Stránka 1 z 2

Prevodovka Renault, tečúci olej cez vydraté gufero

Napsal: 15 čer 2015, 20:19
od Ferrari1980
Páni, spýtam sa aj tu, aj keď vidím, že sa tu riešia skôr Citrony a PUGy...

Myslím, že to musí byť častá závada renoldov, pretože radiaca tyč vstupuje do prevodovky zospodu...vyderie sa gufero, čo to tesní a je vymalované, olej tečie okolo tyče riadenia. Nestretlis te sa stým, ako ste to riešili?
Viem, že sú principiálne 3 možnosti:
1. vybrať prevodovku, rozpoliť prevodovku, vymeniť gufero - toto podľa možnosti nechcem, jednak sa môže pohnúť pritom kopec vecí a to by bolo treba meniť aj spojku a blablabla...300€
2. opatrne odbrúsiť radiacu tyč, poznačiť si polohu, vymeniť gufero, opatrne zavariť tyč
3. použiť delené gufero, vtedy sa nemusí nič rozoberať, ani píliť...len neviem, ako je to na SK, pobrúzdal som po forach, našiel som servis v Plzni, kde zo urobi aza 2 hodky za 800 CZK...neviete, kde sa to dá dať opraviť na SK? Do Plzne nedôjdem, tečie to dosť...

Napsal: 16 čer 2015, 07:23
od jericho-3
Četl jsem někde, že existuje nějaká opravná sada na opravu bez demontáže..Sice nevím , jak to vyřešili, ale není to kec. Jinak česká PP 90 trochu pomůže..

Napsal: 16 čer 2015, 14:14
od Ferrari1980
To je presne to delené gufero, len kde ho zohnať a potom ako použiť...najradšej by som bol, keby som našiel niekoho na SK, kto to vie urobiť...

Inak PP90 tiež vychcala von...

Napsal: 16 čer 2015, 16:49
od jericho-3
Tak to už má hoodně za sebou. Zeptal bych se v autorizáku Renault...

Napsal: 16 čer 2015, 17:09
od bepa
ja to normalně odbrušuju ke konci broušení udělam zařez ten mam jako značku potom stahovakem uthnu zbytek sváru. nové gufero mokrej hadr a vaříme. poštelovat případne tahlo hotovo. A veř že to tak delaji i v autorizáku je to o cene

Napsal: 16 čer 2015, 21:07
od Ferrari1980
Mno to je zasa tá možnosť 2...lenže to chce niekoho skúseného...zas tu v okolí o nikom neviem...

Každopádne, mne nejde apriori o cenu, ale o to, aby po zásahu nespadla životnosť okolitých komponentov...totiž pri spôsobe 1, t.j. vyťahovaní prevodovky a rozrábke, sa podľa mňa môžu poškodiť iné komponenty, ktoré už tiež majú najlepšie časy za sebou, napr hadice, trubky, silentbloky, kabeláž, apod...

Ale dal by som sa kľudne aj na to pílenie a varenie, ale chce to niekoho veľmi skúseného...

Napsal: 17 čer 2015, 13:38
od roman1648
ted jsem delal technickou na thalii, najeto 35tis a chcije to taky...celkem by me zajímalo jak to opravit
a fakt to tece na kazdym rencku co dojede...

Napsal: 17 čer 2015, 16:32
od bepa
roman1648 píše:ted jsem delal technickou na thalii, najeto 35tis a chcije to taky...celkem by me zajímalo jak to opravit
a fakt to tece na kazdym rencku co dojede...
U renaulta je potřeba rozlišovat Teče nebo LEJE (noteeth)

Napsal: 17 čer 2015, 16:36
od roman1648
No,vetsinou spis leje teda....😆

Napsal: 17 čer 2015, 17:03
od dreizig5
roman1648 píše:No,vetsinou spis leje teda....😆
no jo no.renault.

jinak dělám to podobně jak bepa :-D a dělal sem jich hodně,a zatím uspěch 8)

Napsal: 17 čer 2015, 19:33
od sharan933
normalne to odbrus ked som to robil prvy krat objednaval som gufero v renolte a tam mi tiez povedali ze oni to robia tiez tak

Napsal: 18 čer 2015, 08:54
od roman1648
OK, mám tam jednu Thalii na který to teče fakt už dost, tak to na tom zkusím
Gufero origo teda nebo se dá nějakej dvoubřit podle rozměru ?

Napsal: 18 čer 2015, 11:45
od jericho-3
Jak psal bepa, to je schůdné a dobré řešení, jen to chce šikovné ruce, což asi bepa má.. :)

Napsal: 19 čer 2015, 10:27
od Ferrari1980
Asi skúsim ísť aj ja touto cestou...ale musím nájsť tie šikovné a skúsené ruky...škoda, že ste všetci tak ďaleko...do 100 km by som nako prešiel, ale viac ťažko...

Napsal: 26 čer 2015, 08:58
od Ferrari1980
Inak ak by niekoho zaujímalo, ako funguje to delené gufero:
http://www.autoteilemann.de/media/conte ... eitung.pdf