Politicka situace ve svete
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Já na tohle nemám, tohle mohou uskutečňovat pouze lidé s invencí, vzděláním a darem od pánaboha. Ale jde o to, zkusit třeba něco malého, co člověk dokáže, co jej baví apod. A úplně stačí se jen uživit, rozhodovat o sobě sám /bohužel stát hází všemožné klacky pod nohy/, nemít šéfa a nezatěžovat ostatní tím, že na něho musí doplácet..A nevěřili by jste , jaký je to pocit, bez pomoci kohokoliv stát na vlastních nohou..A mohu klidně chodit rovně..A samozřejmě jak psal Masaryk , nebát se a nekrást...
nepropadat panice...
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Bitcoin i nakousnuté jablko me nechávají naprosto v klidu.Slavkov píše:Jj, tu frašku CEO x chairman miluji
Bitcoin také nejprve vystoupal "do kosmu" díky zájmu bláhových investorů spekulantů... a pak udělal -75% za rok ... a byť to vypadá hrozně, tak nespadl na dno...
Celé je to hlavně o "víře" a lobby...
Nicméně Musk má zatím zdroje (nejenom své), odkud to "dotovat"...
Někde v jiném vláknu se nelichotivě vyjadřujete o japonských vozech, že co kus, to prototyp...
Moc rád si poslechnu, co je potom emerická Tesla? Kde bylo střešní sklo s UV ochranou, tam už není, sedačky se také mění... info nikde žádné... a stádo to pěkně žere... že by další stádo alá nakousnuté jablko? Jaká, že je aktuální čekačka?
V Nokii, která byla 13let největším výrobcem mobilních telefonů na světě, také "věřili", že o chytré telefony nebude zájem. A víme kam ji tato víra dostala.
S Teslou to ale není jen o víře, je tam velký technologický náskok (i když to spousta lidí vidí dnes naopak) ale hlavně několik strategických výhod, které si nedovedu představit, jak by se dalo překonat.
Už dnes si Tesla pro svá auta vyrábí baterie asi o 40% levněji než LG Chem nebo Samsung SDI od kterých odebírá většina konkurenčních výrobců aut. A to je rozdíl bez marže! Jak se tomu dá konkurovat?
GF1 by měla umět v maximu chrlit až 150GWh baterií za rok, pro srovnání LG Chem dnes při plném vytížení vyrábí něco kolem 7GWh, po dostavení a otevření továren v Polsku a tuším snad v Rumunsku to bude neco kolem 30GWh a údajně mají již dnes objednávky na 70GWh, takže to vypadá, že se asi pro všechny nedosatne.
No a pak síť SCH po celém světě (tedy zatím "jen" USA, Evropa a Asie). Nabíjení grátis je sice už u nových aut minulostí, ale stále jsou roční kredity ale hlavně i to zpoplatněné nabíjení je za bezkonkurenční cenu. To pak bude dilema, jestli vybrat auto, které má o něco líp slícované plechy, nebo se kterým se dá "tankovat" po celé Evropě o 2/3 levněji A hlavně na funkčních a výkonných nabíječkách v dostatečném počtu. Hm....
André... Jednou mi povedal jeden starý moudrý muž z moravy, že když si dáš víno André před spaním, že to je nejlepší, že je manželka nejspokojenější. Protože a doslova to takto pravil: "Protože André jde na péro!"
Je to tak, André rozparádí muže i ženu. Ale to jsem uvedl jen tak na odlehčení.
No ale zpět k Tesle, stačí říci, že tenkrát se také domnívali, že je země plochá a když už uznali, že je kulatá, tak pak "a přece se točí" kolem slunce a né že slunce se točí kolem země...
Nebo ten blábol o tom, že jsme ve vesmíru sami...
Nech je prostáčky...
Znáš tu knížku 1984... "naděje (strany pozn.woba) je v proletech"
Ovečkám nemůžeš moc dráždit nervovou soustavu. Ony by se pak mohli probudit se snu a provést třeba defenestraci za to že byli celej život obelhávány mazaným vlkem. Ta technologie jde tak neustále dopředu, moje babička ještě nedávno zhasínala žárovku foukáním, jakoby to byla svíčka. Tady po těch ovečkách, celej život zvyklé na to chodit s ohlým hřbetem, nemůžeš chtít aby ze dne na den byli lidé 21.století.
Jsou to lvi co bijou hlavou o mříže a jsou s touto zemí spjatí.
Vidím to u nás v obci kde se zavedlo třídění odpadků, na plasty a papíry, no co ti lidi jsou všechno schopní za demagogie vyplodit to člověk nechápe a připadá si jak kdyby se probudil ve středověku, ne, to je urážka, spíš přímo mezi neandrtálci.
Vůbec celá obec je plná divnolidí.
Jedné paní nevadí, že tu lítá akrobatická stíhačka 4 hodiny v kuse o víkendu. ale vadí jí dělbuchy. Druhému který bydlí u kostela vadí kostelní zvony a chce je ztišit. Třetí chce aby kolotoče řvaly do dvou hodin do rána, přitom bydlí na druhé straně obce, takže si jde v klidu spinkat a nic neslyší a ostatní co chtějí aby kolotoče alespoň o půlnoci sklapli nazývá dementama, protože on se chce v noci bavit a kašle na druhé kteří bydlí hned u kolotočů že by se chtěli taky vyspat. Všeobecná arogance a individualismus tady je.
Nějaká tesla a ekonomika, ti vůbec neví co to je nabídka a poptávka. Pro ně by byla drahá Tesla i kdyby ji dostali zadarmo, protože prostě proto.
Je to tak, André rozparádí muže i ženu. Ale to jsem uvedl jen tak na odlehčení.
No ale zpět k Tesle, stačí říci, že tenkrát se také domnívali, že je země plochá a když už uznali, že je kulatá, tak pak "a přece se točí" kolem slunce a né že slunce se točí kolem země...
Nebo ten blábol o tom, že jsme ve vesmíru sami...
Nech je prostáčky...
Znáš tu knížku 1984... "naděje (strany pozn.woba) je v proletech"
Ovečkám nemůžeš moc dráždit nervovou soustavu. Ony by se pak mohli probudit se snu a provést třeba defenestraci za to že byli celej život obelhávány mazaným vlkem. Ta technologie jde tak neustále dopředu, moje babička ještě nedávno zhasínala žárovku foukáním, jakoby to byla svíčka. Tady po těch ovečkách, celej život zvyklé na to chodit s ohlým hřbetem, nemůžeš chtít aby ze dne na den byli lidé 21.století.
Jsou to lvi co bijou hlavou o mříže a jsou s touto zemí spjatí.
Vidím to u nás v obci kde se zavedlo třídění odpadků, na plasty a papíry, no co ti lidi jsou všechno schopní za demagogie vyplodit to člověk nechápe a připadá si jak kdyby se probudil ve středověku, ne, to je urážka, spíš přímo mezi neandrtálci.
Vůbec celá obec je plná divnolidí.
Jedné paní nevadí, že tu lítá akrobatická stíhačka 4 hodiny v kuse o víkendu. ale vadí jí dělbuchy. Druhému který bydlí u kostela vadí kostelní zvony a chce je ztišit. Třetí chce aby kolotoče řvaly do dvou hodin do rána, přitom bydlí na druhé straně obce, takže si jde v klidu spinkat a nic neslyší a ostatní co chtějí aby kolotoče alespoň o půlnoci sklapli nazývá dementama, protože on se chce v noci bavit a kašle na druhé kteří bydlí hned u kolotočů že by se chtěli taky vyspat. Všeobecná arogance a individualismus tady je.
Nějaká tesla a ekonomika, ti vůbec neví co to je nabídka a poptávka. Pro ně by byla drahá Tesla i kdyby ji dostali zadarmo, protože prostě proto.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Nový elektrický pick-up prý ujede až 800 km na jedno nabití
a prej že to není budoucnost...
a prej že to není budoucnost...
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Mě vadí hluk kvůli tomu, že to stresuje zvířata, která už teď to mají nahnuté v rukou novodobých chytráků , kteří většinu znají jen z knížek..Na druhou stranu mám hluk rád, protože mohu uhnout srojům, které slyším.Velmi podceňované hledisko u elektromobilů bude právě to ticho a přitom velká rychlost, protože i řidič bude omámen tichem uvnitř a nebude vnímat rychlost, tachometr netachometr..Jak mohu uskočit na přechodu, když zpoza rohu vylétne zfetovaný pitomec v bezhlučném autě? Automatika vše nezvládne..Bude více neznámých, které se objeví a budou se muset vyřešit...
P.S. ale třeba vyjde zákon, že všechna el. auta budou povinna používat "výfuk" Burgess krmený kompresorem..
P.S. ale třeba vyjde zákon, že všechna el. auta budou povinna používat "výfuk" Burgess krmený kompresorem..
nepropadat panice...
Tak tady to máte, Německo chce plyn z ruska a američani už kopou.
Takže stačí když si všichni pořídíme čínské soláry a na ně napojíme tepelná čerpadla a pošleme dostavbu temelína a ruské i americké plyny do prdele.
ZDROJ
Takže stačí když si všichni pořídíme čínské soláry a na ně napojíme tepelná čerpadla a pošleme dostavbu temelína a ruské i americké plyny do prdele.
ZDROJ
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Lzes jak je tvym zvykem a to, ze jsi lhar jsem prokazal uz v minulosti. Pote, co jsem ti to jako postizenemu vysvetlil, stale jsi to nechapal a nasledne jsi rekl, ze to nemuze fungovat. V dobe, kdy jsem to planoval nebyl zadny hybrid (a uz vubec ne z tve dilny na hline), ktery by mohl nabidnout to, co ve finale toto nabidlo.Andre píše: Dovolil jsem si přeložit první část příspěvku do pro většinu srozumitelnějšího textu.
PS: O twinturbu jsem nikdy netvrdil, že to nemůže fungovat, ale vždy jsem zpochybňoval, že TOBĚ to bude někdy fungovat líp, než hybrid, který se jednoduše vymění za originální turbo. To Ty jsi všude vyprávěl, jak s tím rozdrtíš veškerou konkurenci na sprintech a doma jsi přidělával police na poháry, ale nikdy to "auto" nebylo ve stavu, aby to vůbec někam na sprinty bylo schopno přijet. Být tebou, tak téma twinu bych radši nechal spát někde v zapomnění...
A chtel jsem te poprosit: nesahej do citace jako malej kluk, paklize neco citujes, upravy oznac, lide na tve urovni by to mohli brat tak, ze jsem to napsal.
O sprintech jsem mluvil mozna v pocatcich a policka je z tve chore hlavy, stejne jako prohlaseni, ze ani nevim, jak turbo vypada, navzdory tomu, ze jsi mi jich hned nekolik prodal ... a ty to moc dobre vis, akorat ze spolehas na to, ze ty tvoje lzi kazdej zere. A ano, archivy tu jsou od toho, aby se zamezilo moznosti lhani. A nejake pozadavky na presouvani temat do pro verejnost neviditelnou oblast fora nebo mazani - to jsou praktiky, ke kterym jsi se uchylil ty (viz. spatne svarene a repasovane turbo).
Proc bych mel twinturbo nechat spat? Ja se za to nestydim, fungovalo mi to a i bez tvych rad. Ze to melo nejake mouchy se dalo ocekavat ale nic zasadniho to nebylo, coz se o tvych hybridech (alespon v minulosti, netusim, jak je tomu nyni, ale rozhodne nevidim hybridy od tebe v nabidce Dieselpoweru) rict rozhodne neda. A jinak souhlasim s tim, ze v dnesni dobe jsou hybridy, ktere by toto zastinily, ale je treba si uvedomit, ze je to bezmala 20 let stara zalezitost a v te dobe bylo spickou temer nedostupne turbo z BMW trilitru
Je mi naprosto jasne, ze te pali historie a ze dost pravdepodobne se za svoji minulost stydis ale to je zivot, resp. tvuj zivot a tva minulost je tvoji nedilnou soucasti ... tak bud chlap a uz to konecne prijmi - kazdej chyboval a chybuje ale jen blbec se z toho nepouci a tim, ze lzes i nyni o necem vypovida.
Jen dodatek: co se vikendu tyce, nevim jak ty, ale ja si radeji o vikendu dojedu na bezky, takovych 100 km za vikend cloveku pekne procisti hlavu ... ale verim, ze Ty jsi na skoleni zvykly jezdit o vikendech
Forest píše:Byl bych vskutku rad, kdyz bychom si s Andrem dejme tomu za dvacet (radeji tricet) let sedli a rekli si jak to tedy s temi elektromobily nakonec bylo...
Budiz vytesano do kamene, rad to setkani uskutecnim a ja nemam (dost mozna narozdil od tebe, Andre) problem uznat, ze jsem se mylil.Andre píše: No, vidím asi takto:
2018 - prodej spalovacích aut dosahuje historického maxima
2019 - Tesla Model 3 nejprodávanějším elektromobilem na světě
2020 - Tesla spouští výrobu v GF3 v Číně, stává se automobilkou s největší tžní hodnotou na světě
2021 - Modernizovaný TM3 nabízí dojezd 800km
2022 - z důvodu poklesu zájmu o spalovací auta a nepřipravenosti na elektromobilitu Škoda Auto propouští 30tis zaměstnaců a v MB zavádí pouze dvousměnný provoz
2023 - Tesla přebírá továrny Ford a Opel v Evropě a spouští zde svoji výrobu
2024 - Forest si kupuje své první EV - Nissan Leaf 1. generace a na DP fóru přesvědčuje poslední zbytky ortodoxních zastánců spalovacích motorů o výhodách elektromobility
2025 - Tesla vyrábí 10mil aut ročně
2026 - Čína má 50% podíl prodejů EV
2027 - EU má v průměru 50% podíl prodejů EV
2030 - koncern VW oznamuje ukončení výroby osobních aut poháněných motory s vnitřním spalováním, Tesla vyrábí celosvětově 25mil aut ročně
2035 - v EU ukončen prodej osobních aut poháněných motory s vnitřním spalováním
Mimochodem, ja se neobavam, ze bych si v budoucnu neporidil elektromobil ale dokud nebudu muset (dokud me okolnosti nedonuti).
PS: Tesla ma vazne problemy a nejen s vyrobou a vystupni kvalitou ale predevsim s duverou svych zakazniku a urovni servisu, alespon tady, ve stredni Evrope ... dlouhodobe poznatky jednoho z majitelu Tesly, ne vyctene z bulvaru
Postatne je opet to "AZ". Zajimalo by me, kolik to ujede plne nalozene v ostrejsim rezimu, tedy nikoliv styl ala tempomat ci udrzeni konstantni rychlosti.WOB píše:Nový elektrický pick-up prý ujede až 800 km na jedno nabití
a prej že to není budoucnost...
Naposledy upravil(a) Forest dne 01 úno 2019, 14:02, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Toyota RAV4 Hybrid, r. v. 2018, okresky do 110km/h, dálnice do 160 km/h (České Budějovice - Mladá Boleslav) 9.5l/100km Tomu říkám sukces...Forest píše: Zajimalo by me, kolik to ujede plne nalozene v ostrejsim rezimu, tedy nikoliv styl ala tempomat ci udrzeni konstantni rychlosti.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)