Stránka 1 z 1

Čidlo stavu oleje E46 320 D

Napsal: 02 kvě 2015, 07:03
od the_miracle
Po nastartování se mi na cca 15 s rozsvítí žlutá olejnička. Našel jsem si, že to dělá longlife čidlo - neboli čidlo stavu oleje. Už jsem 2x řešil to samé na svém Passatu. Pípalo mi to při startování. To čidlo vypadá téměř totožně, tak se chci zeptat, jestli to náhodou není zaměnitelné, protože funkčně si moc nedovedu představit rozdíl a ten BMW díl je výrazně dražší (na VW jsem ho kupoval za cca 700,-). Nemáte s tím někdo zkušenost? Díky.

Napsal: 02 kvě 2015, 08:38
od dhfool
No tý voe, kočkopes (rofl)

A ano, je TÉMĚŘ totožné (rofl)

Napsal: 02 kvě 2015, 08:44
od romanespana
a proc zdechlo? klasika, pri vymene oleje vypustis rozpalenej olej a vzapeti nalejes novej olej, ale studenej, a cidlo to obcas neustoji a infarkt a smrt. olej se tam nalejva az motor drobet vychladne, aspon abys udrzel ruku na vane. ;)

Napsal: 02 kvě 2015, 15:25
od the_miracle
kdepak... obě čidla na passatu chcípla uprostřed cyklu. To druhé podezírám, že jsem udělal průjezdem cca 20 cm hluboké vody.

Napsal: 02 kvě 2015, 16:23
od romanespana
kdyz pisu infarkt, to neznamena ze umre okamzite, ale to cidlo jakozto material tak prudka zmena teploty proste poskodi, narusi atd atd. zkus treba na led nalit horkou vodu, ne ze jen taje, ale praska, puka, proste jen fyzika, kdo skladal maturu, tak to musi vedet

Napsal: 04 kvě 2015, 06:46
od the_miracle
Asi na tom něco bude, nicméně nemyslím si, že je to tak drastické. Rozhodně nenechávám měnit olej po ujetí 50 km po dálnici na plnou rychlost. Většinou je jen lehce zahřátý - odhadem tak 50° - rozhodně mě nikdy neopařil, když jsem si potřísnil ruku. No a nový olej by měl mít cca teplotu okolí, takžeš odhaduji cca 20°. To mi nepřipadá jako extra šok. Kór když si ještě vezmu, že starý olej třeba 5 minut vytéká, takže čidlo je schlazeno i vzduchem, kdy zž není v plném oleji. Nicméně to není předmětem diskuze. Předpokládám, že to tedy nahradit nelze (vypadá to, že BMW čidlo je delší). Nějaký tip, kde sehnat? Značkové produkty (Meyle, Febi apod.) stojí většinou přes 1500,-. Levnou jsem našel akorát čínu MaxGear za necelých 800,-.

Napsal: 04 kvě 2015, 17:57
od dhfool
Senzor není stejný s VW. S náhradama je to krapet loterie.

Napsal: 04 kvě 2015, 18:06
od dreizig5
maxgear určitě nebrat (LOL)

Napsal: 04 kvě 2015, 18:21
od dodi911
Ty vole tu znacku ani nespominaj (wallbash)

Napsal: 05 kvě 2015, 11:34
od rosta tdi
Čidlo jedině originál BMW!!!Nic jinýho nefunguje!!! Ty čidla prostě odejdou mají nalítáno.Rozhodně mě nikdy neodešlo tím ,že tam naleju studenej olej

Napsal: 05 kvě 2015, 19:30
od the_miracle
Originál BMW jako za 3000,-... to je fakt úlet.

Napsal: 12 kvě 2015, 12:21
od rosta tdi
Komu není rady ,tomu není pomoci :) Však si vzpomeneš.Nic jinýho nefunguje.Ale chápu ,že na to musíš přijít sám.Tak klidně do toho

Napsal: 15 čer 2015, 12:24
od the_miracle
Co Meyle? Mi neříkejte, že to je fakt takovej průšvih. Na Passatu jsem dával Topran a vydrželo dva roky, než jsem projel asi 20 cm brod.

Napsal: 16 čer 2015, 14:06
od rosta tdi
Nevím ,ale na klubu se to nejednou řešilo .Originál / Hella
Já teda osobně co není originál ,tak nevydrží nic.Mluvím ted za BMW.To i jetej díl vydrží víc jak replika.U Octy jsem problém vesměs s ničím neměl u BMW s replikama to moc nejde.Bud to nefunguje a nebo to po pár dnech odejde.To jest má zkušenost

Napsal: 16 čer 2015, 17:38
od the_miracle
Už jsem objednal od klubáka z E46 fóra použité. Má tam konkrétně na tento díl několik dobrých referencí. Díky.