2.0 BKD povolená napínací kladka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

eclipsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 22 říj 2007, 19:21

2.0 BKD povolená napínací kladka

Příspěvek od eclipsak »

Má někdo zkušenosti u BKD když se povolí rozvodák(upadl šteft aji s napínací kladkou) za jízdy a tukne si to o sebe a prasknou 3 vyfukové rolny,jestli je stačí vyměnit a nedělat ventily když to tlaky má a motor beží,nechce se mi sundávat hlava,ale zase bych byl nerad aby třeba upadl ventil.
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

jo taky sem to řešil u BKD. udělala se železná vložka pro šteft,
rolny byly taky polámaný a měnil sem tyčky na kterých to je (byly lehce ohnutý). jestli se dělaly ventily už nevím. při demontovaných vačkách se foukal tlak vzduch přes žhaviče jestli to někde neuchází.
Tu hlavu vymyslel kretén. zlaté 8 ventil
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

Vlozka zbytecna staci prevrtat na steft z 1.9 8v. Stalo se mi to taky a stacilo jen vymenit prasknuta vahadla.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

náskok díky inovacím....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1444
Registrován: 02 srp 2008, 22:57

Příspěvek od e36power »

Nikdy jsem nepochopil proč u 1.9 je 10 steft a u 2.0 8mm
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

S jemnym zavitem :D
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
eclipsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 22 říj 2007, 19:21

2.0 BKD povolená napínací kladka

Příspěvek od eclipsak »

Vyměnil jsem rozvody a po 100km se povolila napínací kladka,vyjel šteft z hlavy,rozvody neskočily,tak jsem ten jemnej závit v hlavě protáhl na hrubej a udělal si ze šroubu šteft a dal ho na lepidlo a ejhle asi zas tak po 100km se to stalo znova,tentokrát se ten šteft s kladkou urval těsně u hlavy,tak nevím jestli je to tím dělaným šteftem nebo je tam problém třeba s tou napínací kladkou.
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 861
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Léta dotahuju nejen rozvody momenťákem a nikdy žádnej problém s ulomeným šteftem nebo vytaženým závitem...

ťuk ťuk na dřevo...

;)
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1444
Registrován: 02 srp 2008, 22:57

Příspěvek od e36power »

Presne. Vzdy novy šteft, ten lehce dotahnu, matku na moment a lepidlo a zatim taky ok, ale raději to taky zaklepu (LOL) (LOL)
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

narezat klasicky zavit M10, stift z 1,9 a istota, nemusite ani klepat na drevo :)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Bydliště: šumava

Příspěvek od golfgti16v »

taky jsem to delal na passatu 3c prestalo to jet ve 2500 ot. bal jsem se co vsechno bude ohnute ale prerizl jsem zavit na 10 steft na lepidlo a motor bezel ani jsem tomu nechtel verit pritom rozvodak byl totalne volnej a vacky nesedeli
eclipsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 22 říj 2007, 19:21

2.0 BKD povolená napínací kladka

Příspěvek od eclipsak »

já jsem spravil šteft nastavil rozvody,motor chytl pěkně,dorovnávací dávky vstřiků na vagu o.k.,akorád to mělo divnej zvuk,tak jsem sundal víko a některý vahadla jsou vháji,tak nevím jestli to vydržej ventily když dám jen nové vahadla,no uvidím.
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 402
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Cim to prevrtavate?
Dalo by se tam dostat timhle?
https://www.kamody.cz/extol-premium-pra ... -YQAvD_BwE

Mam po rozvodech 30tis km, v ty dobe jsem o tomhle problemu nevedel, steft zustal puvodni.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Čert píše:Léta dotahuju nejen rozvody momenťákem a nikdy žádnej problém s ulomeným šteftem nebo vytaženým závitem...

ťuk ťuk na dřevo...

;)
A vždy robíš rozvody na autách ktoré už pred tebou nekurvil niekto iný?
Minule BXE dotahujem napinaciu kladku na moment a závit z hlavy vyšiel von :roll: prístup na parádu, ale nevrtal som, rovno som rezal 12 závit a vyvlozkoval helicoilom.
A milujem expertov ktorí nadrbu lepidlo na stift do hliníku.....
Btw kôli takýmto problémom už stifty nemenim. Pokiaľ nie je ohnutý alebo viditelne poškodený.
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

hele tohle jde normálně ručně! nebo já to tak dělám, nejdřív 8mm vrták ,pak 8,5mm na konci jsem si vybrousil 4hran aby to šlo do ráčnového vratidla a pohoda
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“