Civic 1,4 i, jak nastavit rozdelovac

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
markr
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 01 říj 2011, 16:26

Civic 1,4 i, jak nastavit rozdelovac

Příspěvek od markr »

Zdravim všechny :) . Poradi nekdo jak nastavit rozdelovač, který mi byl dovezen odmontovaný. Potkal se motor a pánové to rozebrali, že se kouknou co se stalo. Už mám motor složenej, ale nevím jak nastavit zapalko. Jestli dát první válec do HÚ, nevím. Tak dík za postup ;)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

povol si svíčku na rvním válci dej ji tak na jeden závit toč s motorem až bude svíčky syčet tak ji odšroubuje a nastav válec do HU, odšroubuj dekl s rozdělovače a nastav palec na první válec, pak zasun rozdělovač utáhni, našrubuj dekl zapoj kabely a jedeš ;)
markr
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 01 říj 2011, 16:26

Příspěvek od markr »

OK. Diky Milosi :)
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1572
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

Jenom nezapomeň že musíš najít první válec.. 1-3-4-2 je pořadí zapalování. Mate tam ten rozdělovač na pravý straně.. ;)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Woko_O píše:Jenom nezapomeň že musíš najít první válec.. 1-3-4-2 je pořadí zapalování. Mate tam ten rozdělovač na pravý straně.. ;)
si představ 1 3 4 2 naopak a zjistíš že to je pořád dokola

důležité je nasadit jeden krajní válec v komresi a podle směru otáčení připojit další válce
markr
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 01 říj 2011, 16:26

Příspěvek od markr »

Rozdelovac je po smeru jizdy na prave strane. A prvni valec je u rozvodu nebo se mylim :?
markr
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 01 říj 2011, 16:26

Příspěvek od markr »

Tak jsem nastavil rozdelovac, rozvody a ventily take. Auto chytlo na brnk. Jenze tam je problem s otackama. Kdyz to chytne tak hned vyleti otacky na 4.000 a asi po pul minute spadnou na 2000 a pak to pravidelne houpe od 1000 do 2000 otacek. Nevite co by to mohlo zpusobovat :? Dodavam, ze byla odpojena klapka delala se hlava [repase}... Jinak, kdyz auto chytne tak jde motor jako hodinky, ale jak pak spadnou otacky s tech 4000 tak nic moc a houpe a houpe pravidelne :(
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

máš tam ventil na řízení volnoběhu máš ho vůbec zapojený nebo je pojebaný,

nebo nějakou hadici si tam nepřipojil nebo je prasklá netsné sání vem nějaký srej třeba na čistění brzd a ostříkej jak to bude přidávat tak na tom místě je hyba
markr
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 01 říj 2011, 16:26

Příspěvek od markr »

Milosi byla to hadicka na sani, kterou muj syn nepripojil. Poznal jsem to az se auto zvedlo :( . Na nikoho se nespolehej rikal muj deda :) A mooooc dik.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

markr píše:Milosi Na nikoho se nespolehej rikal muj deda :) A mooooc dik.
v těch pravidlech žiju , už jsem děda ;)
Odpovědět

Zpět na „Honda/Acura“