kolik dava podtlak vyveva?posilovac nebo brzd. valec je K.O.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pánové největší bolest je vždy v trubce (plastové) co jde od vývěvy (tandemu) do posilovace v posilovaci samotném je problém cca z 10 procent no prostě má zkušenost.
Další věc je taková. Pokud máte zatuhlé brzdy tak to dělá úplně stejně popsaný problém. Takže rozchodit brzdy KOMPLET !!!!! PO KAŽDÉ ZIMĚ!!!!
No a samozřejmě kontrola vedení podtlaku. Clovek lehce neco prehledne verte mi je to moje zkusenost.
Mozna nejsem maister ale timto postupem urcite vasemu vozidlu neublizite
Další věc je taková. Pokud máte zatuhlé brzdy tak to dělá úplně stejně popsaný problém. Takže rozchodit brzdy KOMPLET !!!!! PO KAŽDÉ ZIMĚ!!!!
No a samozřejmě kontrola vedení podtlaku. Clovek lehce neco prehledne verte mi je to moje zkusenost.
Mozna nejsem maister ale timto postupem urcite vasemu vozidlu neublizite
Zasobnik co je u turba jsem meřil pred mesicem a podtlak drzel mam vakuometr se zpetnym ventilem tak vidim zda to neutika a je to ok. Zitra muzu znova ale tam problem nevidim. Jen jsem udelal podtlak v posilovaci gumový konus jsem nacpal do diry v posilovaci 100% tesnost a vidis jak racicka klesa pomalu do pul hodky je na nule a podle me pri seslapnuti a vraceni pedalu to naseje vic atmosfery nez asi jak by melo. Ted otazka bud koupit posilovac a doufat ze to bude tim. A ted jeste zda dat novy posilovac ci pouzitej
neříkám, že máš zásobník podtlaku vadný, jenom říkám ať tam dáš na zkoušku ještě jeden zásobník. Více zásobníku = více podtlaku. A mělo by spíše vyrdžet vícenásobné sešlápnutí brzdy.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Kobrej máš sz.
Aha tak druhý bohužel zásobník nemám. Podle mě by to vydrželo o jedno šlápnutí navíc. Když jezdí ostatní auta bez druhého zasobníku a brzdí to. tak že jen to nějak vyrešit. Nejlepší je dát nový posilovač a tandem ale těch peněz (
Tak dnes jízda pouze s trubkou od tandemu do posilovače. Turbo a zbytek odpojené a čůro zaslepeno. 2x šlapnutí na pedál a tvrdej tak že buď je v háji i jinej tandem co mám zatím pučenej nebo posilovač.
Aha tak druhý bohužel zásobník nemám. Podle mě by to vydrželo o jedno šlápnutí navíc. Když jezdí ostatní auta bez druhého zasobníku a brzdí to. tak že jen to nějak vyrešit. Nejlepší je dát nový posilovač a tandem ale těch peněz (
Tak dnes jízda pouze s trubkou od tandemu do posilovače. Turbo a zbytek odpojené a čůro zaslepeno. 2x šlapnutí na pedál a tvrdej tak že buď je v háji i jinej tandem co mám zatím pučenej nebo posilovač.