Octavia 2 1.9 77kW (BLS) r.v. 2008
Turbo z BMM (Garett 1646V)
C-čidlo
EGR off
Ostatní série
Velký dík patří
TDIfun - fenomenální úprava ECU přesně dle mých představ
MarenaTDI - zástavba Garettu 1646V do BLS (HW úprava před softem)
Ladas - dodavatel turba
Už po výměně turba TDIfun naměřil na brzdě lepší hodnoty než na sérii s KKK. Pak následovalo úprava softu a ladění. Ukázalo to tuším 150 koní a krouťák 330Nm, nicméně, a teď mě někteří budou mít za blázna, poprosil jsem o nepatrné snížení (optimalizaci) výkonu a to nejen z hlediska životnosti komponent. Následná úprava byla přesně podle mých představ, lineární náběh krouťáku který jsem hledal. TDIfun je na ladění prostě bůh, je nezkutečné, jak se s tím vyhrál k dokonalosti.
Chtěl jsem to pojmout jako takový rozumný softčip s ohledem na běžnou jízdu. Výměna turba ze sériového KKK BV39 na Garett 1646V z BMM vzešla z myšlenky, že KKK (série ~1 baru) prostě nemůže bezpečně natlačit tlak Garettu(série ~1,3, po úpravě ~1,4 baru). Díky tomu vychází podstatně líp i kouřivost což my, s DPF postižením, uvítáme. A teď by ještě někdo mohl zkusit jak to psal TDIfun turbo z 125kw CR do BMM svodu co to udělá... A můj dojem z úpravy ? Spokojenost se vším všudy.
Dále bych chtěl poděkovat všem, kteří mě k této úpravě poskytli jakékoliv info (kolektivní dílo ), jmenovitě Misík, Bóďa, MirekX, subz3ro_tdi, DOLPH, Jirka., Fulltank, dolar100 a nesmím zapomenout na RomanF a L kteří mě motivovali na výměnou turba. Pokud jsem na někoho zapomněl, moc omlouvám.
Jen díky navýšení výkonu vzešel jiný problém - brzdy... 280 jsou už při svižné jízdě na hranici ne-li za ní.
Lidi, když tady vidím, jak tu taháte z 1,9 a 2.0 objemů 190+PS, běhá mě mráz po zádech, řídit takové monstra...
Škoda Octavia II 1.9TDI BLS 77kW na 148PS / 324Nm
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Škoda Octavia II 1.9TDI BLS 77kW na 148PS / 324Nm
Naposledy upravil(a) borelli dne 30 říj 2019, 22:06, celkem upraveno 4 x.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Křivka jak víno, hodně povedená úprava. Musí se s tím pěkně jezdit.
PS. ještě by mě zajímalo kolik jste přesně naměřili, než jste to snížili na výsledné hodnoty.
Gratuluji
PS. ještě by mě zajímalo kolik jste přesně naměřili, než jste to snížili na výsledné hodnoty.
Gratuluji
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun