kolik dava podtlak vyveva?posilovac nebo brzd. valec je K.O.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pavska
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 26 zář 2014, 22:24

Příspěvek od pavska »

A ještě jeden dotaz nemohl by to dělát hlavní brzdový válec ? Může taky tvrdnout když na to rychle za sebou zašlápnu ? Nebo se pouze propadá že propouští a tím je k. o ?
caly
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 04 lis 2006, 21:29
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od caly »

Passat B5.5 100Kw
T-5 77Kw
josef.d
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 07 úno 2014, 23:53

Příspěvek od josef.d »

Zdravím,ted´řeším taky tento problém. Na podtlakovce jsem naměřil -0,4 atm na volnoběh.Když jednou sešlápnu,tak je to hned na nule.Trvá to asi 4-5 vteřin,než se to ustálí zas na těch -0,4 atm.Myslíte,že je tandem ko?Je to vw passat 3c 2.0 103kw motor bkp r.v.2006.
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Zkontroluj curo na tandemu, pak těsnost vedení podtlku a když nic tak tandem K.Om 0,4 ke strasne málo. Musí to spatne brzdit a bide i opožděna reakce turba, protoze je ovladane podtlakem.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
josef.d
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 07 úno 2014, 23:53

Příspěvek od josef.d »

Nevím,co je curo,ale asi je to ten nátrubek,u toho jsem to taky měřil a je tam stejný podtlak 0,4 atm.Tandem už mám objednaný,tak určitě dám pak vědět.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

josef.d píše:Nevím,co je curo,ale asi je to ten nátrubek,u toho jsem to taky měřil a je tam stejný podtlak 0,4 atm.Tandem už mám objednaný,tak určitě dám pak vědět.
on myslí abys zkontroloval jestli tam není vůle......prostě jestli se nevyklá.....pak tím muze utíkat podtlak ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
josef.d
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 07 úno 2014, 23:53

Příspěvek od josef.d »

Tak ten je už konstruovaný napevno,tam už žádná vůle není. :)
josef.d
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 07 úno 2014, 23:53

Příspěvek od josef.d »

Tak tandem už je vyměněný a auto už brzdí ,jako fík .Jen tak pro zajímavost jsem změřil podtlak na tom novém tandemu a ukazovalo mi to -0,85atm,což je fakt velký rozdíl.
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

No vidíš, a jajkou tomá teď odezvu na plyn v nízkých otáčkách?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
josef.d
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 07 úno 2014, 23:53

Příspěvek od josef.d »

auto není moje,předtím jsem ho zkoušel jen na dvoře ,ale o chování výkonu motoru se pán nezmińoval.
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

Servus mistři...Octavia 1 moje Alh Problém s výkonem... Už několik měsíců. ..vsak někteří ví 😃. ...Da se otestovat podtlakem přímo samotný posilovač? Vytáhnu hadici od vývěvy a přes tu pruchodku vytvořím podtlak vakuovou pumpou s budíkem ..akorát nevím jak zredukuji na takový průměr....Chci to udělat protoze ráno mam brzdu tvrdou....nedrží podtlak do rána....Mam podezření na tu gumičku v posilovači ale nevím jak ji odzkoušet...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Už to tady psali, je to okolo minus atmosféry, tak si balonkem nebo podtlakovkou nasaj a nech to do rána, ale i kdyby to ušlo , což je běžné, tak ráno dej nohu na brzdu a motor natoč, jak chytne ,tak se musi pedál o kus propadnout. A když chcípneš motor, měl by jsi při zabrždění , tak 2-3 krát za sebou ještě cítit, že posilovač posiluje..Pokud ne, je vakuopumpa v háji, nebo to někde utíká , popřípadě je posilovač děravý..
nepropadat panice...
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

To se propoadne ale když budu stát z kopce tak než natočím tak nezabrzdím...když jsem udělal po startu podtlak 0,9 tak když ho zdechnu tak do půl hodiny podtlak zmizí na nulu.... hadici teď mám doma a zkouším jí společně s novou co mám do rezervy... drží podtlak jak blázen obě dvě...a když jsem vyndával hadici z posilovače tak po 5 minutách po zdechnutí motoru z posilovače tak tam byl podtlak jak blázen...vystřelil z posilovače ...
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Zdravím,
Připojím se s dotazem.
Golf MK4 ASZ, tandem mám s tím šroubovaným nátrubkem.
Řeším ko baňku na turbu a při měření podtlaku přímo na tom plastovým
výstupu co je na plastové trubce do posilovače mám na volnoběh -0,7.
Čtu, že má být -0,9.
Auto brzdí dle mě normálně tedy stále stejně, ale to jsem si možná zvykl.
Tak nevím jak moc to řešit :-/
Jde případně tandem nějak repasovat?

Díky za odpověď Roman..
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

0,7 je tak na hraně, ale na ty roky, co ta auta mají, je to běžné. Jestli tam ten podtlak máš hned po nastartování a bez přidání plynu, bude to ještě postačující (samozřejmě brzdit jako za mlada to nebude).
Já to řeším tak, že 0,8 je u těhlech veteránů krásné a u 0,6 tandem měním.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“