Škoda Octavia 1.9 TDI AHF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- ketys
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 59
- Registrován: 14 srp 2012, 13:41
- Bydliště: Jeseník/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Škoda Octavia 1.9 TDI AHF
Tak bych Vám rád ukázal svoji seriofku (co se výkonu týče), ale jelikož jsem zabrousil na toto fórum, tak se to nejspíš brzy změní
Rok výroby: 5/2001
Motor: 1.9 TDI AHF
Výkon: zatím 81kW (110k)
Od výroby:
Výbavový stupeň Elegance
Manuální klimatizace
8 reproduktorů
ASR
Vyhřívaná zrcátka a zadní sklo
Zadní stěrač
Loketní opěrky vpředu i vzadu
Béžový interiér
Černá metalíza
Úpravy:
Zabezpečovací systémy
Přední RS nárazník
Ostřikovače světel
Zadní RS koncovka výfuku
Zadní RS(II) křídlo
EGR Power Pipe Kit
Xenony s nivelací
Tempomat
Větší přední brzdy 288x25
Všude kotouče Zimmermann Sport + desky Textar
Nové znaky
Kompletní LED osvětlení interiéru
Ručičky budíků z Passat CC
Sportovní podvozek Lowtec SPORT 40/30
8.0Jx18 Platin P61 a Nokian zLine 225/40
Rok výroby: 5/2001
Motor: 1.9 TDI AHF
Výkon: zatím 81kW (110k)
Od výroby:
Výbavový stupeň Elegance
Manuální klimatizace
8 reproduktorů
ASR
Vyhřívaná zrcátka a zadní sklo
Zadní stěrač
Loketní opěrky vpředu i vzadu
Béžový interiér
Černá metalíza
Úpravy:
Zabezpečovací systémy
Přední RS nárazník
Ostřikovače světel
Zadní RS koncovka výfuku
Zadní RS(II) křídlo
EGR Power Pipe Kit
Xenony s nivelací
Tempomat
Větší přední brzdy 288x25
Všude kotouče Zimmermann Sport + desky Textar
Nové znaky
Kompletní LED osvětlení interiéru
Ručičky budíků z Passat CC
Sportovní podvozek Lowtec SPORT 40/30
8.0Jx18 Platin P61 a Nokian zLine 225/40
Škoda Octavia 1.9 TDi 81kW AHF (5/2001) - EGR off a stage I: 95kW@308Nm
Moc pekna, je videt ze se staras a ze to je mazel. Mam takovy tuseni ze jsem ji videl a prohlizel loni na srazu OC v Zamberku. Navyseni vykonu si urcite zaslouzi, tady najdes navody a rady co a jak, pripadne ti urcite nekdo zkuseny poradi
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Za sebe ti muzu ohledne toho vykonu jednoznacne poradit aby jsi nasetril na jednu celkovou stage. Za jedno te to ve vysledku vyjde levneji, protoze to budes na brzde ladit jen jednou, za druhy nebudes muset jezdit s omezenym vykonem, ty PP764 by ti asi ladic musel trochu v SW zkrotit aby ti to nehulilo. Sam jsem AHF s presne temahle komponentama mel, takze vim o cem mluvim. I ja jsem musel ladit 2x protoze jsem mel turbo VA a ukazalo se ze je to nic moc a ze muze byt vic . Nevim jestli si to budes delat sam, ale jestli ne , muzu ti z vlastni zkusenosti doporucit sverit auto specialistum a prijit si jen pro hotovou vec. Ja jsem auto dovezl do F-M zdejsimu clenovi Marena TDI a jeho firme Autoservis Smetana , on uz mi udelal kompletni HW , tj. vyrobil a namontoval na miru FMIC + vedeni k nemu , vymenil turbo, trysky , proste vse co bylo treba a jeste mi motor a kolem nej umyl Auto potom ovezl na SW k TDI Fun a ja jsem si jen prijel pro hotovy auto. Samozrejmne s HW i SW velka spokojenostketys píše:Jojo, byl jsem tam, to je jedinej sraz, na kterej jezdím, je to tam vždycky super
Joo, jinak si to asi rozdělím na 2 stage, první bude chip + pp764 a druhá VB + FMIC
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Tak to nevadi ze to nebude hned, ale opravdu kdyz se to udela najednou , tak to stoji za to, proste si to udelas az nasetris na komplet . Jinak s Markem (Marenou) chybu neudelas, vi co dela a vi jak co udelat. Jezdi mu na prestavby na FMIC a na vyfuky auta z cely CR, samozrejmne i na dalsi prace. Jiste ti ukazal jak vypada FMIC v jeho podani, vse perfektne pasuje, ma to logicky rozdelene na casti ktere jdou v pripade nutnosti vyndat (treba rozvody a tak) a samozrejmne taky esteticka stranka - svary zacisteny, zalesteny, vubec nepoznas ze to je svarenec. Povrchovky ma treba komaxit, nebo ti vylesti do lesku nerez, proste co si reknes, aby ti to pasovalo k autu. A taky ti asi doporuci delat pouze z novych dilu, predevsim trysky a turbo. Ver mi ze je to nejlepsi reseni, sam jsem se o tom presvedcil, a nakonec to vyjde nejlevneji
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Tak k tomu repasu se ti asi nejvic vyjadri ladic, jestli ho dat nebo radsi ne. Myslim tim repas vseobecne, na nikoho konkretniho nepoukazuji. Za sebe muzu rict bych ho nechtel, funglovka je funglovka a taky od ni muzes ocekavat parametry dany ladicem v SW . Repas muze fungovat dobre a bez problemu, ale taky treba nemusi, je tady spousta vlaken kde se to resilo, jednou to nema spodek, podruhy nenafouka co ma, jindy pada do nouze atd. Nechci te strasit, ale stat se to muze. Takze je na zvazeni jestli das 10-11tis za repas a na brzde za 5-6 tis kc zjistis ze nefunguje , a pujdes koupit neco jinyho za dalsich X tisic, nebo koupis funglovku VB za 20 tis a budes mit pekny kone a paradni prubeh momentu hned na poprve.
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A