Ford Transit MK7 - auto nejede
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ford Transit MK7 - auto nejede
Zdarek.
Řeším ted jednu zajímavou pikantnost a docházejí mi nápady. Ford Transit 2.2TDCi 110HP. Dovoz německo od nějaký firmy a najeto něco kolem 230XXX.. Auto jede v pohodě..táhne to, žádný problémy ale jen do 122km/h. Přes to se to nedostane.. Pak stačí ubrat plyn třeba na 110 a zase to do těch 122km/h jede.. Tam se to zastaví. Indikace chyby na budíkách nesvítí. Napích sem to diagnozou od Delphi a zjistilo to jen P068A - ECM výkonové relé bez napájení - výkonnost příliš brzy - přerušovaný a P2265 - obvod snímače v palivu - nesprávný signál - přerušovaný. Pak tam bylo jen něco se sběrnící a s alternátorem.. To si přesně nepamatuju, ale nic závažnýho. Auto na volnoběh trochu houpe a když sem ty chyby smazal, tak to zakuckalo jak kdyby to mělo chcípnout a pak to zas běželo v pohodě. Mám tři věci který by teoreticky mohly dělat bordel. První je baterka - možná už bude slabší a bude se tam něco odehrávat - nevim jestli by to mělo vliv na tu rychlost. Druhá věc je EGR ventil - elektrickej ,třeba bude ucpanej nebo nebude správně chodit. Třetí věc je ucpanej katalyzátor - ale zase si říkám že by to nejelo už od začátku. Všechny trubky se zdaj bejt tam kde maj bejt, nesyčí to.. Nějaký nápady?
Řeším ted jednu zajímavou pikantnost a docházejí mi nápady. Ford Transit 2.2TDCi 110HP. Dovoz německo od nějaký firmy a najeto něco kolem 230XXX.. Auto jede v pohodě..táhne to, žádný problémy ale jen do 122km/h. Přes to se to nedostane.. Pak stačí ubrat plyn třeba na 110 a zase to do těch 122km/h jede.. Tam se to zastaví. Indikace chyby na budíkách nesvítí. Napích sem to diagnozou od Delphi a zjistilo to jen P068A - ECM výkonové relé bez napájení - výkonnost příliš brzy - přerušovaný a P2265 - obvod snímače v palivu - nesprávný signál - přerušovaný. Pak tam bylo jen něco se sběrnící a s alternátorem.. To si přesně nepamatuju, ale nic závažnýho. Auto na volnoběh trochu houpe a když sem ty chyby smazal, tak to zakuckalo jak kdyby to mělo chcípnout a pak to zas běželo v pohodě. Mám tři věci který by teoreticky mohly dělat bordel. První je baterka - možná už bude slabší a bude se tam něco odehrávat - nevim jestli by to mělo vliv na tu rychlost. Druhá věc je EGR ventil - elektrickej ,třeba bude ucpanej nebo nebude správně chodit. Třetí věc je ucpanej katalyzátor - ale zase si říkám že by to nejelo už od začátku. Všechny trubky se zdaj bejt tam kde maj bejt, nesyčí to.. Nějaký nápady?
Vobec to niesu pikantnost, ale praca na 2 hodinky s meranim pri kave. Baterku vymen ak je slaba , tam ti moze naskakovat chyba na vykonove rele koli napatiu. Monozstvo paliva asi vysvetlovat nemusim. Egr zistis diagnostikou meranymi hodnotami. Po vypnuti motora sa musi spustit samocistiaci proces, take skripanie z mot. casti. Ked neskripe je zamrznuty. Zahuopalo to preto, lebo si mazal dtc pri beziacom motore, cize tvoja chyba. Niekedy to aj skape. Obmedzovac sa nastavit da, cez delphi to neurobis. Pises, ze tam je nieco so sbernicou alternatora, ale nic zaujimave. Zaujimavy pohlad na vec. Uspany kat a vozidlo ide do 120? Radsej kasli na forda a ries nieco ine. Tot vse.
Ahoj trochu nadviažem na túto starú tému, jedná sa o Transit 2.2 Puma 2012. Volali mi že z ničoho nič dvakráť počas dňa zdochol na voľnobehu, bol som to narýchlo pozrieť, prvé čo ma napadlo tak ventil na čerpadle ale v pamäti je chyba P068A ECM/PCM power relay de-energized too early. Skúsil som to zmazať uvidím či sa objaví znova ak to ešte zdochne. Tlak v raili na voľnobeh mierne kolíše aj to trochu počuť, jeden zo vstrekov má horšiu korekciu ale inak v meraných hodnotách nič podozrivé. Výkon OK. Nalogovať to počas zdochnutia bude asi problém lebo to spraví len raz začas. Mám pocit že tá chyba P068A je tam len ako následok toho že to zdochlo kvôli niečomu inému ale rozmýšľam ako to overiť… Neporadí niekto? dík
Aha, zaujímavé. A vtedy to malo aj nejaký súvis so zdochýnaním na voľnobeh alebo nejaký iný problém? V každom prípade sa ich najskôr opýtam či vôbec v tom niekedy menili baterku. A keby bol náhodou problém s immo tu sa to robí stále cez ten PATS kód alebo už nejako inak? (Focom keď tak mám, prípadne myslím že aj launch by to zvládol)