Máte někdo zkušenosti s touhle spojkou?? NATIONAL značka--

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pilott
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 25 říj 2012, 18:47

Máte někdo zkušenosti s touhle spojkou?? NATIONAL

Příspěvek od Pilott »

A muzu ji tam teda nechat kdyz se smirim stim hroznym zvukem a vibrovanim v nizkych otackach?? Nebo mi neco odejde nebo neco hrozi?? Diky
Seat Leon FR - egr off, 188PS, 408Nm Chip by Gragpower
mato39
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 pro 2013, 16:34

Příspěvek od mato39 »

Caute.....spojka vymenena vsetko pasovalo poskladane auto ide len nejako tazko idu radit rychlosti. Ako keby tam nieco vadilo....prejde drahu a ked chcem zaradit kladie odpor a potom sadne. Pedal spojky je makky a zabera dost od spodu. Spiatocka ide aj cez zuby co na starej zodratej lamele robilo len malokedy.
Co s tym moze byt????
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 20 říj 2015, 21:06

Re: Máte někdo zkušenosti s touhle spojkou?? NATIONAL

Příspěvek od johnyM128 »

Pilott píše:A muzu ji tam teda nechat kdyz se smirim stim hroznym zvukem a vibrovanim v nizkych otackach?? Nebo mi neco odejde nebo neco hrozi?? Diky
ak budem meniť, budem dávať dvojhmotu. Dajú sa zohnať za vcelku "fajn" ceny
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3491
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

mato39 píše:Caute.....spojka vymenena vsetko pasovalo poskladane auto ide len nejako tazko idu radit rychlosti. Ako keby tam nieco vadilo....prejde drahu a ked chcem zaradit kladie odpor a potom sadne. Pedal spojky je makky a zabera dost od spodu. Spiatocka ide aj cez zuby co na starej zodratej lamele robilo len malokedy.
Co s tym moze byt????
Buď máš zavzdušněný ovládání vypínacího ložiska, nebo moc tlustou lamelu. Každopádně ti spojka úplně nevypíná.
Měkej pedál je u novýho setu normální, časem ztvrdne.
Oct asv 2000, DieselPower
mato39
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 pro 2013, 16:34

Příspěvek od mato39 »

Tak ta lamela mi uz napadla tiez. Asi sa v renovaku zasa sekli a dali hrubsiu HDS lamelu. Mozem s tym normalne jazdit?? Ono ked sa zahreje je to horsie ako za studena. Co s tym teraz??? Dat par rychlejsich rozjadov?? :)
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3491
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

I tak to někteří řešili. Stejně jinak bude muset ven a přeobložit, pokud teda není problém v ovládání. Zkoušels několikrát zašlapatna spojku(napumpovat) a pak teprve řadit?
Oct asv 2000, DieselPower
mato39
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 pro 2013, 16:34

Příspěvek od mato39 »

Ako so to myslel s tym vybrat von a preoblozit??? Potrbujem ist s autom do nemecka 900km tak dufam ze to bude ok. Akoze vazne nemam chuť zasa platit za robotu na spojke a davat ju von. Po zahriati skusim naslapat a dat spiatocku a napisem
pistabazar
Přispěvovatel
Příspěvky: 461
Registrován: 02 kvě 2008, 19:15
Bydliště: Chomutov

Re: Máte někdo zkušenosti s touhle spojkou?? NATIONAL

Příspěvek od pistabazar »

johnyM128 píše:
Pilott píše:Nejakej borec mi psal ze kvuli ty jednohmote mi odejde prevodovka nebo praskne klikovka co je na tom pravdy? Ty prevodovce bych veril ale ze by praskla klikovka to se mi nezda :o a jeste se zeptam jeste bych si ji tam chtel chvili nechat kdyz me to stalo 10 tisic, ale jestli mi tam ma kvuli tomu neco odejit tak to necham radsi vymenit tak nevim teda.
nieje to pravda... je tam rozdiel v tom, že 6q malo takmer vždy vôle na výstupnom hriadeli prevodovky, a jednohmota menej pohltila vibrácie ako dvojhmota - preto ten hrkotavý zvuk - to vlastne hrkocú ložiská prevodovky...

funkčnosť rovnaká, len tie zvukové prejavy brutus... ako na 6q sharan je cca 380€ kompletka aj s ložiskom - jednohmoty prestavby sú vecsinou bez spojkového ložiska... ked ho dokúpiš si cenovo v podstate rovnako natom :D
souhlasím s tebou co se týká vůle vstupní hřídele do 6Q,už párkrát jsme měnily dvouhmotu za dvouhmotu a nebo jednohmotu,ale vibrace v tahu u nízkých otáček nezmizely,tak na to je potřeba dát si pozor,je potřeba opravit převodovku a né spojku.
A6 2.5tdi 103kw stařenka-pětivál,simota filtr,powerplus 764,turbo vnt z T4 111kw,kat off,roura az dozadu 70mm,bez chipu
elkej
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 02 led 2008, 18:58
Bydliště: Trinec

Příspěvek od elkej »

Jak to vidíte s odstupem času ?
Dosluhuje mi originální spojka - dvouhmota na jedničkové Octavii ASV, auto má najeto 300tkm, z toho cca 200tkm po "chipu" od Funa.
Přece jenom už je to babička, ale chci ať ještě poslouží.
Co tam dát ?
Uživatelský avatar
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Osobně bych šel do dvouhmoty, kvůli komfortu
LUK repset
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
elkej
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 02 led 2008, 18:58
Bydliště: Trinec

Příspěvek od elkej »

Ta jednohmota je opravdu takový rozdíl oproti dvouhmote ?
Jsou znatelné rozdíly mezi různými jednohmotami ?
Nevím zda řešit komfort u auta na dojetí... spíš ať to funguje a nestojí to balík vzhledem ke zbytkové ceně auta.
Uživatelský avatar
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Já měl teda Valeo jednohmotu a rozdíl markantní. Potom jsem jel se stejným autem s origo dvouhmotou a znát to fakt je při přeřazování a vibracích.
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

elkej píše:Jak to vidíte s odstupem času ?
Dosluhuje mi originální spojka - dvouhmota na jedničkové Octavii ASV, auto má najeto 300tkm, z toho cca 200tkm po "chipu" od Funa.
Přece jenom už je to babička, ale chci ať ještě poslouží.
Co tam dát ?
Dal bych klidně jednohmotu od National, ten rozdíl v komfortu není až tak zásadní, aby ospravedlnil vyšší cenu a nižší životnost dvouhmoty :) ta jednohmota, zvlášť s HDS obložením, už tam bude navěky :) s Valeo nelze srovnávat, to je shit :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

auto s 5ti kvaltem = jasná jednohmota, bez pochyby. Ideálně nějaký origo setrvák, jde jich použít dost aby pasoval je spojce z ATD a spol.
Pokud je upravované, tak jednohmota tím tuplem!
Osobně jsem nikdy žádnou změnu komfortu nepozoroval - víc aut, rotačky i PD i O2 PD.. Nedával bych ale Valeo.

auto s 6ti kvaltem = jasná dvouhmota, ideálně Sachs a modlit se...
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“