kolik dava podtlak vyveva?posilovac nebo brzd. valec je K.O.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zkontroluj curo na tandemu, pak těsnost vedení podtlku a když nic tak tandem K.Om 0,4 ke strasne málo. Musí to spatne brzdit a bide i opožděna reakce turba, protoze je ovladane podtlakem.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
on myslí abys zkontroloval jestli tam není vůle......prostě jestli se nevyklá.....pak tím muze utíkat podtlakjosef.d píše:Nevím,co je curo,ale asi je to ten nátrubek,u toho jsem to taky měřil a je tam stejný podtlak 0,4 atm.Tandem už mám objednaný,tak určitě dám pak vědět.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Servus mistři...Octavia 1 moje Alh Problém s výkonem... Už několik měsíců. ..vsak někteří ví 😃. ...Da se otestovat podtlakem přímo samotný posilovač? Vytáhnu hadici od vývěvy a přes tu pruchodku vytvořím podtlak vakuovou pumpou s budíkem ..akorát nevím jak zredukuji na takový průměr....Chci to udělat protoze ráno mam brzdu tvrdou....nedrží podtlak do rána....Mam podezření na tu gumičku v posilovači ale nevím jak ji odzkoušet...
Už to tady psali, je to okolo minus atmosféry, tak si balonkem nebo podtlakovkou nasaj a nech to do rána, ale i kdyby to ušlo , což je běžné, tak ráno dej nohu na brzdu a motor natoč, jak chytne ,tak se musi pedál o kus propadnout. A když chcípneš motor, měl by jsi při zabrždění , tak 2-3 krát za sebou ještě cítit, že posilovač posiluje..Pokud ne, je vakuopumpa v háji, nebo to někde utíká , popřípadě je posilovač děravý..
nepropadat panice...
To se propoadne ale když budu stát z kopce tak než natočím tak nezabrzdím...když jsem udělal po startu podtlak 0,9 tak když ho zdechnu tak do půl hodiny podtlak zmizí na nulu.... hadici teď mám doma a zkouším jí společně s novou co mám do rezervy... drží podtlak jak blázen obě dvě...a když jsem vyndával hadici z posilovače tak po 5 minutách po zdechnutí motoru z posilovače tak tam byl podtlak jak blázen...vystřelil z posilovače ...
- Romaneek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 277
- Registrován: 15 úno 2006, 21:05
- Bydliště: Bor u Tachova
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím,
Připojím se s dotazem.
Golf MK4 ASZ, tandem mám s tím šroubovaným nátrubkem.
Řeším ko baňku na turbu a při měření podtlaku přímo na tom plastovým
výstupu co je na plastové trubce do posilovače mám na volnoběh -0,7.
Čtu, že má být -0,9.
Auto brzdí dle mě normálně tedy stále stejně, ale to jsem si možná zvykl.
Tak nevím jak moc to řešit :-/
Jde případně tandem nějak repasovat?
Díky za odpověď Roman..
Připojím se s dotazem.
Golf MK4 ASZ, tandem mám s tím šroubovaným nátrubkem.
Řeším ko baňku na turbu a při měření podtlaku přímo na tom plastovým
výstupu co je na plastové trubce do posilovače mám na volnoběh -0,7.
Čtu, že má být -0,9.
Auto brzdí dle mě normálně tedy stále stejně, ale to jsem si možná zvykl.
Tak nevím jak moc to řešit :-/
Jde případně tandem nějak repasovat?
Díky za odpověď Roman..
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
0,7 je tak na hraně, ale na ty roky, co ta auta mají, je to běžné. Jestli tam ten podtlak máš hned po nastartování a bez přidání plynu, bude to ještě postačující (samozřejmě brzdit jako za mlada to nebude).
Já to řeším tak, že 0,8 je u těhlech veteránů krásné a u 0,6 tandem měním.
Já to řeším tak, že 0,8 je u těhlech veteránů krásné a u 0,6 tandem měním.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec