Toledo I - 1Z zdechlo a už nejede
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Toledo I - 1Z zdechlo a už nejede
Ahoj , za jízdy mi z ničeho nic zhasnul motor a už nejde nastartovat, kdyz startuju tak jako by se roztočil motor do volnoběhu ale jakmile vypnu starter tak to zdechne. Dle VAG žádná závada,kontrolka žhavení při startu problikne. Zkoušel jsem i ventilel odpojení paliva na čerpadle ale ten zda se také funguje (cvaká) moc díky za případné rady.
Re: Toledo I - 1Z zdechlo a už nejede
překontroluj nastavení rozvodů, mohlo to přeskočit.A díval jsi se na před vstřik přes VAG.Kdyby to náhodou bylo čerpadlem, tak bych jedno na motor 1Z mělkrabakor píše:Ahoj , za jízdy mi z ničeho nic zhasnul motor a už nejde nastartovat, kdyz startuju tak jako by se roztočil motor do volnoběhu ale jakmile vypnu starter tak to zdechne. Dle VAG žádná závada,kontrolka žhavení při startu problikne. Zkoušel jsem i ventilel odpojení paliva na čerpadle ale ten zda se také funguje (cvaká) moc díky za případné rady.
Nafta patří do TDi!
na ten rozvodak mrknu , u 1Z co vim se vykloktaval klinek na remenici tak mozna to bude tim.doufam že to cerpadlem nebude nikdy jsem s tim autem za rok co ho mam nemel zadny problem vsechno vzdy fungovalo tak jak má startovani, zadny cmoudy z výfuku .. proste porad uplne v pohode .. az ted
ale dik je dobre vedet ze to nekdo ma .před vstrik jsem nekontroloval .. ale ve ctvrtek budu mit zase VAG tak na to kouknu ..
to máš pravdu, někdy ten klínek šel do háje, ale to poznáš, jak mile se mrkneš na rozvody a dáš motor do základního nastavení.Pokud se budou krýt díra na řemenovém kole čerpadla a díra v držáku čerpadla, tak by to mělo být OK.Pokud si chceš být s těma rozvodama 100% jistý, tak ještě sundej vetilové výko (jsou to jen tři šrouby) a zářez na konci vačky musí být rovnoběžný s dosedací plochou pro ventilové víko.krabakor píše:na ten rozvodak mrknu , u 1Z co vim se vykloktaval klinek na remenici tak mozna to bude tim.doufam že to cerpadlem nebude nikdy jsem s tim autem za rok co ho mam nemel zadny problem vsechno vzdy fungovalo tak jak má startovani, zadny cmoudy z výfuku .. proste porad uplne v pohode .. az tedale dik je dobre vedet ze to nekdo ma .před vstrik jsem nekontroloval .. ale ve ctvrtek budu mit zase VAG tak na to kouknu ..
Nafta patří do TDi!
Tak problém je vyřešen, a ani jedna za zde popsaných věcí to nebyla .. problém byl v tom že se mi uvolnila taková ta plastová matice na spodku pal.filtru .. a všechna nafta z něj vytekla .. samozřejmě že díky tomu nemohla proudit nafta a ani to nemohlo vrčet. .takže jsem koupil filt a frčím spokojeně dál .. fakt jsem si dovela oddechl . 
a to sis jako nevšiml už dřív, že máš pod filtrem kaluž jako blázen a v motoru to smrdí jako v rafinerii????krabakor píše:Tak problém je vyřešen, a ani jedna za zde popsaných věcí to nebyla .. problém byl v tom že se mi uvolnila taková ta plastová matice na spodku pal.filtru .. a všechna nafta z něj vytekla .. samozřejmě že díky tomu nemohla proudit nafta a ani to nemohlo vrčet. .takže jsem koupil filt a frčím spokojeně dál .. fakt jsem si dovela oddechl .
Nafta patří do TDi!
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
No nevšiml, žádnej smrad z nafty jsem necejtil a ani louže .. jak jsem psal přestalo to za jízdy .. takže za těch cca 0,5 km než jsem zastavil vytekla všechna nafta z filtru .. a žádná jiná už neutíkala takže nebylo nic cítit ani videt ...Toledak píše:a to sis jako nevšiml už dřív, že máš pod filtrem kaluž jako blázen a v motoru to smrdí jako v rafinerii????
krabakor píše:No nevšiml, žádnej smrad z nafty jsem necejtil a ani louže .. jak jsem psal přestalo to za jízdy .. takže za těch cca 0,5 km než jsem zastavil vytekla všechna nafta z filtru .. a žádná jiná už neutíkala takže nebylo nic cítit ani videt ...Toledak píše:a to sis jako nevšiml už dřív, že máš pod filtrem kaluž jako blázen a v motoru to smrdí jako v rafinerii????
No a já to opravil