kolik dava podtlak vyveva?posilovac nebo brzd. valec je K.O.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

Hladal som v else ako skontrolovat funkcnost podtlaloveho cerpadla, ale nic som nenasiel, dost cudne :?
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
refresh
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 25 srp 2008, 14:31
Bydliště: Lbc

vývěva

Příspěvek od refresh »

Já mám tenhle problém na rotačce, dnes budu měnit vývěvu, tak uvidím jestli se problém vyřeší nebo ne. Pak dám vědět jak to dopadlo
GII 1.6TD->Tdi
pavska
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 26 zář 2014, 22:24

Příspěvek od pavska »

Tak tandem vymeneny a prijde mi to stejne 3x rychle a tvrdsi nevite zda je to u superba normalni ? Ten ma zpetny ventil hned na posilovaci za to octavka ma jeste kus hadice ventil tesne u tandemu coz odpovida vic podtlaku v systemu
refresh
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 25 srp 2008, 14:31
Bydliště: Lbc

..

Příspěvek od refresh »

..taky jsem dnes vyvevu vymenil a bez zmeny, brzd.pedal porad tvrdsi...
GII 1.6TD->Tdi
kobrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 03 pro 2008, 13:53
Bydliště: Bruntálsko

Příspěvek od kobrej »

Pánové největší bolest je vždy v trubce (plastové) co jde od vývěvy (tandemu) do posilovace v posilovaci samotném je problém cca z 10 procent no prostě má zkušenost.



Další věc je taková. Pokud máte zatuhlé brzdy tak to dělá úplně stejně popsaný problém. Takže rozchodit brzdy KOMPLET !!!!! PO KAŽDÉ ZIMĚ!!!!
No a samozřejmě kontrola vedení podtlaku. Clovek lehce neco prehledne verte mi je to moje zkusenost.

Mozna nejsem maister ale timto postupem urcite vasemu vozidlu neublizite (hm)
pavska
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 26 zář 2014, 22:24

Příspěvek od pavska »

Brzdy komplet před rokem nové, vše krásně lehce chodí včetně pístků v brzdičích . Všechny hadice podtlaku vyměněné i ten tesnící kroužek na posilovači jak se zamačkává ta plastová trubka. Co píšeš jsem fatk rešil jako první. Tak že u mě už jen posilovač bohužel
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19329
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tuhle jsem ho menil u Leona taky,ale tam to po slapnuti sycelo v aute
kobrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 03 pro 2008, 13:53
Bydliště: Bruntálsko

Příspěvek od kobrej »

no tak tam potom je uz jedina moznost nejaky posilovac mam zkus napsat cislo za 1000 bych ho poslal
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Zkus schválně hodit před zásobník podtlaku téčko a dát tam ještě jeden zásobník podtlaku .
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Zkus schválně hodit před zásobník podtlaku téčko a dát tam ještě jeden zásobník podtlaku .
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
pavska
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 26 zář 2014, 22:24

Příspěvek od pavska »

Zasobnik co je u turba jsem meřil pred mesicem a podtlak drzel mam vakuometr se zpetnym ventilem tak vidim zda to neutika a je to ok. Zitra muzu znova ale tam problem nevidim. Jen jsem udelal podtlak v posilovaci gumový konus jsem nacpal do diry v posilovaci 100% tesnost a vidis jak racicka klesa pomalu do pul hodky je na nule a podle me pri seslapnuti a vraceni pedalu to naseje vic atmosfery nez asi jak by melo. Ted otazka bud koupit posilovac a doufat ze to bude tim. A ted jeste zda dat novy posilovac ci pouzitej
pavska
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 26 zář 2014, 22:24

Příspěvek od pavska »

Němel by tu na prodej někdo funkční tandem od Bosche ?
kobrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 03 pro 2008, 13:53
Bydliště: Bruntálsko

Příspěvek od kobrej »

mam funkcni tandem nabidni
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

neříkám, že máš zásobník podtlaku vadný, jenom říkám ať tam dáš na zkoušku ještě jeden zásobník. Více zásobníku = více podtlaku. A mělo by spíše vyrdžet vícenásobné sešlápnutí brzdy.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
pavska
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 26 zář 2014, 22:24

Příspěvek od pavska »

Kobrej máš sz.

Aha tak druhý bohužel zásobník nemám. Podle mě by to vydrželo o jedno šlápnutí navíc. Když jezdí ostatní auta bez druhého zasobníku a brzdí to. tak že jen to nějak vyrešit. Nejlepší je dát nový posilovač a tandem ale těch peněz ( (wallbash)

Tak dnes jízda pouze s trubkou od tandemu do posilovače. Turbo a zbytek odpojené a čůro zaslepeno. 2x šlapnutí na pedál a tvrdej tak že buď je v háji i jinej tandem co mám zatím pučenej nebo posilovač.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“