Škoda Octavia II 1.9TDI BLS 77kW na 148PS / 324Nm

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 581
Registrován: 01 říj 2007, 09:31

Škoda Octavia II 1.9TDI BLS 77kW na 148PS / 324Nm

Příspěvek od borelli »

Octavia 2 1.9 77kW (BLS) r.v. 2008

Turbo z BMM (Garett 1646V)
C-čidlo
EGR off
Ostatní série


Obrázek

Velký dík patří

Obrázek TDIfun - fenomenální úprava ECU přesně dle mých představ
ObrázekMarenaTDI - zástavba Garettu 1646V do BLS (HW úprava před softem)
Obrázek Ladas - dodavatel turba

:worthy: :worthy: :worthy:

Už po výměně turba TDIfun naměřil na brzdě lepší hodnoty než na sérii s KKK. Pak následovalo úprava softu a ladění. Ukázalo to tuším 150 koní a krouťák 330Nm, nicméně, a teď mě někteří budou mít za blázna, poprosil jsem o nepatrné snížení (optimalizaci) výkonu a to nejen z hlediska životnosti komponent. Následná úprava byla přesně podle mých představ, lineární náběh krouťáku který jsem hledal. TDIfun je na ladění prostě bůh, je nezkutečné, jak se s tím vyhrál k dokonalosti.

Chtěl jsem to pojmout jako takový rozumný softčip s ohledem na běžnou jízdu. Výměna turba ze sériového KKK BV39 na Garett 1646V z BMM vzešla z myšlenky, že KKK (série ~1 baru) prostě nemůže bezpečně natlačit tlak Garettu(série ~1,3, po úpravě ~1,4 baru). Díky tomu vychází podstatně líp i kouřivost což my, s DPF postižením, uvítáme. A teď by ještě někdo mohl zkusit jak to psal TDIfun turbo z 125kw CR do BMM svodu co to udělá... A můj dojem z úpravy ? Spokojenost se vším všudy.

Dále bych chtěl poděkovat všem, kteří mě k této úpravě poskytli jakékoliv info (kolektivní dílo :)), jmenovitě Misík, Bóďa, MirekX, subz3ro_tdi, DOLPH, Jirka., Fulltank, dolar100 a nesmím zapomenout na RomanF a L kteří mě motivovali na výměnou turba. Pokud jsem na někoho zapomněl, moc omlouvám.

Jen díky navýšení výkonu vzešel jiný problém - brzdy... 280 jsou už při svižné jízdě na hranici ne-li za ní.

Lidi, když tady vidím, jak tu taháte z 1,9 a 2.0 objemů 190+PS, běhá mě mráz po zádech, řídit takové monstra...
Naposledy upravil(a) borelli dne 30 říj 2019, 22:06, celkem upraveno 4 x.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Tak dáš 288 brzdy z 2.0 a bude to lepší... ;)
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

brzdy problém nejsou (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Křivka jak víno, hodně povedená úprava. Musí se s tím pěkně jezdit.
PS. ještě by mě zajímalo kolik jste přesně naměřili, než jste to snížili na výsledné hodnoty.
Gratuluji :)
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Uživatelský avatar
RomanF
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 22 zář 2009, 11:31
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od RomanF »

Fakt pěkný, tohle číst prostě potěší.
Vzpomínám, kdo první měl nápad na tuhle záměnu turba a jestli se nepletu, byl to Huml. Čest všem dobrým nápadům a také skvělým relizacím. :)
Superb III 2018 CRLB, Superb II 2015 CFGB, ex-Rapid 2014 CBZB, ex-Passat 3C 2007 BLS,
Mara027
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 09 kvě 2021, 11:40
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Mara027 »

Ahoj, chlapi mohl bych dostat číslo na někoho kdo tuhle záměnu realizoval, aktuálně to řeším na servisu a je problém s přívodem oleje. Moc díky. 🤟
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“