Politicka situace ve svete

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Vici píše:spíš bych řek, že beztak žádné nemá.. (noteeth)
Prej mu to, prej mu status, kdy muze psat, ze ho ma - a nezalezi na tom, zda opravnene ci nikoli. Rozhodl se tak, tak ho v tom nech ;)

Kdyz ho ma, nemel by potrebu to prokazovat (pokud to neni neco, co mu buduje ego) protoze by pro nej bylo nejdulezitejsi, ze ho ma a pokud ho nema a tvrdi to, pak ho to hrozne stve, ze to muze jen psat ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

fekálek píše:Já měl touhu koupit si starej zetor nějakou 70ku aby měl táta na pole a ještě se trochu pobavil, ale dnes se už bojím co z těch sráčů zase vyleze, za dva roky řeknou, že to kouří a jsem v hajzlu a jejich john deere ať jde do prdele. Je tu hnus kam jsem se to dostali. Třeba WOBovi znárodněji gtr a daji mu 10 procent navíc, tak pak to pochopí (noteeth)
Ale prosímtě, nevymlouvej se, traktory nejezdí po D1, ale už jsou Zetory drahé, a chce to makat a něco to stojí. A dnes někoho rozhoupat, aby vzal za práci, už je problém, většina o tom jen mluví..Dnes chtějí lidé vše přinést na podnose, nejlépe když to někdo zaplatí. Lidé jsou zpovykaní a zhýčkaní , proto taky automechanici si kupují nová auta, pokrývači si raději najmou firmu, popřípadě zedníci si objednají montovaný domek. Řemeslo zalezlo do montoven, pásů a kanceláří a už jen setrvačně se sliní o tom, co by kdyby..Lidé uvěřili tomu, že si zadáme /zaplatíme/ nějakou aplikaci a vše udělá někdo za nás..Dneska vládnou většinou jen kecy, jakoby a možná..Proto si cením mladých , kteří si koupí vrak, vyhrnou si rukávy a udělají z něj skvost minulosti , přijedou na setkání a ostatní líní pitomci se u piva jen pochechtávají, a smějí se, když jim auto nechytne na otočení , jako jejich přiblblá Octavie , ale v podstatě závidí, jaký z toho bude vejvar... :(
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Forest píše: Jinak vratim se znovu k tematu elektromobilu: v ramci vanocnich svatku jsem mel moznost se nad tim jeste vice zamerit a pohovorit si s lidmi v okoli. Vesmes se vsichni shodli na tom, ze to nemame sanci zmenit - to je zasadni. Dale jsme se shodli na tom, ze je to zpusob, jak nas dostat jeste vice pod kontrolu - elektrickou energii clovek v domacim prostredi v tak nezbytne mire nema sanci bez vedomi spolecnosti a dohledu statniho aparatu vygenerovat. Zatimco dokud budou jezdit diesely starsi generace, stale bude technicky mozne, aby tyto jezdily bez elektroniky a na ruzne oleje.

Dalsi veci a dost mozna jednim z duvodu proc se to timto smerem ubira je, ze dojde ke zvyseni cen elektricke energie a to v nemale mire. Kazdemu, i tomu, ktery nebude majitelem elektromobilu tak bude mit ve vyuctovani zahrnuty poplatky za vybudovani a udrzovani site apod., ktere se budou obhajovat tim, ze i kdyz clovek neni majitelem elektromobilu, presto vlastne musi prispivat na cistejsi zivostni prostredi ... proste si cestu ke zvyseni poplatku za elektrickou energii najdou a v pripade, ze si nekdo bude chtit elektrickou energii vyrabet, tak mu ji patricne zdanej, ze se mu to ve sve podstate ani v celkovem uhrnu nevyplati.

Osobne se domnivam, ze to, ze se rozhodli ubirat cestou elektromobilu je motivovano hamiznosti, kdy jim nestaci poplatky ve forme dani (DPH a spotrebni) je jim malo. Plne chapu, ze Evropa se chce zbavit zavislosti na mimoevropskych dodavatelich nafty ale k tomu stejne nedojde protoze z ropy se nevyrabi jen PHM.

Navic, vyvstava zasadni otazka: cim toto chteji nahradit? Paklize se nekdo domniva, ze nicim tak je naivni.

Takze pro me z toho plyne jedine: elektricka energie bude vyrazne drazsi, kontrola nas daleko snazsi a my s tim nebudeme moci uz nasledne nic udelat. To nam budou moci nasi nasledovnici pekne podekovat.

To byla asi krušná silvestrovská noc...

Co by jsi chtěl měnit? V roce 2050 bude na planetě 10mld lidí a většina bude chtít jezdit, i každá rodina v Číně nebo Indii bude chtít mít také 2 auta jako mají běžně rodiny třeba v EU. A zkrátka není možné, aby tady všichni jezdili ve "starších dieselech bez elektroniky na různé oleje", tedy v autech produkujících ten největší humus. To by pro člověka s vysokoškolským vzděláním neměl být problém pochopit.

Elektromobilita samotná není důvod ke zdražování elektřiny domácnostem, to je nesmysl. Cena elektřiny u nás 10let stagnovala, zatímco mzdy, suroviny, modernizace a emisní povolenky rostou. Až bude stát stejné nové EV 500tis (které dnes stojí 1mil), tak velmi pravděpodobně nebude možné jezdit za 25Kč/100km jako dnes. Ale na druhou stranu cena FV zařízení stále klesá a učinnost se zvětšuje a rozhodně mi to přijde jednodužší varianta výroby PHM než výroba "různých olejů". A dále si myslím, že kdyby se za loňský rok neprodalo dohromady víc jak milion EV, tak cena ropy by byla výrazně vyšší.

Cesta elektromobilu není rozhodně motivována hamižností, to je (další) obrovský omyl. Hamižnost byla jistě motivací k vytváření podvodných SW při emisních testech, ale orientace dinosaurů na elektromobilitu není pro ně rozhodně ekonomicky výhodnější než výroba spalovacích aut a jejich nasledný servis a prodej ND, narozdíl od (téměř) bezůdržbových EV. A to platí samozřejmě i pro stát.

Možnost sledovat a kontrolovat nečí auto vůbec přece nesouvisí s tím, jaký má pohon.

Rozbij doma prasátko, domluv si někde půjčení EV na pár dní, a pak si tady můžeme psát dál.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Andre píše: To byla asi krušná silvestrovská noc...

Co by jsi chtěl měnit? V roce 2050 bude na planetě 10mld lidí a většina bude chtít jezdit, i každá rodina v Číně nebo Indii bude chtít mít také 2 auta jako mají běžně rodiny třeba v EU. A zkrátka není možné, aby tady všichni jezdili ve "starších dieselech bez elektroniky na různé oleje", tedy v autech produkujících ten největší humus. To by pro člověka s vysokoškolským vzděláním neměl být problém pochopit.

Elektromobilita samotná není důvod ke zdražování elektřiny domácnostem, to je nesmysl. Cena elektřiny u nás 10let stagnovala, zatímco mzdy, suroviny, modernizace a emisní povolenky rostou. Až bude stát stejné nové EV 500tis (které dnes stojí 1mil), tak velmi pravděpodobně nebude možné jezdit za 25Kč/100km jako dnes. Ale na druhou stranu cena FV zařízení stále klesá a učinnost se zvětšuje a rozhodně mi to přijde jednodužší varianta výroby PHM než výroba "různých olejů". A dále si myslím, že kdyby se za loňský rok neprodalo dohromady víc jak milion EV, tak cena ropy by byla výrazně vyšší.

Cesta elektromobilu není rozhodně motivována hamižností, to je (další) obrovský omyl. Hamižnost byla jistě motivací k vytváření podvodných SW při emisních testech, ale orientace dinosaurů na elektromobilitu není pro ně rozhodně ekonomicky výhodnější než výroba spalovacích aut a jejich nasledný servis a prodej ND, narozdíl od (téměř) bezůdržbových EV. A to platí samozřejmě i pro stát.

Možnost sledovat a kontrolovat nečí auto vůbec přece nesouvisí s tím, jaký má pohon.

Rozbij doma prasátko, domluv si někde půjčení EV na pár dní, a pak si tady můžeme psát dál.
Krusna byla snad jenom v tom smeru, ze mame psa, kteremu samozrejme nejsou lhostejne delobuchy, rachejtle apod.

Vis, Andre, tvuj problem je, ze pres stromy nevidis les. Nejsi schopen abstrahovat a hlavne: jsi prilis naivni. Jdeme spat, takze velice heslovite:
- ropy je dostatek, s tim, ze dochazi strasi uz desitky let a nachazeji se stale nova vydatna naleziste - nezer jim to tak
- ano, planeta bude prelidnena ale zde se bavime o EU a te hrozi vymirrani do te miry, ze nas tu zasobuji cizaky
- ano, kazda rodina bude chtit, ale v Cine ani v Indii (zapomnel jsi na Afriku) na to nebudou mit a Evropa pomalu ale jiste vymira, takze pocet obyvatel neni smerodatny ... navic, tebou uvadena Cina ani Indie nebo USA nejsou v EU, takze tam samozrejme budou provozovat vesele auta se spalovacimi motory a cela EU bude ostatnimu svetu pro smich
- kdy uz konecne pochopis, ze paklize by jim slo opravdu o ekologii, resili by zasadni problemy, nikoliv zastupne ci umele vytvarene a uz vubec by nikdy nepripustili neco jako jsou filtry pevnych castic, je to pouze a jenom tvrdy business ... paklize by jim slo opravdu o zdravi obyvatelstva, koureni tabaku by postavili mimo zakon - PROBER SE UZ KONECNE
- Dieselgate nebyl z hamiznosti, nicmene pouhou reakci na nesmyslne pozadavky - to bys ty, jakozto clovek, ktery se s problematikou spalovani zivi vedet mel
- vez, ze tim, kdo je hamizny jsem nemyslel automobilky - ty jsou "chudaci", protoze do toho zasahuji pseudoznalci, kteri tomu nerozumi ale presto jim veli a sdeluji zavazne limity; Dieselgate byl jenom zpusob, jak zajistit to, aby se vlk nazral a koza zustala cela, navzdory tomu, ze vlk neni schopen ani tu kozu ulovit, rozzvykat a diky stari stravit aniz by ho postihla kolika
- temer bezudrzbovych elektromobilu? No, nekdy si pohovor u stojanu s realnymi majiteli - ja tak cinim a jsem v kontaktu s par lidmi, kteri si elektromobily poridili - souhlasim, pujcit si to na par dni muze byt sranda (paklize nechces cestovat dal a jsi v casove tisni) ale z dlouhodobejsiho hlediska je to aktualne nesmysl. Tez mam informace z dlouhodobeho provozu Tesly takze nemam potrebu si to ani pujcovat
- cena elektriny je nadsazena naprosto nesmyslne, porovnej to treba s Norskem, Svedskem Holandskem, VB, Finskem
- ze elektromobilita neni duvodem ke zdrazovani elektriny domacnostem? zijes stale jeste v CR, kde logika moc nehraje roli?
- Andre, vzpominas si, jak to bylo s fotovoltaikama? ... taky se slibovalo a garantovalo, a nezapominej na zivotnost ... a vis, jak to dopadlo? Vzpominas? Je ti to znamo? ...no, tak podobne dopadneme i s elektromobily
- samozrejme, ze to uzce souvisi - premyslej a pochopis, chci verit, ze na to mas
- to, ze budou elektromobily bezudrzbove bych rad videl v praxi, jakoz i dlouhodobe udrzeni nejakeho seriozniho dojezdu v jinem, nezli ekonomicky orientovanem rezimu

... uhm, navzdory tomu, ze to bylo heslovite, i tak mi to zabralo dost casu a divim se, ze na to vlastne reaguji kdyz vidim, jak jsi zaslepene naivni a hrozne "to zeres". Pro ziskani alespon castecneho nadhledu a schopnosti abstrahovat doporucuji:

Jistě, pane ministře
Jistě, pane premiére
Farma zvířat

PS: vyjadrovat jsi se uz snad naucil, jeste dopln zaklady pravopisu nebo pred odeslanim doporucuji pouzit kontrolu pravopisu, pravopisne hrubky (vznikle zjevne ne prehmatem) znevazuji hodnotu prispevku
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4579
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Andre píše:... tak velmi pravděpodobně nebude možné jezdit za 25Kč/100km jako dnes.
Trochu tendenční, ne? :D

Pominu-li, že se dá leckde "tankovat" opravdu zadarmo, tak je potřeba se podívat na odpis hodnoty auta...
Jasně je "standardem" třeba 8 let nebo 200Tkm záruky na baterie, ale pak už je to velký otazník... Neboť cena akupacků je srovnatelná s cenou nového vozu, respektive obvykle ještě vyšší 8)
Kolik na těchto km udělá odpis a servis klasického vozu a kolik to tudíž přidá do reálné ceny za km je jasné... Kolik to přidá u toho elektromobilu?
Drtivá většina prodávaných ojetých EV je stále ještě v záruce, nicméně pokles (tendence křivky) ceny je již zřejmý, včetně patrných rozdílů (velmi pravděpodobně) s ohledem na cenu 1kWh výměny akumulátoru. Domnívám se, že právě proto se poměrně drží Leaf. Navíc má asi nejdostupnější servisní síť...
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jeste takovy detail: zamyslel se nekdo nad tim, kolik novych pracovnich pozic to vytvori ale hlavne kolik se jich v souvislosti se zavedenim elektromobilu zanikne nebo znacne omezi? :roll:

Co se vsemi temi automechaniky kdyz budou ty elektromobily tak bezudrzbove? Pujdou k Babisovi nekam na linku, co?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4579
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Kolik zaniklo opravářů televizorů a rádií?
Kolik zaniklo opravářů bílé techniky?
... auta se stala spotřebákem... V poměru průměrný plat / cena vozu je to oproti roku 1995 cca 1/4. Však se podívej okolo, co vše je dnes na "totálku", jsou to věci, které se před pár lety ještě rentovalo opravovat, ale dnes?
"Nenažrané konzumní stádo" se jednoznačně žene za tím koupit každý inovovaný prd... 8) ... a ten racionálně smýšlející zbytek k tomu bude stejně dotlačen.

Když skončily parní lokomotivy, co se stalo s výrobou a servisem lokomotiv? Prostě se obor bude muset trochu "transformovat"...
Jinak bych neměl strach, EV nacpané elektronikou se budou srát úplně stejně jako spotřební elektronika... několik "načasovaných kurvítek", pár vysychajících kondenzátorů... a o práci a upgrady nebude nouze... :D
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Slavkov píše:
Andre píše:... tak velmi pravděpodobně nebude možné jezdit za 25Kč/100km jako dnes.
Trochu tendenční, ne? :D

Pominu-li, že se dá leckde "tankovat" opravdu zadarmo, tak je potřeba se podívat na odpis hodnoty auta...
Jasně je "standardem" třeba 8 let nebo 200Tkm záruky na baterie, ale pak už je to velký otazník... Neboť cena akupacků je srovnatelná s cenou nového vozu, respektive obvykle ještě vyšší 8)
Kolik na těchto km udělá odpis a servis klasického vozu a kolik to tudíž přidá do reálné ceny za km je jasné... Kolik to přidá u toho elektromobilu?
Drtivá většina prodávaných ojetých EV je stále ještě v záruce, nicméně pokles (tendence křivky) ceny je již zřejmý, včetně patrných rozdílů (velmi pravděpodobně) s ohledem na cenu 1kWh výměny akumulátoru. Domnívám se, že právě proto se poměrně drží Leaf. Navíc má asi nejdostupnější servisní síť...
Za těch 200tkm je to při dnešních cenách a nabíjení doma rozdíl jen v nákladech na PHM 350-400tis.
Např. trojčata (Ion, Zero, Miev) se i jako 8mi leté ojetiny po záruce prodávají dnes za 200-250tis, tedy za zhruba 4x tolik než podobné městské spalovací auto. A lidi to vesele kupují.

Je jisté, že do budoucna bude cena za kWh baterie dál klesat a tím i cena EV, ale ježdění už nejspíš nebude tak výhodné jako dnes.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Forest píše:

- Dieselgate nebyl z hamiznosti, nicmene pouhou reakci na nesmyslne pozadavky
Takže Euro 5 bylo nesplnitelné a u 6ky se chlubí, že plní s velkou rezervou?

Víc je to evidentně škoda času...
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Chlubit sa mozu, ale ako je to naozaj v skutocnosti :? A co sa tyka Dieselgate tak to bola cisto politicko-ekonomicka zalezitost ako uskodit EU, lebo uz prestava posluchat UK koloniu USA. Nemyslite si, ze take nieco robi len koncern VAG. Vsetky automobilky klamu, lebo trh to tak chce. Ludia chcu byt klamany stale viac a viac, tak preco by im ich zelanie nesplnili? System naucil zit stado vo virtualnej realite uplne mimo realny svet, bez zdraveho usudku a pudu sebazachovy. Ved na papier sa da napisat cokolvek aby nejaky konzumny blb mal hrejivy pocit na dusi. Zakaznici chcu aby sme plnili Euro6 s rezervou, tak im to napiseme do prospektu aj do reklami. Az po 4 rokoch na prvej EK zisti novy majitel ojetiny ze proste nepriesiel (LOL)

PS: Garantujem vam, ze pokial by sa robila poctiva dynamicka skuska emisi ani jedno jedine auto by nou nepreslo. Ziadny spalovaci motor by zdaleka nesplnal limity. Ani uplne nove auto vytiahnute zo showroomu a je to jedno ci by to bola Lada, Dacia, Audi, alebo Lexus !
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

Forest píše:Co se vsemi temi automechaniky kdyz budou ty elektromobily tak bezudrzbove? Pujdou k Babisovi nekam na linku, co?
Blik cvak, už to bude rok co jsem Vám zde psal, aby jste se probrali a začli si dělat rekvalifikační kurzy na elektroauta a počítače a začli servisovat elektroauta. A tenkrát jste mě sjeli, že jsem idiot. A najednou hiterie: "co budeme dělat?"

Taky můžeš jet fárat, teď v nějakým dole prej chybí 13náct horníků... Ale bacha na to až zruší uhelný elektrárny... to pak už zbyde fakt jen ten babiš. (noteeth)
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Už jsis byl pro ten kvér? jeden náboj bude myslím bohatě stačit (LOL)
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

nejsem automechanik (LOL)
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tdi-techu, má to jednu chybu, když si půjdeš koupit mobil nebo cokoliv jiného, tak požaduješ za své prachy to, co prodávající -výrobce tvrdí a budeš protestoval i když ti prodájí jiného kapra, než sis zaplatil.Amíci měli omezující kouřivost už v dobách," když jste tam ze Slovenska chodili za prací, aby jste "neumřeli hlady"...Chápu tě, USA nesnášíš, ale proti dolarům nic nemáš..A že je nám jedno, že se u nás podvádí? Ty sám jsi vzácným příkladem, kterému je to fuk..Ale člověk se musí na něco spolehnout, pokud to bude všude jen jakoby, tak to bude pěkný bordel, nebude se dodržovat nic. A já o automechaniky strach nemám, copak elektromobil nemá nápravy, kola, řízení apod.? A jelikož komponenty -agregáty budou drahé díky drahým kovům, bude se repasovat, jako kdysi .Copak někdo v dílně v D opravoval motor z brouka? Bylo to výměnou a firmy prováděly repase. Takže mecháni budou měnit komponenty náprav , bloky relátek, ŘJ apod. a práce bude pořád. Myšlenka, že všichni v dílně budou inženýři, je blbost, bude stejné vyvolávání závad a koumání , kde je závada, jen v jiném gardu..Nepropadal bych panice, řemeslo bude pořád potřeba na rozdíl od různých podržtašek, kterých jsou v republice hejna....A neví se, co s nimi, stát už jich pozřel tolik, že má zácpu..A 500000 lidí u nás v automobilovém průmyslu prostě přešaltuje, montáž jako montáž.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Andre píše:Za těch 200tkm je to při dnešních cenách a nabíjení doma rozdíl jen v nákladech na PHM 350-400tis.
Velice zasadni a podstatne info na kterem to stoji a pada. Jakmile nas budou mit v hrsti a stane se z toho temer nezbytna potreba, zacnou utahovat srouby a my s tim nebudeme moci cokoli delat (vyjma emigrace).
Andre píše: Takže Euro 5 bylo nesplnitelné a u 6ky se chlubí, že plní s velkou rezervou?.
Jenom potvrzujes, ze jsi opravdu dost naivni a nezridka nerozumis psanemu slovu (uz viz minule s tou hamiznosti). Plati, bohuzel, presne to, co napsal TDI tech:
TDI tech píše:PS: Garantujem vam, ze pokial by sa robila poctiva dynamicka skuska emisi ani jedno jedine auto by nou nepreslo. Ziadny spalovaci motor by zdaleka nesplnal limity. Ani uplne nove auto vytiahnute zo showroomu a je to jedno ci by to bola Lada, Dacia, Audi, alebo Lexus !
To, ze to napisou neznamena, ze tomu tak je. Clovek, ktery provozuje turboservis a dieselservis by mel vedet jake jsou limity atomizace a prohoreni, protoze obe cinnosti, ktere ho zivi tak toto podporuji ... ale z prdu proste kulicku udelat NELZE!

Znovu opakuji: uvedom si, ze EU nedela pro nase dobro, nechce ho - EU potrebuje mit dukazy, ze to pro nas delala ... a to bez ohledu, zda to je nebo neni v souladu s pravdou a realitou, proste jen sleduje jine zajmy a dela vse pro to, aby jich dosahla ale ospravedlnitelnou a prokazatelnou cestou (bez ohledu na realitu).
Budu se opakovat: az jim OPRAVDU pujde o nase zdravi a budoucnost tak zakazou koureni tabakovych vyrobku - vsude, bez pardonu a vyjimek.

Dokud soucasti STK, resp. emisi nebude pouzito dynamicke zkousky s co nejrealnejsimi podminkami simulujicimi realny provoz bude to vzdy fraska a "ojeb" - bud na objednatele nebo dodavatele sluzby.

JAK je realne technicky mozne, ze v hlavnim meste Praha jezdi autobusy, ktere se chlubi jak plni limity a pritom, kdyz projedou tak smrdi a kouri? ;) Ono je to ostuda, kdyz v hlavnim meste jezdi horsi autobusy, nezli napriklad v Hradci Kralove. Mimochodem, mam velice dobreho znameho, ktery delal na udrzbe vozoveho parku MHD Praha, takze ja vim, jake jsou tam postupy.

Je napriklad vseobecne znamou pravdou, ze dilci zeme EU se zavazali snizit emise na takovou uroven, ktera dle studie proveditelnosti neni ani technicky mozna. Jinymi slovy, je to jen hra cisel, lzi, saleb a klamu.



Dovolim si ti opetovne doporucit: v ramci moznosti zhledni ony serialy a precti si tu knizku - vez, ze i ja, ktery mel to stesti a byl od utleho veku seznamovan s "realitou" otcem tak jsem pri tom serialu obcas vyvalil oci a najednou si uvedomil spojitost s realnymi priklady v praxi. Tento serial ti odpovi na otazky na ktere jsi marne hledal odpovedi a dost mozna se stane, ze naopak da podnet ke vzniku spousty otazek na situace nebo udalosti u kterych jsi se spokojil s oficialne naservirovanymi odpovedmi.
Nedelej to kvuli me nebo nekomu cizimu - udelej to kvuli sobe ;)

jericho-3 píše:A 500000 lidí u nás v automobilovém průmyslu prostě přešaltuje, montáž jako montáž.. :)
Montaz mozna jako montaz ... ale neni oprava jako oprava a sam vis, z ceho je automechanik nejvice ziv - spravna funkce motoru, tedy jeho udrzba, servis ;) Co budou servisovat na tech dle Andreho bezudrzbovych elektromotorech elektromobilu?!

@WOB: Jak uz jsem ti psal (nemam aktualne chut to hledat) - ja nejsem automechanik ani me to nezivi. Paklize se mnou chces pokracovat v diskuzi, zadam te, aby sis to zafixoval (verim, ze toho po tobe moc nechci).

Navic, ja s myslenkou, kterou jsi zminil (ono varovani ci upozorneni) naprosto souhlasim.

(offtopic)
Jeden kluk chtel jit na automechanika - hodne rychle jsem mu to rozmluvil a budu pevne doufat a verit, ze da na me a pujde na kovoobrabece (vymirajici a zadane remeslo) s tim, ze si udela papiry na ruzne metody svarovani a bude se v tom nadale zlepsovat protoze to ma a bude mit jeste dlouho budoucnost. Vim o dost lidech, kteri se svarecakem procestovali cely svet. Je mi znam i pripad, kdy clovek, ktery umi skvele svarovat a zvlada kotel metod a poloh napric celym spektrem tak neumi kvaknout cizi reci takze zamestnava osobniho managera, ktery mu zajistuje praci, vsude tlumoci a jezdi s nim ... a pres to ma vydelky mesicne pres 100 tis. cisteho s tim, ze mu chybi uz jen par zemi do kterych se s touto praci nepodival.

U svarecu plati, ze na to, aby byli opravdu dobri, tak se tim museji zivit minimalne pet let a vetsinou museji zacit jako mladi. Podminkou je samozrejme i odpovidajici zdravotni stav (podmineny v prubehu vykonu prace odpovidajicimi ochrannymi prostredky).
(offtopic)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“