2.0 BKD povolená napínací kladka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.0 BKD povolená napínací kladka
Má někdo zkušenosti u BKD když se povolí rozvodák(upadl šteft aji s napínací kladkou) za jízdy a tukne si to o sebe a prasknou 3 vyfukové rolny,jestli je stačí vyměnit a nedělat ventily když to tlaky má a motor beží,nechce se mi sundávat hlava,ale zase bych byl nerad aby třeba upadl ventil.
jo taky sem to řešil u BKD. udělala se železná vložka pro šteft,
rolny byly taky polámaný a měnil sem tyčky na kterých to je (byly lehce ohnutý). jestli se dělaly ventily už nevím. při demontovaných vačkách se foukal tlak vzduch přes žhaviče jestli to někde neuchází.
Tu hlavu vymyslel kretén. zlaté 8 ventil
rolny byly taky polámaný a měnil sem tyčky na kterých to je (byly lehce ohnutý). jestli se dělaly ventily už nevím. při demontovaných vačkách se foukal tlak vzduch přes žhaviče jestli to někde neuchází.
Tu hlavu vymyslel kretén. zlaté 8 ventil
2.0 BKD povolená napínací kladka
Vyměnil jsem rozvody a po 100km se povolila napínací kladka,vyjel šteft z hlavy,rozvody neskočily,tak jsem ten jemnej závit v hlavě protáhl na hrubej a udělal si ze šroubu šteft a dal ho na lepidlo a ejhle asi zas tak po 100km se to stalo znova,tentokrát se ten šteft s kladkou urval těsně u hlavy,tak nevím jestli je to tím dělaným šteftem nebo je tam problém třeba s tou napínací kladkou.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 473
- Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
- Bydliště: šumava
2.0 BKD povolená napínací kladka
já jsem spravil šteft nastavil rozvody,motor chytl pěkně,dorovnávací dávky vstřiků na vagu o.k.,akorád to mělo divnej zvuk,tak jsem sundal víko a některý vahadla jsou vháji,tak nevím jestli to vydržej ventily když dám jen nové vahadla,no uvidím.
Cim to prevrtavate?
Dalo by se tam dostat timhle?
https://www.kamody.cz/extol-premium-pra ... -YQAvD_BwE
Mam po rozvodech 30tis km, v ty dobe jsem o tomhle problemu nevedel, steft zustal puvodni.
Dalo by se tam dostat timhle?
https://www.kamody.cz/extol-premium-pra ... -YQAvD_BwE
Mam po rozvodech 30tis km, v ty dobe jsem o tomhle problemu nevedel, steft zustal puvodni.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 725
- Registrován: 29 říj 2008, 23:41
- Bydliště: SVK - Turčianske Teplice
A vždy robíš rozvody na autách ktoré už pred tebou nekurvil niekto iný?Čert píše:Léta dotahuju nejen rozvody momenťákem a nikdy žádnej problém s ulomeným šteftem nebo vytaženým závitem...
ťuk ťuk na dřevo...
Minule BXE dotahujem napinaciu kladku na moment a závit z hlavy vyšiel von prístup na parádu, ale nevrtal som, rovno som rezal 12 závit a vyvlozkoval helicoilom.
A milujem expertov ktorí nadrbu lepidlo na stift do hliníku.....
Btw kôli takýmto problémom už stifty nemenim. Pokiaľ nie je ohnutý alebo viditelne poškodený.