adrian_B píše:A vždy robíš rozvody na autách ktoré už pred tebou nekurvil niekto iný?Čert píše:
ťuk ťuk na dřevo...
dávám jen ina z kel a tento měsíc jsem vybočil a po dvaceti letech problém, ani se mi nechce psát jaký, motor ALH a stáli při mně všichni svatí nepotkalo se to, utrpěl jsem jen velkou psychickou ujmu pana neomylného, nepomohlo ani tuk tuk ani otčenáš, časem napíšu musím se z toho vzpamatovat
2.0 BKD povolená napínací kladka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
To máš pravdu, origo je origo, bohužel je to riziko kvůli přetahování v minulosti..Samozřejmě mechánovi se zdá moment dost malý, tak přitáhne a kdo má moc velkou sílu, tak to načne..Žádné lepidlo mechanickou pevnost nenahradí..Ale mám zato, že pokud se rozsypou rolny, tak ventil by to mohl vydržet na rozdíl od uložení vačka-hydro..Chytré firmy tohle většinou tak měly..Ale v tomto případě nemám zkušenost..a děkuji za to...adrian_B píše:A vždy robíš rozvody na autách ktoré už pred tebou nekurvil niekto iný?Čert píše:Léta dotahuju nejen rozvody momenťákem a nikdy žádnej problém s ulomeným šteftem nebo vytaženým závitem...
ťuk ťuk na dřevo...
Minule BXE dotahujem napinaciu kladku na moment a závit z hlavy vyšiel von prístup na parádu, ale nevrtal som, rovno som rezal 12 závit a vyvlozkoval helicoilom.
A milujem expertov ktorí nadrbu lepidlo na stift do hliníku.....
Btw kôli takýmto problémom už stifty nemenim. Pokiaľ nie je ohnutý alebo viditelne poškodený.
nepropadat panice...
Re: 2.0 BKD povolená napínací kladka
Ahoj,
kdyz vyměním steft na napínací kladce z 8mm na 10mm, jaký utahovací moment a následně úhel používáte?
Děkuji
kdyz vyměním steft na napínací kladce z 8mm na 10mm, jaký utahovací moment a následně úhel používáte?
Děkuji
delnas - O1 2002 ALH, Sprint 502,Soft, EGR off, kat off,GGU 0-100=8.4s
vikend- 2,9turbo E85 , par drobnosti 0-100=4,8s
vikend- 2,9turbo E85 , par drobnosti 0-100=4,8s
Re: 2.0 BKD povolená napínací kladka
Já nikdy nepochopím, proč firmy šetří zrovna tam, kde to je nejdůležitější vše dobře dimenzovat. Nehledě na to, že veškeré díry a závity v hliníku jsou potenciální problém. Má se vždy předpokládat, že šteft se utáhne víc, než říká příručka, opravy provádějí lidé a ne roboti. Ty různé návody utáhnout 15 Nm mě lezou na nervy, profi továrna dá do hliníku ocelovou vložku a pořádný šteft, protože štefty v náhradě jdou "překousnout mladým zdravým chrupem".. Tady neplatí, kdo šetří má za tři, je to naopak...Jako když drží vstřik např. sedmička dlouhý šroub v hliníku a ten je jako u V3 S ...
nepropadat panice...