Máte někdo zkušenosti s touhle spojkou?? NATIONAL značka--

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
spawn133
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 20 úno 2011, 13:37
Bydliště: Brno

Příspěvek od spawn133 »

Prave sa mi montuje na auto... takze zatial nemam.
VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
Uživatelský avatar
spawn133
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 20 úno 2011, 13:37
Bydliště: Brno

Příspěvek od spawn133 »

Dnes prve kilometry a zatial take zmiesane pocity, neviem ci opravnene.

Pozitiva: zabera ihned, starty na brnk, rychlejsia reakcia na plyn

Negativa: viac je pocut motor, pocut mierne klepanie (mozno z dovodu spatneho silentbloku v kosti stabilizatoru vybracii motoru, ci ako sa mu nadava)

Ked bude dlhsia cesta Brno - TN tak sa uvidi.
VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3491
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Hmm prostě klasická jednohmota...
Oct asv 2000, DieselPower
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 22 led 2014, 16:38

Příspěvek od macan371538 »

Ja myslel ze je to 2hm,prt jsem to vyhoedal primo na moje auto a mela by to byt 2hm,ale to vubec nevadi,se spojkou spolecne vymenim i kost,jen me zajima jestli to neni nejakej ojeb za tu cenu mam na aute nekde 1xxhp a 406nm a chci aby to drzela co nejlip....
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jo to jednohmota zvládne
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
spawn133
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 20 úno 2011, 13:37
Bydliště: Brno

Příspěvek od spawn133 »

1xx zvladne bez problemov, je to HDS, silnejsi pritlacak, mierne je to citit na nohe.
VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
Havlos
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 08 črc 2008, 15:14

Příspěvek od Havlos »

ještě nějaké poznatky k této spojce?
Puvodní dvouhmota klouže tak hledám náhradu ale nerad bych aby to byl šmejd jako jednohmota od Valeo
GIV Variant ALH blackmagic, Dsla 502 , EGR off,puky R32,uložení z.n. Fabka RS,vzpěra nápravnice A3/S3
Uživatelský avatar
spawn133
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 20 úno 2011, 13:37
Bydliště: Brno

Příspěvek od spawn133 »

Uz mam cez 300km na nej a nestazujem si, motor ide pekne, bez vybracii.
VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
Havlos
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 08 črc 2008, 15:14

Příspěvek od Havlos »

Tak ok snad bude dobrá a je to teda se šroubama a bez ložiska?
GIV Variant ALH blackmagic, Dsla 502 , EGR off,puky R32,uložení z.n. Fabka RS,vzpěra nápravnice A3/S3
Uživatelský avatar
spawn133
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 20 úno 2011, 13:37
Bydliště: Brno

Příspěvek od spawn133 »

Malo by to byt komplet aj s loziskom. Staci napisat do renovaku.
VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
mato39
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 pro 2013, 16:34

Příspěvek od mato39 »

Caute....mate niekto s touto sadou skúsenosti po dlhsej dobe???
Chcem to dat na 1.8T no bojim sa vydrze tej spojky. Ci to vydrzi nejaky ten rôcik :D
Dik
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1150
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Mně se strašně líbí, jak každý řeší takové zbytečnosti jako je výrobce náhradního dílu. Už jsem to tu psal sice několikrát, ale přesto si neodpustím pár poznámek. Auta dělám jářku nějakých 37 let. Od roku 1990 mám svoji opravnu a upřímně se přiznávám, že nejvíce používám značku STARLINE. Má to hned několik důvodů. Především jakmile zákazník otevře dveře jeho první otázka je: kolik za to? Samozřejmě nebudu montovat např. na TAXI čepy STARLINE, ale na druhou stranu nebudu dávat na auto, které najede za rok 10000km TRW, když ty levné mu tam vydrží min. 5 let. Co se týká např ložisek, rozvodových sad, těsnění apod. používám lepší značky jako SKF, FAG, Victor Reinz... ovšem brzdové destičky, kotouče, filtry, čepy, čidla, žárovky, baterie... většinou Starline a nešstalo se mi, že by si někdy někdo stěžoval. Naopak měl jsem už dvě reklamace na ložiska SKF, a taky jich pár bylo na baterie BOSCH, které se mimochodem poslední dobou hodně zhoršily. Naproti tomu Starline dává na autobaterie záruku 36 měsíců, což nedá nikdo jiný!!! Do svého Superbu 2,8V6 jsem podotýkám po pouhých 130000km musel dávat novou spojku. Použil jsem LUK, která není až tak drahá a místo inženýrského výmyslu jménem ,,dvouhmota" jsem sehnal klasický jednohmoťák a otevřeně říkám, že žádný rozdím v tom nevidím. Jen snad ten, že sada ve dvouhmotě stojí i při mé dosti velké slevě cca24000 a tato sada stála 12000. Toho Superba měla předemnou nějaká mladá holka asi zlatokopka, ale i tak si myslím, že to auto je krajně nevydařené. Mám ještě Passata 1999 2,8V9 syncro má nalítáno 315000 spojka origo a nejsou s tím takové trabla jako s tím ,,škováckým střepem." Mám ještě Puntika 1,9JTD a to auto je opravdu věrné jako ten Punťa u boudy. Superb může jen tiše závidět přesto, že je o dvě třídy nahoru. Několik let pozpátku jsem se nechal přesvědčit a koupil jsem rázový utahovák Schneider 570Nm za 4700 v domění, že mi chvíli vydrží. Omyl. Do dvou let bylo po něm, jak po žabě. Teť mám už druhým rokem Starline 1050Nm za 2400Kč. Drží se stále v dobré kondici, ale i kdyby mi už teť odešel hodím ho klidně do popelnice a koupím nový, protože vím, že za cenu nějakého přiblblého značkového mám dva neznačkové (dokonce silnější), které mi udělají úplně tu samou práci (i lepší) a vydrží mi ještě déle. Nebudu to dál rozpitvávat jen chci říct, že není všechno zlato co se třpytí a není vše nejlepší co je značkové.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1150
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Ještě prosím malý dovětek: hodně lidí žije v omylu, že Starline je ten nejhorší výrobce na světě. Musím vám ovšem sděli pro vás možná velmi překvapivou zprávu: STARLINE není výrobce!!! Je to firma zabývající se přebalováním a přelepováním výrobků jiných firem. Takže např. motorový olej Starline 10W-40 je v podstatě PARAMO a 5W-40 dokonce TOTAL.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
mato39
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 pro 2013, 16:34

Příspěvek od mato39 »

Citanie pekne ale ani kusok k tejto teme..... Nie som jediny co sa to tu pýtal. Viem ze tieto sady sa pouzivaju len chcem vediet ako sa to sprava po nejakych kilometroch lebo nerad by som bol po 50000 vyberal prevodovku zasa a menil spojku ;)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“