1,4 TDI výměna řetězu?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27

1,4 TDI výměna řetězu?

Příspěvek od tribit »

Ahoj, měnil tu někdo řetěz co žene olej. čerpadlo a vyvažovací hřídel? Je to slyšet, když je vytahanej? Nebo je nějaká porce km, kdy se to doporučuje?
AMF; M47/T2
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Koľko km máš na tom? 250000 to vydrží v pohode
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

mám v práci A2 260 v hrbu praskl kluzák a následně řetěz a totální destrukce motoru takže doporučuju minimálně výměnu protože ty vyvažováky a pravidelný chod 3válce tomu asi dávaj co proto
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

já to měnil na roomsteru, prasklej řetěz, k.o. pumpa a přidřená klika. (offtopic)
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27

Příspěvek od tribit »

Teď je tam asi 283 tkm, na 95% real a řekl bych, že to běží pořád stejně zvukově, ale v autě mi přijde, že to velmi mírně pocukává, že by už nesedělo tak přesně časování vyvažovací hřídele?

Před třemi lety když se to koupilo (188 tkm), tak jsem viděl pár KO tříválců, kterým se řetěz přetrhl a řekl jsem si, že jestli vydrží 300 tkm, tak že to nechám vyměnit, takže asi si dodržím slovo a nechám to udělat. Navíc auto má od 264tkm čip, který tomu taky nepřidá.
AMF; M47/T2
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27

Příspěvek od tribit »

Co se vlastně všechno mění? Kola, řetěz, napínák? Díky :)
AMF; M47/T2
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

stačí kluzáky a řetěz
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27

Příspěvek od tribit »

Ladas díky, tak teď už jen doufat, aby to těch 300 dalo a bylo co měnit :-) Zlatá 1,9
AMF; M47/T2
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

urco vymen celkem to praska :) uz sem jich par videl
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27

Příspěvek od tribit »

Koukal jsem za kolik to cca tak je a překvapilo mě, že jsou komplet sady i s koly v eshopech, je těžké vyměnit i ta kola. Rád bych, aby to najelo dalších třeba 100, možná 200 tkm a už se to nemuselo dělat :)
AMF; M47/T2
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

A kde? Ja som nasiel iba ten napinak. Uz mam najazdene cca 270 t. a tymto topicom ste ma nejako znervoznili. A kedze cena nejakej tej sady by mala byt celkom "prijemna", tak by som to rad vymenil, kedze budem menit aj skrtiacu klapku a asi aj EGR, tak nech to mam z krku a motor snad nejakych 200 t. este nabeha...
vonRichthofen
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 úno 2012, 22:07

Příspěvek od vonRichthofen »

jak se projevuje, že řetěz je zralý na výměnu než nadělá takovou paseku?? popřípadě číslo náhradního dílu? děkuji
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27

Příspěvek od tribit »

http://www.autokseft.cz/FEBI-Retez-poho ... 6-nd190911

http://www.autokseft.cz/SWAG-Retez-poho ... 6-nd468813

Nic extra levnýho hlavně v případě sady SWAG. Když by stačil řetěz + napínák, bylo by to fajn, ale rád bych, aby to vydrželo, autu není ještě ani deset let :)
AMF; M47/T2
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Dik.
Takze samotna retaz cca do 1000 (35€)a napinak zrovna tak (skoda-diely, zevraj prvovyroba).
Ako sa prejavuje vytahana retaz neviem, snad sa da predpokladat zvysena hlucnost avsak u toho trojvalca identifikovat daku vacsiu hlucnost je dost nemozne, mozno tak daco tesne pred smrtou...
maka123
Přispěvovatel
Příspěvky: 401
Registrován: 20 zář 2014, 07:27
Bydliště: okolí litomeric

Příspěvek od maka123 »

Měl by se měnit : napinak řetěz a tři retezova kola.už jsem se tady na to ptal. Udělám s rozvody cena je šílená kolem 10000kc ve škodovce- pro klid duše.jezdim jako clovek ale jistota je jistota. Hodně jsem se o to zajímal a na salonu mi řekli že těchto motorů servisují desítky a žádný problém ale?! Já to rozhodně nechám vyměnit vše. Mám najeto 210000 km .
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“