VW Golf Variant IV 1,9TDI PD 8V R4 AJM 2001 - Sneaky Sleeper

Tato sekce slouží k prezentaci vozů členů tohota fóra.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

r-a-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 23 srp 2010, 08:28

Příspěvek od r-a-k »

www.jpvyfuky.cz/brzdy-a-brzdove-sestavy.php Vyborna komunikace, kvalita vyrobku, ceny srovnatelny s MD components.
Ps: Drive delal u Kabrta, takze vi co dela. ;)
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Neviem ci sa nejaqdna o toho pana co pre Kabtrta vyrabal formy. Oni sa vtedy nedohodli na peniazoch, ze vraj Kabrt mu nezaplatil ci co, tak si tie formy nechal a spominal, ze zacne vyrabat brzdy. Uz si to dobre nepamatam, ale kedysi davno sa to asi tu na tomto riesilo a dotycny pan sa k tomu vyjadril.
r-a-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 23 srp 2010, 08:28

Příspěvek od r-a-k »

To uz si nepamatuji co mi presne rikal pan Havlicek, co mezi sebou meli, kdyz jsem se ptal na Kabrta, ale je to mozny to co pises, kor kdyz na svych strankach ma fotky trmenu, totoznych jak od Kabrta. Me prave prekvapil svoji ochotou a komunikaci, dodani jak rekl ale hlavne jak se postavil k problemu s dodanymi kotouci, kdyz po namontovani, vykazovali hazivost, po domluve jsem je zaslal zpet a za 3 dny byli zpet u me s vyresenym problemem. Ne jak u Kabrta, ze uz se ti treba uz nikdy nevrati :D V nejblizsi dobe si necham udelat koncovy tlumic vyfuku na miru od p.Havlicka, tak jsem zvedavy na vysledek.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

INFO OHLEDNĚ ELEKTRONICKÉ REGULACE TURBODMYCHADEL

Příspěvek od Forest »

Protoze jsem casto kontaktovan ohledne elektronicke regulace turbodmychadla, tak zde je k tomu cele tema, doporucuji precist cele. Clovek tam ziska komplexni informace a take si udela obraz o informovanosti a zkusenosti ruznych dodavatelu turbodmychadel.

Zaroven toho vyuziji k tomu, abych citoval prispevek zdejsiho vseobecne znameho clena, ktery v sobe nasel silu a odhodlani zverejnit pravdu bez ohledu na to, ze spolu nevychazime (pozn.: drtiva vetsina zdejsich "diskuteru", kteri se mnou nesouhlasi ma v pripade, ze se ukaze, ze jsem mel pravdu fakt, ze se mylili priznat). - jinymi slovy, postavil se za overenou pravdu (cituji preventivne cele, abych nebyl napadan za upravy textu apod.):
r.martinec píše:
Andre píše:Tak myslím, že 900e se dá investovat určitě mnohem rozumněji.

Ale jestli je to rozmazané video s glycerinovým budíkem (který ten překmit neukáže) natolik přesvědčivým důkazem, tak prosím.... mimochodem obdivuhodné rozměry, není to zbytečná zátěž?

A nebylo by přesvědčivější ukázat graf toho 330+HP turba?

I turbo s elektronickou regulací umí samozřejmě udělat slušný překmit, stejně jako u podtlakového turba záleží jak je ta regulace nastavená a jak si s tím ladič vyhraje.
Obrázek

vidíš Ondro nějaký překmit? já ne
ani mě se to neříká lehce
chci tady veřejně poděkovat Forestovi že mi vnuknul myšlenku aplikovat REA a v podstatě mě do ní dokopal ,po mých problémech nedofukování a nebo opačně.samozřejmě jsem sám s pomocí jednoho kamaráda realizoval.funguje to uplně super a není problém s mým turbem které je poměrně velké jezdit jako s VB.ač toho Foresta nemáte rádi a ani my se moc nemusíme a on to ví,v tomto případě má určitě pravdu.
REA je naaplikována na hybridu od http://turbopower.cz
OLEG
samozřejmě odladěno Milanem Votavou alias MIRULU a díky za jeho strašnou trpělivost se mnou-věčně nespokojeným
omlouvám se za nekolikanásobne upravení příspevku.bylo psáno rychle a našel jsem několik gramatických chyb,to by se Forest zlobil.na hacky carky nehledte.
Podekovani prijimam, jen me mrzi, ze na to neprisel drive a zaroven vyjadruji verejne respekt nad timto krokem.

Doufam, ze toto bude podnetne pro vsechny ostatni, predevsim licitujici a spekulanty.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Schnapi
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 19 bře 2011, 15:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Okolí Příbrami

Příspěvek od Schnapi »

Prosim tě máš ještě někde graf z toho GTB2264VK? mě se to nechce zobrazit... Děkuji
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Musel bych pohledat ale tento hybrid od Olega rozhodně doporučuji všema 10.

Když je dobře dovyvážené a přivařené na kvalitních svodech, ve spojení s velkým downpipe, dostatečným sacím traktem, vyladěno někým, kdo to umí a ví jak ten hybrid funguje tak dosahuje skvělého spodku a odezvy.

Mám dojem, že jsem měl ve 2000 RPM vyšší kroutící moment nežli ARL v sérii. Jinak maximální hodnoty byly 559Nm. a 276 koní.

Navíc, vše je zkresleno a poníženo nepříjemným faktem, že motor nebyl v dobré kondici, takže s dobře zajetým motorem by to bylo ještě lepší.

Co se maxima týče, mrkni se na Mouchu a Mirulaka, oba měli přes 310 koní (já měl málo nafty a motor ve špatné kondici).

Pokud Ti jde o výkony do 270 koní, dej GTB2060VKLR, do 300 koní GTB2260VKLR. Na hybrida GTB2264VKLR (měněn pouze compressor) se musíš zeptat Netopiera, já mám zpětnou vazbu pouze od majitele a ještě stále to není doladěné.

Dnes bych šel jinou cestou. Pokud relativně legální, volil bych pro výkony nad 300 koní GTB2266VK (nebo větší) v kombinaci s dalšíma vychytávkama které zlepšují odezvu a maximální potenciál ... ale hlavně, pokud by mi šlo o výkony nad 300 koní...oprava: 250 koní, nevolil bych VW koncern (a samozřejmě, že bych u dieselu zůstal) 8-)

Rozhodně, pokud bys neřešil legálnost, pak bych doporučoval rozhodně sekvenční twinturbo a nebo, pokud bys měl hodně velký apetit a peníze tak compound.


Kdo by to měl ladit? Pokud by měla padnout volba u stejného úpravce pak na to zapomeň, ten na to rozhodně potenciál postrádá (pokud nenastal zázrak).


... snad někdy budu mít dostatek všeho (podklady, čas, chuť) na to, abych to oživil.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Konečně jsem se k tomu dostal abych to vyhledal. V rychlosti to sem naházím, není čas. Komu by vadilo velké zobrazení, nechť si buď zmenší zobrazení (opak lupy) v prohlížeči nebo ať si to uloží a prohlídne v nějakém programu.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

... časem snad bude i chvile na to, abych to doplnil v úvodním příspěvku.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Tak jsem pri hledani jinych podkladu nahodou narazil na vysledky mereni, jehoz podnetem byly obavy upravce o stav motoru (mereno Boudou za me asistence):

Valec: komprese / profuky %:
1. 26 / 10
2. 28 / 14
3. 26 / 12
4. 25 / 18

... nechlubim se, naopak se stydim, ze jsem si takovy motor vubec koupil.

Nicmene, nechapu, jak mohlo byt dosazeno takoveho vykonu a jak to je mozne, ze to motor nevzdal ani pri drsnym zachazeni (crazy)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Vozy členů fóra“