Stránka 1 z 1
Bionafta a kokta 2000 - může jezdit na bio?
Napsal: 06 kvě 2015, 18:46
od fastarrow
Chci koupit koktu 81kw PO faceliftu a chci jezdit na bio. ale ve velkem TP není zapsáno "BIO48" , takže to nemůže jezdit na bio? Jde mi o odolnost gumiček.
Pak je tu ve hře taky kokta 2000 PŘED faceliftem, která MÁ zapsáno v TP BIO48. Tzn., že ta může jezdit na rostlinu?
Díky za odpovědi.
Hledal jsem na fóru, ale témata se často stáčejí dohadováním o tom zda na to jezdit či ne a přitom tazatel nemá odpověď.

Napsal: 06 kvě 2015, 19:31
od Dr.Spiegel
Asi může ale je tu milion případů kdy to gumičky prostě vzdají protože nejsou konstruovány na provoz BIO (sra***). Tak je klidně možný že pár měsíců bude všechno oukej a pak to začne uchcávat a budeš to muset přetěsnit.
Napsal: 06 kvě 2015, 19:55
od fastarrow
Ok. Takže jde o to, co je napsáno ve velkém TP a toho se držet zda ano či ne?
Napsal: 07 kvě 2015, 12:47
od optimista
mam 2000 po facelifte motor 81kw ahf cez dva roky bio a vsetky hadice povodne
Napsal: 07 kvě 2015, 17:32
od k.amerika
xxx
Napsal: 09 kvě 2015, 21:25
od fastarrow
optimista píše:mam 2000 po facelifte motor 81kw ahf cez dva roky bio a vsetky hadice povodne
To že máš po faceliftu ještě nic neznamená. Podívej se pls do velkého TP jaký typ paliva tam máš napsaný.
Díky.
p.s. nakonec jsem koupil 66kw a má v TP BIO 48 napsáno. r.v. 20001. Taky jsem ale viděl tři faceliftové, které tam měli pouze NAFTU napsanou.
Napsal: 09 kvě 2015, 22:09
od m.artty
Vzhledem k tomu na jaké úrovni jsou české techničáky, tak bych to zas tak moc neřešil. Z cca 15 techničáků, co jsem za poslední roky měl nebyl bez chyby ani jeden. A je jedno, jestli to byly auta koupaná v ČR nebo dovozy.
Napsal: 14 kvě 2015, 23:14
od Steelstorm
O aké gumičky sa jedná? Po FL ASV môže jazdiť na slnečnicu v pohode, nie?
Napsal: 15 kvě 2015, 20:48
od pepe276
Steelstorm píše:O aké gumičky sa jedná? Po FL ASV môže jazdiť na slnečnicu v pohode, nie?
Těsnění čerpadla - O kroužky. Ztvrdnou a netěsní a čerpadlo začne kapat a nakonec teče proudem, pod autem je louže a celé se to zavzdušňuje se všemi problémy kolem-špatné starty, apod.
Jediný lék je rozebrat a přetěsnit Vitonem.
Napsal: 15 kvě 2015, 20:53
od Dr.Spiegel
A ten Viton....to se dá nějak sehnat? Je to drahý?
Napsal: 15 kvě 2015, 21:03
od pepe276
Je o něco dražší, než NBR, ale není to tak hrozné. Seženeš ho třeba tady
http://www.hyhlan.cz/eshop-kategorie-o-krouzky.html . Má označení FKM, nebo FPM.
Napsal: 16 kvě 2015, 15:27
od fastarrow
trochu laicka otázka, ty O kroužky prřijdou kam? Dovnitř čerpadla nebo těsnění na výstupu do vstřiků?
U Omegy 2,5TD mi čerpadlo začalo téct vrchem - pod kostkou díky RO.
Taky se u té Omy dalo díky jemnému posunutí kostky nastavit čerpadlo, takže se ti snížila spotřeba na volnoběh a dalo se s tím pohrát. Jak je to u kokty?
To že mám v TP napsané BIO je hezké, ale to čerpadlo je nějaké moc hezké, čisté a i vstřiky, takže to asi někdo měnil. Otázka je jaké těsění tam dal.
A ještě dotaz, startuje mi to tak na čtvrté páté otočení motoru. Dá se to nějak poléčit?
Když bylo chladněji cca pod deset st. a pršelo (vlhko), tak to chytlo na podruhé otočení.
