlídek atd..

jeste necham proverit pohon cerpadla oleje...

Napsal: 09 úno 2015, 15:54
od jirka cordoba GT TDi
nic ... všude se šetří ve výrobě vidím to u nás v závodě taky děláme díly do aut a automobilky tlačí cenu dolu tak se dělá z né kvalitních surovin... a všichni jsou spokojení až tedy na zákazníka

Napsal: 09 úno 2015, 15:55
od Ashley
kod motora a rocnik ?

Napsal: 09 úno 2015, 15:58
od Lada.s
doporučuju rovnou nechat předělat vyvažováky (pohon ol. čerpadla)
dělá to Sharik 4x4 http://www.vyvazovaky.cz/

Napsal: 09 úno 2015, 16:28
od moose
2005 kod motora BLB

lads s. - ano, viz první příspěvek...

Napsal: 09 úno 2015, 17:09
od Pája 19
Proti prasklý hlavě se moc bránit nelze, ale občasná návštěva motorového prostoru dokáže zachránit ledacos, třeba i následky způsobené prasklou hlavou...

Napsal: 09 úno 2015, 18:23
od Vici
BLB myslím má vyvažováky, určitě bych to omrknul

Napsal: 20 úno 2015, 19:30
od moose
tak vyvazovak byl taky v riti.. sik sharik 4x4 ;) a dik Andre za tip - ke kontrole

Napsal: 20 úno 2015, 19:43
od moose
jo a hlava tam jde AMC - jaký s nimi máte zkušenosti ? OK ?

Napsal: 07 bře 2015, 01:45
od moose
tak oprava stála hoodně peněz, teď zajíždím a chci se zeptat, s daným motorem, jak přesně zajíždět ? kolik točit otáček studený / zahřátý ? do kolika km ?

Napsal: 07 bře 2015, 10:45
od 1pavel
jestli jsi nedělal kliku a písty , nemáš co zajíždět

Napsal: 09 bře 2015, 09:26
od moose
dělalo se: nové trubo, nová hlava, hydroštely,pístní kroužky, nový šály na vačkách, nový pouzdra na klice... takže zajíždím..

otázka je, do kolika otáček vytáčet studený či zahřátý motor, a po kolika najetejch km to navýšit a na kolik...

Napsal: 09 bře 2015, 10:38
od kubima
Moc to resis, za studena je obecne lepsi jezdit pianko a kdyz se ti to ohreje normalne tomu nakladej

Napsal: 09 bře 2015, 15:44
od tribit
Moose: já dělám u věcí, co by mohly potřebovat nějaké zajetí, rychlozajetí :-D Prostě to po výměně/opravě vemu a udělám si výlet třeba několik stovek km. Dělám to kvůli tomu, abych potom při dalších jízdách už na to nemusel myslet ;)

Napsal: 09 bře 2015, 22:20
od 1pavel
když jsi dělal šály kliky , tak to netahej do krouťáku , otáčky zas tak nevaděj , dal bych mu tak 1000 - 2000 km pak bych už jezdil normálně