1,4 TDI výměna řetězu?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1,4 TDI výměna řetězu?
Ahoj, měnil tu někdo řetěz co žene olej. čerpadlo a vyvažovací hřídel? Je to slyšet, když je vytahanej? Nebo je nějaká porce km, kdy se to doporučuje?
AMF; M47/T2
mám v práci A2 260 v hrbu praskl kluzák a následně řetěz a totální destrukce motoru takže doporučuju minimálně výměnu protože ty vyvažováky a pravidelný chod 3válce tomu asi dávaj co proto
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov
Teď je tam asi 283 tkm, na 95% real a řekl bych, že to běží pořád stejně zvukově, ale v autě mi přijde, že to velmi mírně pocukává, že by už nesedělo tak přesně časování vyvažovací hřídele?
Před třemi lety když se to koupilo (188 tkm), tak jsem viděl pár KO tříválců, kterým se řetěz přetrhl a řekl jsem si, že jestli vydrží 300 tkm, tak že to nechám vyměnit, takže asi si dodržím slovo a nechám to udělat. Navíc auto má od 264tkm čip, který tomu taky nepřidá.
Před třemi lety když se to koupilo (188 tkm), tak jsem viděl pár KO tříválců, kterým se řetěz přetrhl a řekl jsem si, že jestli vydrží 300 tkm, tak že to nechám vyměnit, takže asi si dodržím slovo a nechám to udělat. Navíc auto má od 264tkm čip, který tomu taky nepřidá.
AMF; M47/T2
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
A kde? Ja som nasiel iba ten napinak. Uz mam najazdene cca 270 t. a tymto topicom ste ma nejako znervoznili. A kedze cena nejakej tej sady by mala byt celkom "prijemna", tak by som to rad vymenil, kedze budem menit aj skrtiacu klapku a asi aj EGR, tak nech to mam z krku a motor snad nejakych 200 t. este nabeha...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 182
- Registrován: 03 úno 2012, 22:07
http://www.autokseft.cz/FEBI-Retez-poho ... 6-nd190911
http://www.autokseft.cz/SWAG-Retez-poho ... 6-nd468813
Nic extra levnýho hlavně v případě sady SWAG. Když by stačil řetěz + napínák, bylo by to fajn, ale rád bych, aby to vydrželo, autu není ještě ani deset let
http://www.autokseft.cz/SWAG-Retez-poho ... 6-nd468813
Nic extra levnýho hlavně v případě sady SWAG. Když by stačil řetěz + napínák, bylo by to fajn, ale rád bych, aby to vydrželo, autu není ještě ani deset let
AMF; M47/T2
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Měl by se měnit : napinak řetěz a tři retezova kola.už jsem se tady na to ptal. Udělám s rozvody cena je šílená kolem 10000kc ve škodovce- pro klid duše.jezdim jako clovek ale jistota je jistota. Hodně jsem se o to zajímal a na salonu mi řekli že těchto motorů servisují desítky a žádný problém ale?! Já to rozhodně nechám vyměnit vše. Mám najeto 210000 km .