2.0 BKD povolená napínací kladka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

adrian_B píše:
Čert píše:
ťuk ťuk na dřevo...

;)
A vždy robíš rozvody na autách ktoré už pred tebou nekurvil niekto iný?


dávám jen ina z kel a tento měsíc jsem vybočil a po dvaceti letech problém, ani se mi nechce psát jaký, motor ALH a stáli při mně všichni svatí nepotkalo se to, utrpěl jsem jen velkou psychickou ujmu pana neomylného, (hm) nepomohlo ani tuk tuk ani otčenáš, časem napíšu ;) (LOL) musím se z toho vzpamatovat ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

adrian_B píše:
Čert píše:Léta dotahuju nejen rozvody momenťákem a nikdy žádnej problém s ulomeným šteftem nebo vytaženým závitem...

ťuk ťuk na dřevo...

;)
A vždy robíš rozvody na autách ktoré už pred tebou nekurvil niekto iný?
Minule BXE dotahujem napinaciu kladku na moment a závit z hlavy vyšiel von :roll: prístup na parádu, ale nevrtal som, rovno som rezal 12 závit a vyvlozkoval helicoilom.
A milujem expertov ktorí nadrbu lepidlo na stift do hliníku.....
Btw kôli takýmto problémom už stifty nemenim. Pokiaľ nie je ohnutý alebo viditelne poškodený.
To máš pravdu, origo je origo, bohužel je to riziko kvůli přetahování v minulosti..Samozřejmě mechánovi se zdá moment dost malý, tak přitáhne a kdo má moc velkou sílu, tak to načne..Žádné lepidlo mechanickou pevnost nenahradí..Ale mám zato, že pokud se rozsypou rolny, tak ventil by to mohl vydržet na rozdíl od uložení vačka-hydro..Chytré firmy tohle většinou tak měly..Ale v tomto případě nemám zkušenost..a děkuji za to... :)
nepropadat panice...
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 402
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Tak jsem to taky nakonec udelal rucne.
Snad uz je to na furt.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Vmirda
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 27 čer 2011, 22:10

Re: 2.0 BKD povolená napínací kladka

Příspěvek od Vmirda »

Ahoj,

kdyz vyměním steft na napínací kladce z 8mm na 10mm, jaký utahovací moment a následně úhel používáte?

Děkuji
delnas - O1 2002 ALH, Sprint 502,Soft, EGR off, kat off,GGU 0-100=8.4s

vikend- 2,9turbo E85 , par drobnosti 0-100=4,8s
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: 2.0 BKD povolená napínací kladka

Příspěvek od jericho-3 »

Já nikdy nepochopím, proč firmy šetří zrovna tam, kde to je nejdůležitější vše dobře dimenzovat. Nehledě na to, že veškeré díry a závity v hliníku jsou potenciální problém. Má se vždy předpokládat, že šteft se utáhne víc, než říká příručka, opravy provádějí lidé a ne roboti. Ty různé návody utáhnout 15 Nm mě lezou na nervy, profi továrna dá do hliníku ocelovou vložku a pořádný šteft, protože štefty v náhradě jdou "překousnout mladým zdravým chrupem".. Tady neplatí, kdo šetří má za tři, je to naopak...Jako když drží vstřik např. sedmička dlouhý šroub v hliníku a ten je jako u V3 S ... :o
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“