Stránka 1 z 1
Olejove hadice 2.5td
Napsal: 28 čer 2015, 20:12
od Venda TD
Zdravim,
potreboval bych radu. Shnila mi trubka na rozvod oleje k olejovemu chladici (levy predni podbeh). Zatim to jen kape. Chtel bych ty kovovy nahradit necim jinym. Do kolika stupnu by mela byt odolnost? Je lepsi opletena nebo je to v tomhle případě jedno? Nemenil to nekdo na stejnem aute (auto z popisu), popř jaky zavit musi mit koncovky hadic.... Dekuji za rady
Napsal: 29 čer 2015, 07:16
od jericho-3
Jsou firmy, co udělají hadice dle potřeby a tlaku , nedávno jsem je montoval na servo. Samozřejmě počítej, že musí vydržet minimálně 15 atm. /chladič stejně víc nesnese/Ale to vědí a mají hadice na to vhodné...Já jsem si soukromně kupoval tlakovou hadici i v krámu, samozřejmě musí být určená k oleji..
Napsal: 29 čer 2015, 19:38
od Venda TD
jj ,uz jsem na to koukal, delaj i koncovky. Problem je v tom, ze auto pouzivam denne a nechce se mi to cely rozebirat 2x... Nejdriv na kukacku a pak znovu pri vymene. Přípojky do chladice vidim v podbehu ale vubec nevim kam vedou, neni tam zadny místo. Z vrchu zas brani baterka a jeji drzak. I kdyz ty přípojky v podbehu vidim, bez odsroubování poznam jen jakym klicem to mam povolit...

Ani nemluvim o druhym konci. Je na zavit nebo tam je ocko na prutokovej sroub? Hledam na netu jak divej ale jaky maji hadice koncovky nikde neudavaj... Kdyby nekdo vedel, budu vdecnej... Usetri mi to mraky zbytecny prace...
Napsal: 30 čer 2015, 07:56
od Bmwrepair
Je tam motor BMW, takze trubka s osazenim a O-krouzek. Pod filtrem jsou obe trubky v takovy silny platli a ta drzi jednim 8 sroubem. U chladice to bude bud stejne nebo nejaky Opel vymysl, tam uz nevim.
Napsal: 30 čer 2015, 09:42
od roman1648
Napsal: 04 črc 2015, 20:30
od Venda TD
Diky za rady..... Protoze jsem nikde nenasel presny rozmer vyresil jsem to asi tim nejslozitejsim zpusobem.. Stary hadice z vrakace a podle nich vyroba opletenych na miru...

Mel bych jeste jednu otazecku... Protoze v hadici nebyla dira ale saklo to skrz ni, bojim se jestli nebude bordel i v motoru... Chtel bych tedy udelat vyplach nejakym z prostredku ktery se prodavaj.. Jen nevim co to udela s motorem ktery nebyl asi nikdy proplachnutej.. Poslednich 6let jezdeno jen 10w-40 po 10tis, zadnej long live.. Je tam nejaky riziko ucpani neceho po uvolneni usazenin?
Napsal: 05 črc 2015, 12:56
od roman1648
Jesti byl menenej tak nejak pravidelne tak se toho nebo neboj