co do superb 2,0 tdi 125kw r.v. 2011
Moderátoři: šulda, Moderátoři
co do superb 2,0 tdi 125kw r.v. 2011
Ahoj, chci vyměnit olej v superbu 2,0 tdi CR 125kw, r.v. 2011, nechci dávat long life, měnit klasika po 10 000km
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Vzhldom k tomu ze ten motor ma uz DPF filter tak pocas regeneracie su v motore podstatne vacsie teplotne pomeri napr. na turbe ako u motora bez DPF. A aj motor je celkovo po technologickej stranke odlisny. Takze olej VW 507.00 je opodstatneny, pretoze je to bezsulfatovy olej, teda s nizkym obsahom castic tvoriacich popolcek ( sira a pod.) urceny specialne pre motori koncernu VAG vybavenych DPF filtrom. Z tohto dovodu nieje vhodne do toho nalievat klasicky pumpacovy (505.01) nedajboze rotackovy olej 505.00. Minimalne turbo z toho nebude prilis nadsene
Naposledy - napsal jsem 505.00 C3, tj. olej, který tam i dle výrobce pro pevné intervaly patří. Víc to řešit nebudu, tyhle témata nejsou zpravidla vzhledem k množství "olejových odborníků" řešitelný...
kdo chce, obětuje minutu hledání a netu a dá mi za pravdu.
kdo chce, obětuje minutu hledání a netu a dá mi za pravdu.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
1. v prípade TDI CR s DPF je prepevný interval výmien do max. 15tkm, plne použiteľný olej špecifikácie VW505.00 alebo VW505.01 a zároveň plniaci ACEA C3.. alebo ešte lepšie najnovšiu ACEA C3-10, ktorá má už inú aditiváciu a synergiu aditív, ktoré nahradzujú zložky oleja o ktoré bol olej ochudobnený kvôli dosiahnutiu úrovne LowSaps.. (Low Saps oleje sú ochudobnené hlavne o protioderové a antioxidačné zložky.. ACEA C3-10 to vraj už konečne plnohodnotne riesši)
2. v prípade zdravého motora, ktorý nespaľuje olej vo zvýšenej miere, je olej VW507 v onej podstate zbytočný, príspevok k zanášaniu DPF od spaľovania oleja v zdravom motore, je tak minimálny, že je to vyslovene zanedbateľné.. Dokazuje to aj fakt, že behá XY TDIciek s DPF, ktoré jazdia dokonca aj na FULL SAPS oleje dlhú dobu a žiadne problémy s DPF nemajú.. dokonca poznám osobne aj zopár TDI s DPF, ktoré sú mazané racing olejmi bez problémov s časticovými filtrami.
Pokiaľ sa jazdia často krátke trasy a niet kde pravidelne a kvalitne vypáliť filter, tak nepomôže nič a už vôbec nie nejaký Low Saps olej.
Jednoducho zásadný príspevok k zanášaniu filtra DPF má spôsob prevádzky a nie používaný olej.
2. v prípade zdravého motora, ktorý nespaľuje olej vo zvýšenej miere, je olej VW507 v onej podstate zbytočný, príspevok k zanášaniu DPF od spaľovania oleja v zdravom motore, je tak minimálny, že je to vyslovene zanedbateľné.. Dokazuje to aj fakt, že behá XY TDIciek s DPF, ktoré jazdia dokonca aj na FULL SAPS oleje dlhú dobu a žiadne problémy s DPF nemajú.. dokonca poznám osobne aj zopár TDI s DPF, ktoré sú mazané racing olejmi bez problémov s časticovými filtrami.
Pokiaľ sa jazdia často krátke trasy a niet kde pravidelne a kvalitne vypáliť filter, tak nepomôže nič a už vôbec nie nejaký Low Saps olej.
Jednoducho zásadný príspevok k zanášaniu filtra DPF má spôsob prevádzky a nie používaný olej.
Naposledy upravil(a) zrno dne 08 bře 2015, 18:21, celkem upraveno 1 x.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 182
- Registrován: 03 úno 2012, 22:07
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 182
- Registrován: 03 úno 2012, 22:07