Stránka 1 z 3
Aditivum VIF a kvalita nafty
Napsal: 01 bře 2015, 10:55
od bean69
čerstvá zkušenost: koupil jsem oktavii I. 1,9TDI r.v. 2000 u které bylo nutné při startování za studena nechat otočit startér 2 až 3x než motor naskočil. Při mrazech déle. Po natankování v blízkém rakousku a aplikaci VIF, motor za všech podmínek startuje "na brnk". Už se to řešilo zde:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=vif ale je to věčné téma. Zajímaly by mne Vaše současné zkušenosti.
Napsal: 01 bře 2015, 11:21
od vendysp
ja leju dlouhodobe vif....u passata AJM se mi dokonce zlepsily korekce na vstricich o 0,5 ....ja ho leju ale do nasi czech nafty a nemam se startama problemy....je to spis pro klid duse, ze kdo maze ten jede

Napsal: 01 bře 2015, 11:21
od ROMEK
švagr kupil tiež octáviu 1,9tdi ASV jeden vstrekovač mal zvýšenu davku do valca tušim okolo 1,5 po pridávaní VIF do nafty cca po roku sa to upravilo
Napsal: 01 bře 2015, 14:31
od zero1724
Taky se mohu přidat, je potřeba dávat pravidelně

opravdu to funguje!
Napsal: 01 bře 2015, 14:56
od STIB
Jojo funguje i na benzinu,ale chce to tak 5 nádrží a zlepšení se dostaví.
Napsal: 01 bře 2015, 16:26
od šulda
bean69>> Proč jsi to napřed nezkusil jen s naftou z Rakouska nebo z Česka + VIF? Takhle to má prd vypovídací hodnotu protože se nedá říct co vlastně způsobilo onen zázrak
btw zkopíroval sem si v v Opeře mini ten odkaz který jsi zprasil spojením s ostatním textem a dovedl mě zase sem

Moje auto tankovalo napřed v Německu, pak u nás jen Benzina a OMV kdy sem i zkusil VIF, teď jen Rakousko. Nikdy sem nic mimo pocitu nepostřehl.
Napsal: 01 bře 2015, 16:29
od Jarda_6
Ano, funguje to. Navíc jednou za rok nechávám motor běžet na čistý VIF, vyčistí se vstřiky a srovnají korekce. Na to tu jednu pixlu obětuju....
Napsal: 01 bře 2015, 16:59
od martinsidlo
Začal jsem přidávat i trochu motorového oleje,cca 1dcl do 0,5 l aditiva VIF. Motor začal jít ještě klidněji,předtím jsem neměl problémy.
Napsal: 01 bře 2015, 19:27
od Greatone
Dávate vif aj do PD motorov s dpf filtrom??
Napsal: 01 bře 2015, 19:41
od yary1
Greatone píše:Dávate vif aj do PD motorov s dpf filtrom??
Pokud se nepletu tak VIF navysuje kourivost a to asi nebude na DPF asi zadouci..
Napsal: 01 bře 2015, 20:21
od gigidpietro
Proč by měl navyšovat kouřivost, ba naopak. Navyšuje cetan idex. Je vhodnej pro všechny naftový motory, tzn i PD, i CR.
Napsal: 01 bře 2015, 21:20
od jm
yary1 píše:Greatone píše:Dávate vif aj do PD motorov s dpf filtrom??
Pokud se nepletu tak VIF navysuje kourivost a to asi nebude na DPF asi zadouci..
To si vyčetl nebo vymyslel?
Napsal: 01 bře 2015, 23:24
od bean69
šulda píše:bean69>> Proč jsi to napřed nezkusil jen s naftou z Rakouska nebo z Česka + VIF? Takhle to má prd vypovídací hodnotu protože se nedá říct co vlastně způsobilo onen zázrak
btw zkopíroval sem si v v Opeře mini ten odkaz který jsi zprasil spojením s ostatním textem a dovedl mě zase sem

Moje auto tankovalo napřed v Německu, pak u nás jen Benzina a OMV kdy sem i zkusil VIF, teď jen Rakousko. Nikdy sem nic mimo pocitu nepostřehl.
Protože pro rakouskou naftu hovoří mé dvacetileté zkušenosti. Pokaždé když natankuji naftu u nás - kdekoliv - motor víc klepe a VIFu musím dávat dvojnásobek, pokud chci aby "kultivovanost" chodu motoru byla stejná jako rakouská, německá, polská nebo maďarská. Když už jsme u toho: I s prémiovou naftou od Shelu mám špatné zkušenosti. Verva od Benziny je OK - ale ta je stejně plná aditiv. OMV Max Motion je taky OK ale po natankování se mi vždy zvedla spotřeba o až půl litru, o ceně nemluvě. Jinak cokoliv jsem za posledních 5 let u nás natankoval bylo horší než nejlevnější nafta na diskontce venku ke které se znechuceně vracím.
Ovšem pozor: Již potřetí jsem při cestě do Brna tankoval na čerpačce ONO přestože/protože deklarují (kromě ceny) naftu bez aditiv. Vždy jsem do nádrže přihodil dávku VIFu a k mému překvapení to vypadá na dobrou naftu. Jen dodám že momentálně jezdím s autem popsaným níže a rakouskou tankuji proto že je za stejnou cenu nebo levnější než u nás.
Pro "Šuldu": Věř mi, zkoušel už mockrát se stejným výsledkem. Sorry, ten odkaz byl špatný.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Je tu rovněž popsána moje zkušenost s italskou naftou.
Napsal: 01 bře 2015, 23:59
od tribit
Já mám zkušenost takovou, že jsem asi ještě šmejd nenatankoval a pozoruji akorát, že některá víc pění a natankuji méně, třeba Agip, jiná tak nepění - ONO. Jinak to vždycky žere stejně, resp. odpovídá to stylu jízdy, výkon se trochu mění, ale v závislosti na počasí. Na rakouskou naftu jsem najel spoustu km, na slovenskou jen jednu nádrž, jinak je to nafta od nás, převážně Agip nebo ONO. Hlučnost taky stejná.
A VIF občas dám akorát preventivně ve velké koncentraci třeba po 30tkm
Myslím si, že čím hůře na tom motor je, tím více potřebuje lepší palivo oproti základu sotva plnícímu normu, ať už nafta nebo benzin.
Napsal: 02 bře 2015, 00:07
od Jarda S.
tankuju u globusu (dodává slovnaft) ani na onu sem nepoznal rozdíl, měl sem i přísun z OMV a taky bez rozdílu, do všeho leju VIF v mírně větší dávce