Passat BMP problem s regeneraciou DPF
Napsal: 06 črc 2015, 18:58
Zdravim,
Mozno je tu uz vela podobnych tem ale potrebujem fakt poradit, nie iba nejake spekulacie ale opravdu hladam niekoho s podobnym problemom a so skutocnym vyrieseni problemu.
Kupil som passata 2007 2.0 tdi 103kw verziu s BMP motorom. Hned jak som ho kupoval tak po cca 100km sa mi rozsvietila DPF kontrolka. Tak som to isiel reklamovat a povedali ze treba regenerovat. Tak som isiel to prevetrat a vypalit a problem bol v tom ze obcas to zadymilo, teda pomerne casto, vzdy okolo 2300 otackach. A asi po 20min ceste cez 100km/h mi hodilo nudzovy rezim. Tak mi spravili vynutenu regeneraciu. Potom som nalial pre istotu dpf aditivum a spravil s tym 450km a znova to iste. Tak znova mi to vynutili pretoze znova ma to hodilo do nudzoveho rezimu. Zrazu diagnostika ukazovala chybu snimaca tlaku. Tak mi dali zdarma novy. Vravim ze problem vyrieseny a potreboval som s tym spravit na jedenkrat 1200km tak som pre istotu dal vymenit rozvody,novy olej, novy vzduchovy, pieskovy a naftovy filter a aj novu palivovu pumpu. Pre istotu dal skontrolovat mechanikom v autorizovanom servise SKODA,kedze ten bol hned po ruke a nebol cas hladat VW servis a tlacil ma cas. Vsetko slapalo, tak som sa vybral na tu cestu, po cca 300km sa mi rozsvietila kontrolka dpf, vravim ze kaslem na to ze musim dalsich 900km spravit aj s nudzovym rezimom, a kontrolka po cca 50km zhasla, vravim ze ide vsetko jak ma. Prvych 1100km som siel po dialnici (rakusko+nemecko) a konecnych cca 80km po cestach v nemecku. DOsiel som, vyspal sa a vravim ze rano idem niekam do obchodu. A spravil som asi 25km a znova sa rozsvietila kontrolka dpf, tak som siel na dialnicu a daval tomu asi 2300 otaciek, a raz mi jeden kolega z cias ked som robil sofera ze treba to obcas vytocit a proiadne ten filter prefukat tak som sa aj snazil to sem tam vytocit na 4000.Co som nemal robit, pretoze neskor som zistil podla nemeckeho manualu ku autu ktory som horko tazko prelozil ze sa to praveze nesmie, lebo sa pokazi snimac tlaku, ktory je tam asi 1200km. Tak znova mi to skocilo do nudzoveho rezimu. Dnes rano som to dal do servisu a mechanik v nemecku mi spravil znova nutenu regeneraciu, vravi ze vsetko v poriadku a e diagnostika ziadnu chybu nehlasi. Spravil som cca 30km a auto zacalo znova okolo 2300 otaciek dymiet bielo sedy dym. A tak som nastavil na trojke tempomat na 2300 otackach na 60ke ze asi zacala znova regeneracia, aj mi to ukazovalo spotrebu cca o 3litre viacej a obcas mi na tempomate cukal plyn a zvysovala sa spotreba, po dalsich 25km sa mi zapla kontrolka DPF. Tak som to vzal znova na nemecku dialnicu, nastavil tempomat na 130 a isiel asi 40km, potom sa otocil na dialnici a isiel naspet a po asi 10km po otoceni znova skocil nudzovy rezim.
Auto je dovezene z nemecka,pravidelne servisovane v nemecku,garazovane a o auto riadne starane, najazdene 193tisic, prevodovka zabera pri spodku, a lahko idu rychlosti, tlmice a aj brzdy ako nove, nic nehrkoce, a turbo taha ako ma..proste TOP STAV. Za asi 2000km co som na tom odjazil uz asi 5ty krat svieti dpf filter spolu s ikonkou blikajucich zhavicou, co znaci porucha snimaca tlaku,ktory ale je meneny a ani diagnostika nehlasi chybu. Pri regeneracii, aspon predpokladam auto dymi, aspon si myslim ze je to tak. Zadymi asi 10sekund potom5sekund nic, potom znova a stale dookola az kym sa nerozsvieti ikonka DPF a po case aj blikajuce zhavice.
Je to problem DPF, alebo zhavicou,alebo EGR ventilu? ja uz neviem... Mechanik mi povedal ze DPFku nic neni, ze sa da uspesne vypalit regeneraciou na zbytkovych 4,5 percenta, co je asi 95,5 percenta. Aj ked sa moc do toho nevyznam.
Mal niekto podobny problem, ktory sa mu podarilo uspesne vyriesit?Uz som zufali a nemam sa jak dostat na svk domov. Dakujem za citanie mojho romanu a za odpovede.
Mozno je tu uz vela podobnych tem ale potrebujem fakt poradit, nie iba nejake spekulacie ale opravdu hladam niekoho s podobnym problemom a so skutocnym vyrieseni problemu.
Kupil som passata 2007 2.0 tdi 103kw verziu s BMP motorom. Hned jak som ho kupoval tak po cca 100km sa mi rozsvietila DPF kontrolka. Tak som to isiel reklamovat a povedali ze treba regenerovat. Tak som isiel to prevetrat a vypalit a problem bol v tom ze obcas to zadymilo, teda pomerne casto, vzdy okolo 2300 otackach. A asi po 20min ceste cez 100km/h mi hodilo nudzovy rezim. Tak mi spravili vynutenu regeneraciu. Potom som nalial pre istotu dpf aditivum a spravil s tym 450km a znova to iste. Tak znova mi to vynutili pretoze znova ma to hodilo do nudzoveho rezimu. Zrazu diagnostika ukazovala chybu snimaca tlaku. Tak mi dali zdarma novy. Vravim ze problem vyrieseny a potreboval som s tym spravit na jedenkrat 1200km tak som pre istotu dal vymenit rozvody,novy olej, novy vzduchovy, pieskovy a naftovy filter a aj novu palivovu pumpu. Pre istotu dal skontrolovat mechanikom v autorizovanom servise SKODA,kedze ten bol hned po ruke a nebol cas hladat VW servis a tlacil ma cas. Vsetko slapalo, tak som sa vybral na tu cestu, po cca 300km sa mi rozsvietila kontrolka dpf, vravim ze kaslem na to ze musim dalsich 900km spravit aj s nudzovym rezimom, a kontrolka po cca 50km zhasla, vravim ze ide vsetko jak ma. Prvych 1100km som siel po dialnici (rakusko+nemecko) a konecnych cca 80km po cestach v nemecku. DOsiel som, vyspal sa a vravim ze rano idem niekam do obchodu. A spravil som asi 25km a znova sa rozsvietila kontrolka dpf, tak som siel na dialnicu a daval tomu asi 2300 otaciek, a raz mi jeden kolega z cias ked som robil sofera ze treba to obcas vytocit a proiadne ten filter prefukat tak som sa aj snazil to sem tam vytocit na 4000.Co som nemal robit, pretoze neskor som zistil podla nemeckeho manualu ku autu ktory som horko tazko prelozil ze sa to praveze nesmie, lebo sa pokazi snimac tlaku, ktory je tam asi 1200km. Tak znova mi to skocilo do nudzoveho rezimu. Dnes rano som to dal do servisu a mechanik v nemecku mi spravil znova nutenu regeneraciu, vravi ze vsetko v poriadku a e diagnostika ziadnu chybu nehlasi. Spravil som cca 30km a auto zacalo znova okolo 2300 otaciek dymiet bielo sedy dym. A tak som nastavil na trojke tempomat na 2300 otackach na 60ke ze asi zacala znova regeneracia, aj mi to ukazovalo spotrebu cca o 3litre viacej a obcas mi na tempomate cukal plyn a zvysovala sa spotreba, po dalsich 25km sa mi zapla kontrolka DPF. Tak som to vzal znova na nemecku dialnicu, nastavil tempomat na 130 a isiel asi 40km, potom sa otocil na dialnici a isiel naspet a po asi 10km po otoceni znova skocil nudzovy rezim.
Auto je dovezene z nemecka,pravidelne servisovane v nemecku,garazovane a o auto riadne starane, najazdene 193tisic, prevodovka zabera pri spodku, a lahko idu rychlosti, tlmice a aj brzdy ako nove, nic nehrkoce, a turbo taha ako ma..proste TOP STAV. Za asi 2000km co som na tom odjazil uz asi 5ty krat svieti dpf filter spolu s ikonkou blikajucich zhavicou, co znaci porucha snimaca tlaku,ktory ale je meneny a ani diagnostika nehlasi chybu. Pri regeneracii, aspon predpokladam auto dymi, aspon si myslim ze je to tak. Zadymi asi 10sekund potom5sekund nic, potom znova a stale dookola az kym sa nerozsvieti ikonka DPF a po case aj blikajuce zhavice.
Je to problem DPF, alebo zhavicou,alebo EGR ventilu? ja uz neviem... Mechanik mi povedal ze DPFku nic neni, ze sa da uspesne vypalit regeneraciou na zbytkovych 4,5 percenta, co je asi 95,5 percenta. Aj ked sa moc do toho nevyznam.
Mal niekto podobny problem, ktory sa mu podarilo uspesne vyriesit?Uz som zufali a nemam sa jak dostat na svk domov. Dakujem za citanie mojho romanu a za odpovede.