Zanášení motoru 2.0 TFSI

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Zanášení motoru 2.0 TFSI

Příspěvek od Toledak »

Zdravím, nemá někdo zkušenost, jak je to se zanášením motoru 2.0 TFSI.Tento motor je v AUDI A4 r.v. 2007, má najeto cca 120 tis. km a auto přestalo mazat.Takže vana šla dolů (to byla docela blbá práce, protože u Audi motor uložili naprosto nesmyslně podél, kdyby byl motor na příč, jako u normálních aut, tak je vana dole za cca 5 minut) a byl karbonem ucpán sací koš olejového čerpadla.Vše vyčištěno, nalitý nový olej 5W-30 + filtr a po dvou měsících stejný scénář.Najeto od vyčištění cca 1000km.
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

to je důsledek používaného oleje a LL výměn podobný scénář řeším v práci akorát že se zadřely vačky
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Přesně šetření na oleji a i benzínu spousta lidí jezdí na ne moc kvalitní benzin a ještě k tomu 95 místo vyššího oktanovyho čísla a pak to takhle dopadá
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Spectre868
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 01 bře 2010, 13:46

Příspěvek od Spectre868 »

Motor je tam pozdĺž tak neak kôli tomu, že pod tú kapotu musí vojsť V8 s pohonom na všetky 4 v automate....a to je naprieč rovnako blbá konštrukcia, ako demontáž tej vane.

LL je hnus...
Ex Passat B5.5 96kW
A5 1.8 TFSi
zrno
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 18 led 2014, 17:21

Příspěvek od zrno »

ja len doplním..
LowSaps oleje a LongLife režim je u týchto agregátov úplne proti zdravému rozumu nakoľko tieto agregáty olej tepelne zaťažujú viac než je bežné nakoľko sú to priamovstreky, kde pri jazdení na kratšie vzdialnosti olej neskutočne trpí a je enormne rýchlo zdegradovaný kontamináciou od prenikajúceho nespáleného paliva a tiež aj nahromadeného kondenzátu.. toto je u priamovstrekov omnoho výraznejšie ako u klasického MPi.. takto zaťažovaný a zničený olej neplní dostatočne všetky svoje ochranné a aj mazacie a protioderové vlastnosti a omnoho skôr vytvára sajrajt, blato v motore a karbonizuje pri tepelnom zaťažení.

P.S 2007 ročník a nájazd ani nie 150tkm.. to vypovedá práve o prevádzke na kratšie vzdialnosti a tým pádom výrazne zťažené prevádzkové podmienky pre olej.. + k tomu LongLife VW504 olej a LongLife intervaly výmien a tu máme výsledok.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14272
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

U zákazníků s tím bojuju pravidelně, pro ně je lákavá vidina proběhu 2roky nebo 30 000km na nápň long-life oleje koupeného kdesi na "netu" za 220kč/litr.

V úterý jsem měnil po 30 000km olej na 1.6MPi ( ano, není to FSi, ale stejně ) vyteklo z toho cosi a na víčku dolévání oleje bylo cca 2cm totálního šlemu :roll:

Byť 1.6MPi není můj šálek čaje, toho motoru mě je líto...
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ono je rozdíl LL se 4l a 8.5 litry ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

No nic no, tak to zase všechno vyčistím a následná jízda bude do AAA :D
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Bydliště: France

Re: Zanášení motoru 2.0 TFSI

Příspěvek od Sayllo »

Toledak píše:Zdravím, nemá někdo zkušenost, jak je to se zanášením motoru 2.0 TFSI.Tento motor je v AUDI A4 r.v. 2007, má najeto cca 120 tis. km a auto přestalo mazat.Takže vana šla dolů (to byla docela blbá práce, protože u Audi motor uložili naprosto nesmyslně podél, kdyby byl motor na příč, jako u normálních aut, tak je vana dole za cca 5 minut) a byl karbonem ucpán sací koš olejového čerpadla.Vše vyčištěno, nalitý nový olej 5W-30 + filtr a po dvou měsících stejný scénář.Najeto od vyčištění cca 1000km.
Jedine co je nezmyselne bol tvoj pristup ktej oprave a nie ulozenie motora. Nenapadlo ta nahodou, ze sa sype zhora nadol?
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

A stym AAA to si zabil nadoraz. Nezabudni sa potom stazovat, ze niekde na parkovisko ti dojde zakaznik ktory kupil auto s AAA po podobne sprostej oprave, ako si to predviedol ty a odpovies sak normalka, AAA hovori za vsetlko...
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

bohužel běžná realita...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Sayllo píše:A stym AAA to si zabil nadoraz. Nezabudni sa potom stazovat, ze niekde na parkovisko ti dojde zakaznik ktory kupil auto s AAA po podobne sprostej oprave, ako si to predviedol ty a odpovies sak normalka, AAA hovori za vsetlko...
No jo, já zapoměl, že do autobazarů se výhradně vozí auta, která jsou po rozvodech, po výměně všech náplní, všech filtrů, samozřejmě jsou na autě nové tlumiče a všechny brzdy a výfuk, auto samozřejmě nebylo nikdy bouráno a po 10ti letech provozu má najeto opravdu jen 82547 km.

Tak přesně takhle to u nás ale nefunguje, vlastně takhle to nefunguje nikde na světě, to jenom tady jsou všichni moralisti a než by se zbavili problému, tak by si určitě objednali nový motor za 300 000,- a teprve potom by auto prodali, hahahahahaha.
Nafta patří do TDi!
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“