Ic z Arl na Alh

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pipa95
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 16 čer 2014, 22:58
Odpovědi: 0

Ic z Arl na Alh

Příspěvek od Pipa95 »

Zdar je tu nekdo, kdo vi co vse jeste mimo samotne steny s chladicama budu potrebovat. Kazdy rika neco jineho, jeden ze je to tzv plug and play a druhy, ze to jen tak jednoduche neni, tak abych nedotahl dom tu stenu a nezjistil ze musim predelat pulku motoru.

(LOL)

Prestalo me bavit jak to v techto teplejch mesicich kouri a nejede. A uni nerez na GiV neni nic pro me
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

na rotačku ti nebude pasovat ta dlouhá plastová trubka,takže to budeš muset vymyslet a je tam ještě pár drobností jinak...ale nevím co přesně...
Octavia II RS
kočka87
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 23 dub 2009, 19:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny/Slaný

Příspěvek od kočka87 »

Tady je kdyžtak téma ARL IC na rotačku ;)

dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=114922&highlight=arl
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“