Stránka 1 z 4

Benzin místo nafty

Napsal: 16 úno 2015, 07:19
od Tomas6
Borci pán nalil plnou naturalu do supa1,9 PD 96 kW.Je mi jasné že benzin ven,nový filtr,vyprázdnit vedení, novou naftu...Naleju tam nějaký ten vif.Co s tím dál? Ujel na to asi půl km a pak to zdechlo.Má mít obavy z poškození vstriků či tandemu?Nebo v tom nehledat průser vyčistit to a neřešit. Zatím jsem u PD toto neřešil jen rotačky.Tam to bylo vždy bez újmy.

Napsal: 16 úno 2015, 07:27
od misoVW
keby to bolo CR tak to moze dat do srotu (obrazne povedane) , ale PD to prezije bez ujmy na zdravi, naliat naftu, odvzdusnit a pojde ako nove ;)

Napsal: 16 úno 2015, 07:32
od meeiro
nemel by byt problem :) taky uz jsem 77kw octavii a uz ujela dalsich 50 000km a v pohode...

Napsal: 16 úno 2015, 07:58
od tiguan2
misoVW píše:keby to bolo CR tak to moze dat do srotu (obrazne povedane) , ale PD to prezije bez ujmy na zdravi, naliat naftu, odvzdusnit a pojde ako nove ;)
I CR to přežije, už jsem to apsolvoval 2x.

Napsal: 17 úno 2015, 13:32
od roman1648
neměl by být problém, vyměnit náplň, pak bude chvíli kašlat a je to
jednou ale na BXE borec hvízdl do uplně prázdný nádrže plnou benzinu, jel až to kleklo a ještě to pak tahali pitomci na laně....od tý doby to špatně startovalo, vstřiky ven a repas, pak zase dobry

Napsal: 18 úno 2015, 09:50
od Tomas6
Chlapi díky.Dneska po obědě du na to.Dřív nebyl čas.Jak nejlíp a nejjednodušeji pustit čerpadlo v nádrži?Hledal jsem co tu mám různé zbytky svazků konec jak je na čerpadle ale nemám.Pustit plus někam do pojistky nebo tak?Když tak do které?Nebo jiný tip?Zapínáním klíče to bude na dlouho.Nádrž plná až po vrch...

Napsal: 18 úno 2015, 09:58
od meeiro
v akcnich clenech neni test cerpadla ?? nejsem si jistej jen myslenka

Napsal: 18 úno 2015, 13:51
od Tomas6
Tak a hotovo.Test čerpadla není, tak jsem zrobil jakousi přípojku na čerpadlo. Hrkl jsem tam dvacku nafty plus vif,nový filtr,profoukl hadičky...Ale toho kašlání a kouře než to dostalo rozum.Dobře půl minuty.Mrkl jsem i na korekce tak všechno plus minus 0,5,tak snad to bude v pohodě.Borcovi řeknu ať to doleje do plna naftou a vijo do provozu.
Všem děkuju za cenné rady.

Napsal: 18 úno 2015, 13:54
od Tomas6
No a mám tu 60l směsi co smrdí víc benzinem jak naftou tak to zkusím nalét do kejvy.To bude smradu po dědině.Hihi.

Napsal: 18 úno 2015, 14:24
od roman1648
Nekdo kdo ma favo nebo škodylaka to spali😆

Napsal: 18 úno 2015, 14:31
od misoVW
kejva je Jawa kyvacka? na 60L sa budes dlho vozit :)

Napsal: 18 úno 2015, 15:40
od Tomas6
Miso za sezonu to spálím.Jezdím s ní do hor a kolem hospodářství a to je tak max1 nebo 2 a plný ceres takže sežere dost.Něco padne do emefky,aby ještě nepochybělo.Pán to nechce tak co s tím jiného.

Napsal: 18 úno 2015, 15:47
od roman1648
já to používám na mytí ( části motorů,převodovek ) když je taková akce ;)

Napsal: 18 úno 2015, 16:03
od jericho-3
Já to používám také na mytí, ale v zimě tím přikrmuji naftu kvůli zamrzání..A jak píše mišo VW, je trochu divné, že vstřiky na Hdi to většinou normálně zvládnou a že CR moc ne.. To ta konstrukce je tak rozdílná?

Napsal: 18 úno 2015, 16:13
od roman1648
to nevim co mysliš ted ? PD?
HDi je CR, možná tak rozdíl piezo/obyč ale jinak je to stejně jemná mechanika