Stránka 1 z 3
brzdové kotouče a destičky Octavia I, 1,9TDi, 81kW
Napsal: 14 dub 2015, 18:40
od pasik68
Ahoj všem. Čeká mě výměna předních kotoučů (průměr 280) a destiček. Jaké by jste mi z vlastních zkušeností doporučili, nebo jaké určitě ne. Kotouče jsou ještě původní - najeto 188tis.km. Destičky teď mám FERODO Premier se signalizací a s nimi žádný problém.
Moje přestava zatím je - kotouče originál, destičky opět FERODO Premier.
Díky za info.

Napsal: 14 dub 2015, 18:56
od Thomy
Já měl s ferodama poslední dobrý zkušenosti 10 let zpátky u feldy. Služební fábie tvrdý jako prase zkroutily se.. TRW na octávce I 280mm vydržely 60tkm, zkroutily se.. Ty destičky skoro neubejvaly. ATE sada, zkroutily se..
Musim říct, že sem k novejm brzdám hodně něžnej.. Nechal sem ty ATE stočit, mam je tam s REMSA deskama a 30tkm zatim dobrý
Je to alchymie, příště zkusim origo
Napsal: 14 dub 2015, 19:03
od Bobanius
Za mě Brembo Max a desky Textar mám je v 280mm a za mne spokojenost.
Vrátil jsem se k nim , když jsem si nechal měnit kotouče a desky.
Napsal: 14 dub 2015, 19:06
od Biimbo
a je, už je to tu zase, každý měsíc stejný téma..
Napsal: 14 dub 2015, 20:10
od romanespana
Biimbo píše:a je, už je to tu zase, každý měsíc stejný téma..
jaky jsou lepsi brzdy na kravskym povoze s loukotovejma kolama, ty s dreveny spalikem, nebo gumovym a nebo dat organiku?

Napsal: 14 dub 2015, 20:31
od favo
Možná krávě svázat kopyta

Napsal: 14 dub 2015, 20:47
od romanespana
favo píše:Možná krávě svázat kopyta

to zas de blbe od spoda. a cim vic dostane travy, tim vic kolisa vykon, chtel jsem udelat log, ale plna zatez do kopce proste neni mozna

Napsal: 14 dub 2015, 21:32
od tukydydes
já si vytočím na soustruhu dubový kotouče (musí být dubový! jiný měkčí dřevo jako borovice se hned kroutí). Potom na frézce udělám desky, tam pozor! musí být měkčí nejlépe nesámované smrkové krajiny, lepené k sobě disperzním lepidlem v pěti vrstvách. Tu to kombinaci mám vyzkoušenou a nikdy jsem je nezvlnil. Při agresivnějším brždění několikrát po sobě z vyšších rychlostí doporučuji vozit na předním sedadle hasičák.
Napsal: 14 dub 2015, 22:10
od romanespana
tukydydes píše:já si vytočím na soustruhu dubový kotouče (musí být dubový! jiný měkčí dřevo jako borovice se hned kroutí). Potom na frézce udělám desky, tam pozor! musí být měkčí nejlépe nesámované smrkové krajiny, lepené k sobě disperzním lepidlem v pěti vrstvách. Tu to kombinaci mám vyzkoušenou a nikdy jsem je nezvlnil. Při agresivnějším brždění několikrát po sobě z vyšších rychlostí doporučuji vozit na předním sedadle hasičák.
to vyjde moc draze, myslim ten hasicak, staci mit kybl s vodou, jen bacha v zime!!
Napsal: 15 dub 2015, 01:00
od šulda
Thomy píše:Musim říct, že sem k novejm brzdám hodně něžnej..
To neděláš dobře, Jaromíre. Má to vliv na jejich funkci, proto ti prd vydrží

Ale jak už je tu psáno, tohle téma bylo mnohokrát popsáno nejen zde

Napsal: 15 dub 2015, 09:41
od Thomy
šulda píše:Thomy píše:Musim říct, že sem k novejm brzdám hodně něžnej..
To neděláš dobře, Jaromíre. Má to vliv na jejich funkci, proto ti prd vydrží

Ale jak už je tu psáno, tohle téma bylo mnohokrát popsáno nejen zde

Bylo to myšleno prvních 500km, jinak jim dám občas za uši když je třeba, od toho tam jsou

Ale žádný erzety s nima nejezdim

Napsal: 15 dub 2015, 12:42
od Biimbo
Brzdy zapaluju zásadně v prvních 5-10 km až se z nich hulí jak z komína.
Napsal: 15 dub 2015, 13:39
od tribit
Jak je to vlastně v návodech od výrobce, já u RH měl, že ze začátku brzdit lehce, přitom se doporučuje zahoření.
Napsal: 15 dub 2015, 14:57
od šulda
Mám kotouče od Járy a podle papíru zahořet.
Napsal: 15 dub 2015, 15:34
od alni
Biimbo píše:Brzdy zapaluju zásadně v prvních 5-10 km až se z nich hulí jak z komína.
presne tak
to "ze začátku brzdit lehce" znamená len že ich nezohriať prudko, postupne-pomali (najlepšie bez zastavenia.. len pribrzdovať)