Máte někdo zkušenosti s touhle spojkou?? NATIONAL značka--
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Máte někdo zkušenosti s touhle spojkou?? NATIONAL
A muzu ji tam teda nechat kdyz se smirim stim hroznym zvukem a vibrovanim v nizkych otackach?? Nebo mi neco odejde nebo neco hrozi?? Diky
Seat Leon FR - egr off, 188PS, 408Nm Chip by Gragpower
Caute.....spojka vymenena vsetko pasovalo poskladane auto ide len nejako tazko idu radit rychlosti. Ako keby tam nieco vadilo....prejde drahu a ked chcem zaradit kladie odpor a potom sadne. Pedal spojky je makky a zabera dost od spodu. Spiatocka ide aj cez zuby co na starej zodratej lamele robilo len malokedy.
Co s tym moze byt????
Co s tym moze byt????
Re: Máte někdo zkušenosti s touhle spojkou?? NATIONAL
ak budem meniť, budem dávať dvojhmotu. Dajú sa zohnať za vcelku "fajn" cenyPilott píše:A muzu ji tam teda nechat kdyz se smirim stim hroznym zvukem a vibrovanim v nizkych otackach?? Nebo mi neco odejde nebo neco hrozi?? Diky
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
Buď máš zavzdušněný ovládání vypínacího ložiska, nebo moc tlustou lamelu. Každopádně ti spojka úplně nevypíná.mato39 píše:Caute.....spojka vymenena vsetko pasovalo poskladane auto ide len nejako tazko idu radit rychlosti. Ako keby tam nieco vadilo....prejde drahu a ked chcem zaradit kladie odpor a potom sadne. Pedal spojky je makky a zabera dost od spodu. Spiatocka ide aj cez zuby co na starej zodratej lamele robilo len malokedy.
Co s tym moze byt????
Měkej pedál je u novýho setu normální, časem ztvrdne.
Oct asv 2000, DieselPower
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 461
- Registrován: 02 kvě 2008, 19:15
- Bydliště: Chomutov
Re: Máte někdo zkušenosti s touhle spojkou?? NATIONAL
souhlasím s tebou co se týká vůle vstupní hřídele do 6Q,už párkrát jsme měnily dvouhmotu za dvouhmotu a nebo jednohmotu,ale vibrace v tahu u nízkých otáček nezmizely,tak na to je potřeba dát si pozor,je potřeba opravit převodovku a né spojku.johnyM128 píše:nieje to pravda... je tam rozdiel v tom, že 6q malo takmer vždy vôle na výstupnom hriadeli prevodovky, a jednohmota menej pohltila vibrácie ako dvojhmota - preto ten hrkotavý zvuk - to vlastne hrkocú ložiská prevodovky...Pilott píše:Nejakej borec mi psal ze kvuli ty jednohmote mi odejde prevodovka nebo praskne klikovka co je na tom pravdy? Ty prevodovce bych veril ale ze by praskla klikovka to se mi nezda a jeste se zeptam jeste bych si ji tam chtel chvili nechat kdyz me to stalo 10 tisic, ale jestli mi tam ma kvuli tomu neco odejit tak to necham radsi vymenit tak nevim teda.
funkčnosť rovnaká, len tie zvukové prejavy brutus... ako na 6q sharan je cca 380€ kompletka aj s ložiskom - jednohmoty prestavby sú vecsinou bez spojkového ložiska... ked ho dokúpiš si cenovo v podstate rovnako natom
A6 2.5tdi 103kw stařenka-pětivál,simota filtr,powerplus 764,turbo vnt z T4 111kw,kat off,roura az dozadu 70mm,bez chipu
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Dal bych klidně jednohmotu od National, ten rozdíl v komfortu není až tak zásadní, aby ospravedlnil vyšší cenu a nižší životnost dvouhmoty ta jednohmota, zvlášť s HDS obložením, už tam bude navěky s Valeo nelze srovnávat, to je shitelkej píše:Jak to vidíte s odstupem času ?
Dosluhuje mi originální spojka - dvouhmota na jedničkové Octavii ASV, auto má najeto 300tkm, z toho cca 200tkm po "chipu" od Funa.
Přece jenom už je to babička, ale chci ať ještě poslouží.
Co tam dát ?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
auto s 5ti kvaltem = jasná jednohmota, bez pochyby. Ideálně nějaký origo setrvák, jde jich použít dost aby pasoval je spojce z ATD a spol.
Pokud je upravované, tak jednohmota tím tuplem!
Osobně jsem nikdy žádnou změnu komfortu nepozoroval - víc aut, rotačky i PD i O2 PD.. Nedával bych ale Valeo.
auto s 6ti kvaltem = jasná dvouhmota, ideálně Sachs a modlit se...
Pokud je upravované, tak jednohmota tím tuplem!
Osobně jsem nikdy žádnou změnu komfortu nepozoroval - víc aut, rotačky i PD i O2 PD.. Nedával bych ale Valeo.
auto s 6ti kvaltem = jasná dvouhmota, ideálně Sachs a modlit se...