Stránka 1 z 2
škubání octavia 2.0 TDI
Napsal: 14 črc 2015, 20:10
od josek
Zdravím, mám octavii 2.0 tdi, typ motoru BKD, najeto 260 000 km. Auto občas škube (až poposkakuje) v rozmezí otáček 1200 až 1800 ot./min. Když auto začne škubat a přidám plyn, tak to přestane. Při otáčkách nad 2000 ot./min. jede bezproblémů. ERG ventil je ok, tak jsem myslel vada softwaru, tak jsem ho nechal přehrát a rovnou i čipnout. Přestalo to dělat a tak měsíc a půl ok, ale teď to začalo dělat znova. Nevíte co by to mohlo dělat?
Napsal: 14 črc 2015, 20:12
od leguan
diagnostika a kontrola vstřiků
Napsal: 14 črc 2015, 20:16
od josek
toho se bojím, že to bude dělat vstřik. Právě jsem dělal turbo a přitom i rozvody, tak že to bude určitě zase finanční radost co?
Napsal: 14 črc 2015, 20:44
od UchoTD
kablovačka na vstreky.
Napsal: 18 črc 2015, 20:36
od josek
Teď jsem začal pozorovat, že kolísají otáčky při volnoběhu, jako kdyby motor občas vynechal...
Jak zjistím jestli je to kabel nebo vstřiky a který, aniž bych je musel vyndavat a někde je nechat přímo změřit na zkušebně...
Klasická diagnostika to prý neukáže...
Napsal: 19 črc 2015, 09:01
od Fulltank
Pokud bude spatny kabel zapise diagnostika do pameti, nechal bych vyndat vstriky a udelal kontrolu, km uz to nejaky ma. Diagnostika dokazu poznat spatny vstrik, ale jak rozprasujou, kdy otviraji ti neprozradi.
Napsal: 19 črc 2015, 10:13
od Jirka.
Bych řekl že u BKD budou ty vstřiky spíš podfukovat než že by byly špatný. Koukni VAGem na měřené hodnoty skupinu 013 co to ukazuje.
Napsal: 19 črc 2015, 10:23
od Biimbo
dle mě taky fouká. Zkus dát plný plyn na šestku při 1400otáčkách, jestli v náběhu krouťáku taky škubne
Napsal: 19 črc 2015, 13:08
od josek
skusím to, příští týden bych mněl jet na diagnostiku. Ještě se mně zdá že to více kouří.
Napsal: 27 črc 2015, 20:27
od Utmir
spatne turbo daj ho vymeniť tlači vela vzduchu už po naštartovani rozhodi to palivovu davku ,vahu vzduchu potom to sklbe a stiplavo smrdi ako nespalena nafta ,zly repas vymen to a vstrekov sa chytaj ako poslednych niekedy ti pretesnie už nepomože lebo si nesadne vstrek a je to v.....
Napsal: 29 črc 2015, 19:14
od petrce63
Utmir píše:spatne turbo daj ho vymeniť tlači vela vzduchu už po naštartovani rozhodi to palivovu davku ,vahu vzduchu potom to sklbe a stiplavo smrdi ako nespalena nafta ,zly repas vymen to a vstrekov sa chytaj ako poslednych niekedy ti pretesnie už nepomože lebo si nesadne vstrek a je to v.....
Stejný problem u BMM v Touranu. I po výměně turba. Problem je určitě v regulaci tlaku turba a ovládání toho to. Mě to zlobí přesně na 2tis otáčkách a jen při výkonu tak do 75%. Na plnej to není. Projev je následující. Zrychluji nebo se rozjíždím a při přechodu přes 2 tis. ot. se to zhoupne jako by to někdo přibrzdil. Z motoru je slyšet práce nekteré regulační banky. Na prázdno to taky neudělá.
Napsal: 29 črc 2015, 21:59
od xPavelx
Mám podobný problém.Touran 2.0tdi AZV 100kw.Studený start kouřía má to nepravidelný chod jako by motor vynechával.Když se motor ohřeje tak je to lepší ale taky se klepe jakoby občas vynechal.A na závěr při zátahu když má auto nevíc ject tak se rozklepe jako by šel na 3válce a nejede to.Dělá to cca mezi 1.8 až 2.5 tis otáček.Nedá se s tim autem moc jezdit.Děkuji za každou radu
Napsal: 31 bře 2016, 23:02
od josek
Tak v srpnu minulého roku mi kontrolovali vstřiky na stolici a jeden byl prý špatný, tak ho dali z nějaké bouračky a vyměnili kabeláž a dělali s tím i ložiska na vačkách a hydroštefty...
po cca 2 měsících mi jako by začal haprovat volnoběh a při větší rychlosti v tahu se mi občas jako by rozvibruje auto. myslel jsem že dvouhmota, ale technik mi dnes řekl že to nevypadá na dvouhmotu a napojil diagnostiku a vstřiky mají
v diagnostice na volnoběk 0d -0,5 až do -1,5 mg paliva a 4 vsřik má tak
+2 mg docela to kouří... řekl vstřiky v prd...
co s tím může být...
Re: škubání octavia 2.0 TDI
Napsal: 31 bře 2016, 23:17
od josek
josek píše:Zdravím, mám octavii 2.0 tdi, typ motoru BKD, najeto 260 000 km. Auto občas škube (až poposkakuje) v rozmezí otáček 1200 až 1800 ot./min. Když auto začne škubat a přidám plyn, tak to přestane. Při otáčkách nad 2000 ot./min. jede bezproblémů. ERG ventil je ok, tak jsem myslel vada softwaru, tak jsem ho nechal přehrát a rovnou i čipnout. Přestalo to dělat a tak měsíc a půl ok, ale teď to začalo dělat znova. Nevíte co by to mohlo dělat?
Tak v srpnu minulého roku mi kontrolovali vstřiky na stolici a jeden byl prý špatný, tak ho dali z nějaké bouračky a vyměnili kabeláž a dělali s tím i ložiska na vačkách a hydroštefty...
po cca 2 měsících mi jako by začal haprovat volnoběh a při větší rychlosti v tahu se mi občas jako by rozvibruje auto. myslel jsem že dvouhmota, ale technik mi dnes řekl že to nevypadá na dvouhmotu a napojil diagnostiku a vstřiky mají
v diagnostice na volnoběk 0d -0,5 až do -1,5 mg paliva a 4 vsřik má tak
+2 mg docela to kouří... řekl vstřiky v prd...
co s tím může být...
Napsal: 01 dub 2016, 10:26
od Jirka.
Podfukují. Prostě netěsní dosedací plocha v hlavě.