Toledo I - 1Z zdechlo a už nejede

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
krabakor
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 24 črc 2007, 17:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Říčany u Prahy

Toledo I - 1Z zdechlo a už nejede

Příspěvek od krabakor »

Ahoj , za jízdy mi z ničeho nic zhasnul motor a už nejde nastartovat, kdyz startuju tak jako by se roztočil motor do volnoběhu ale jakmile vypnu starter tak to zdechne. Dle VAG žádná závada,kontrolka žhavení při startu problikne. Zkoušel jsem i ventilel odpojení paliva na čerpadle ale ten zda se také funguje (cvaká) moc díky za případné rady.
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Re: Toledo I - 1Z zdechlo a už nejede

Příspěvek od Toledak »

krabakor píše:Ahoj , za jízdy mi z ničeho nic zhasnul motor a už nejde nastartovat, kdyz startuju tak jako by se roztočil motor do volnoběhu ale jakmile vypnu starter tak to zdechne. Dle VAG žádná závada,kontrolka žhavení při startu problikne. Zkoušel jsem i ventilel odpojení paliva na čerpadle ale ten zda se také funguje (cvaká) moc díky za případné rady.
překontroluj nastavení rozvodů, mohlo to přeskočit.A díval jsi se na před vstřik přes VAG.Kdyby to náhodou bylo čerpadlem, tak bych jedno na motor 1Z měl :)
Nafta patří do TDi!
krabakor
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 24 črc 2007, 17:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Říčany u Prahy

Příspěvek od krabakor »

na ten rozvodak mrknu , u 1Z co vim se vykloktaval klinek na remenici tak mozna to bude tim.doufam že to cerpadlem nebude nikdy jsem s tim autem za rok co ho mam nemel zadny problem vsechno vzdy fungovalo tak jak má startovani, zadny cmoudy z výfuku .. proste porad uplne v pohode .. az ted :( ale dik je dobre vedet ze to nekdo ma .před vstrik jsem nekontroloval .. ale ve ctvrtek budu mit zase VAG tak na to kouknu ..
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

krabakor píše:na ten rozvodak mrknu , u 1Z co vim se vykloktaval klinek na remenici tak mozna to bude tim.doufam že to cerpadlem nebude nikdy jsem s tim autem za rok co ho mam nemel zadny problem vsechno vzdy fungovalo tak jak má startovani, zadny cmoudy z výfuku .. proste porad uplne v pohode .. az ted :( ale dik je dobre vedet ze to nekdo ma .před vstrik jsem nekontroloval .. ale ve ctvrtek budu mit zase VAG tak na to kouknu ..
to máš pravdu, někdy ten klínek šel do háje, ale to poznáš, jak mile se mrkneš na rozvody a dáš motor do základního nastavení.Pokud se budou krýt díra na řemenovém kole čerpadla a díra v držáku čerpadla, tak by to mělo být OK.Pokud si chceš být s těma rozvodama 100% jistý, tak ještě sundej vetilové výko (jsou to jen tři šrouby) a zářez na konci vačky musí být rovnoběžný s dosedací plochou pro ventilové víko.
Nafta patří do TDi!
krabakor
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 24 črc 2007, 17:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Říčany u Prahy

Příspěvek od krabakor »

Tak problém je vyřešen, a ani jedna za zde popsaných věcí to nebyla .. problém byl v tom že se mi uvolnila taková ta plastová matice na spodku pal.filtru .. a všechna nafta z něj vytekla .. samozřejmě že díky tomu nemohla proudit nafta a ani to nemohlo vrčet. .takže jsem koupil filt a frčím spokojeně dál .. fakt jsem si dovela oddechl . :D
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

krabakor píše:Tak problém je vyřešen, a ani jedna za zde popsaných věcí to nebyla .. problém byl v tom že se mi uvolnila taková ta plastová matice na spodku pal.filtru .. a všechna nafta z něj vytekla .. samozřejmě že díky tomu nemohla proudit nafta a ani to nemohlo vrčet. .takže jsem koupil filt a frčím spokojeně dál .. fakt jsem si dovela oddechl . :D
a to sis jako nevšiml už dřív, že máš pod filtrem kaluž jako blázen a v motoru to smrdí jako v rafinerii????
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Diesel, pokud nejede, tak má většinou "vysoko do žlabu".
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

origoš píše:Diesel, pokud nejede, tak má většinou "vysoko do žlabu".
ale může to být dalších milon věcí, kvůli kterým se auto zastaví.Počínaje předřenou hadičkou, a konče vadnou ŘJ.
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

A takové závady se na foru mmohou probírat týden a k ničemu to nebude. V realu je to třeba jen na 5 min. Taková kaluž pod filtrem se zrovna hledá hodně dobře. (noteeth)
krabakor
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 24 črc 2007, 17:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Říčany u Prahy

Příspěvek od krabakor »

Toledak píše:a to sis jako nevšiml už dřív, že máš pod filtrem kaluž jako blázen a v motoru to smrdí jako v rafinerii????
No nevšiml, žádnej smrad z nafty jsem necejtil a ani louže .. jak jsem psal přestalo to za jízdy .. takže za těch cca 0,5 km než jsem zastavil vytekla všechna nafta z filtru .. a žádná jiná už neutíkala takže nebylo nic cítit ani videt ...
Matísek
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 13 bře 2007, 18:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Matísek »

krabakor píše:
Toledak píše:a to sis jako nevšiml už dřív, že máš pod filtrem kaluž jako blázen a v motoru to smrdí jako v rafinerii????
No nevšiml, žádnej smrad z nafty jsem necejtil a ani louže .. jak jsem psal přestalo to za jízdy .. takže za těch cca 0,5 km než jsem zastavil vytekla všechna nafta z filtru .. a žádná jiná už neutíkala takže nebylo nic cítit ani videt ...

No a já to opravil :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“