Byl jsem poprosen abych zkusil neco udelat s Mazdou 6 gy, rok vyroby 2004,100kw diesel na jednom ztracenem parkovisti do ktereho kamos hrubou silou pripojil opacne baterku. Auto je starsi,pres 300 kkm takze odtah a nekaky drahy servis neprichazel v uvahu.
Auto po korektnim pripojeni castecne elektricky fungovalo-svetla,ostrilovace,klakson,zrcatka,okna
Ale auto ani neskytlo,radio,vetraky nesly,svitila kontrolka abs a smyku.
Po blizsim ohledani a premereni nabitosti baterky jsem nasel hlavne prepalenou 100 amperovou medenou pojistku v hlavni pojistkovce pod kapotou.Ta bohuzel nesla vyndat tak jsem provizorne udelat spoj z podobne tlusteho medeneho dratu a auto startuje,posilovace brzd i volantu funguji celkem to jezdi.Dokonce nesviti kontrolka baterky,trochu jsem cekal prorazene diody alternatoru.Ostatni pojistky jsem meril a jsou ok.Radio a vetraky jedou.
Kazdopadne stale sviti kontrolka motoru a smyku.Hlavni problem je v podstate vyreseny a je mozne s autem dojet kdyztak do servisu na blizsi diagnostiku ale prejen auto je celkem stary a celkova hodnota neni moc velka.Nema nekdo prosim nejaky napad v cem by mohl byt problem?
Nasledky spatne zapojene baterky Mazda 6
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 04 bře 2015, 15:36
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 04 bře 2015, 15:36