VW Passat B5 1,9 TDI Syncro

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

VW Passat B5 1,9 TDI Syncro

Příspěvek od Misík »

Uprava komplet cele vedenie sania zo 130 PS verzie, EGR Off, C-cidlo tlaku Turbo 1749VA, Soft BH Motorsport
Obrázek
Naposledy upravil(a) Misík dne 03 dub 2015, 16:22, celkem upraveno 1 x.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Spojka dvojhmota?
Take prijemne ozivenie motora. Pekny priebeh tam mas.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

toefuk píše:Spojka dvojhmota?
Take prijemne ozivenie motora. Pekny priebeh tam mas.
Jojo spojka dvojhmota a mala uz dost pri 300 Nm ale da sa treba dole opatrnejsie.Nastup krutiaku je koli turbu neskor bohuzial nieje v top stave.Na ceste to nieje skoro poznat.Naplno to zatiahne okolo 2000 ot. Inak pri beznej jazda nieje nic poznat vse ok.Som spokojny :)
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Ta dvojhmota je na B5-kach strasna tragedia, niekedy trasie uz len 280Nm.
Na jednom AFN som krutak posuval az na 2500rpm aj tak nepomohlo. Nahodila sa jednohmota a bolo to OK.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

toefuk píše:Ta dvojhmota je na B5-kach strasna tragedia, niekedy trasie uz len 280Nm.
Na jednom AFN som krutak posuval az na 2500rpm aj tak nepomohlo. Nahodila sa jednohmota a bolo to OK.
Jo mas pravdu.Tu bola spojka komplet menena este predtym nez som auto kupil ja a tak som nechcel menit zanovnu.Pri jednohmote okolo 1800ot. nebyva dunenie?ci vybracie?Ono to auto je velmi tazke a ktomu este aj pohon 4x4 tomu pridava odpor.Ak zoberiem auto ako komplet ze seriove brzdy maju slaby posilovac jednokomorovy a auto sa uz pri vyssich rychlostiach naklana a je skor komfortny voz tak vykon aky tam teraz je itak uz na dane auto az az.Aj preto som nedaval Sprint trysky a itak pekne prekvapenie 155 PS :) Za to vdacim samo autorovi softu ( Branislav Hanko ) ;)
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Hybrid02
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 23 dub 2015, 14:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hybrid02 »

Jojo spojka dvojhmota a mala uz dost pri 300 Nm ale da sa treba dole opatrnejsie.Nastup krutiaku je koli turbu neskor bohuzial nieje v top stave.Na ceste to nieje skoro poznat.Naplno http://shop.moontextile.com/ to zatiahne okolo 2000 ot. Inak pri beznej jazda nieje nic poznat vse ok.Som spokojny
Ferret
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 30 bře 2015, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferret »

Hybrid02 píše:Jojo spojka dvojhmota a mala uz dost pri 300 Nm ale da sa treba dole opatrnejsie.Nastup krutiaku je koli turbu neskor bohuzial nieje v top stave.Na ceste to nieje skoro poznat.Naplno http://shop.moontextile.com/ to zatiahne okolo 2000 ot. Inak pri beznej jazda nieje nic poznat vse ok.Som spokojny
zasraný bot :D a ešte chce predať pakistanské ženské šaty :D (LOL) (LOL) (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“