Stránka 1 z 3

Auto nema vykon

Napsal: 19 črc 2015, 20:43
od dm22
Zdravim mam Fiat Bravo r.v 2008 1,9 multijet a mam taky problem ze auto len tazko ide do otacok.. Je uplne lenive... vobec nedymi.

Auto som mal na diagnostike a turbo vykazovalo taketo tlaky.. Samozrejme pri jazde...

ČTENÍ PARAMETRŮ:
Reálný tlak přeplňování: 1520 mBar
Teoretický tlak přeplňování: 2091 mBar

ČTENÍ PARAMETRŮ:
Reálný tlak přeplňování: 1520 mBar
Teoretický tlak přeplňování: 2105 mBar

ČTENÍ PARAMETRŮ:
Reálný tlak přeplňování: 1529 mBar
Teoretický tlak přeplňování: 2102 mBar

ČTENÍ PARAMETRŮ:
Reálný tlak přeplňování: 1536 mBar
Teoretický tlak přeplňování: 2117 mBar

ČTENÍ PARAMETRŮ:
Reálný tlak přeplňování: 1549 mBar
Teoretický tlak přeplňování: 2124 mBar

ČTENÍ PARAMETRŮ:
Reálný tlak přeplňování: 1561 mBar
Teoretický tlak přeplňování: 2142 mBar

ČTENÍ PARAMETRŮ:
Reálný tlak přeplňování: 1578 mBar
Teoretický tlak přeplňování: 2159 mBar

ČTENÍ PARAMETRŮ:
Reálný tlak přeplňování: 1632 mBar
Teoretický tlak přeplňování: 2179 mBar

ČTENÍ PARAMETRŮ:
Reálný tlak přeplňování: 1668 mBar
Teoretický tlak přeplňování: 2209 mBar

ČTENÍ PARAMETRŮ:
Reálný tlak přeplňování: 1713 mBar
Teoretický tlak přeplňování: 2239 mBar

ČTENÍ PARAMETRŮ:
Reálný tlak přeplňování: 1758 mBar
Teoretický tlak přeplňování: 2254 mBar

ČTENÍ PARAMETRŮ:
Reálný tlak přeplňování: 1758 mBar
Teoretický tlak přeplňování: 2283 mBar

ČTENÍ PARAMETRŮ:
Reálný tlak přeplňování: 1800 mBar
Teoretický tlak přeplňování: 2299 mBar

Obrázek

Napsal: 20 črc 2015, 17:36
od Torgan
8 alebo 16v? odkial si?

Napsal: 20 črc 2015, 21:29
od dm22
Torgan píše:8 alebo 16v? odkial si?
8V a od Nitry

Napsal: 21 črc 2015, 08:56
od jurki888
But upchatedpf alebo netesni egr som z nr ak chces zavolaj 0908123247

Napsal: 22 črc 2015, 08:38
od dm22
jurki888 píše:But upchatedpf alebo netesni egr som z nr ak chces zavolaj 0908123247
DPF nemam a EGR je v poriadku funguje spravne.

Napsal: 22 črc 2015, 09:11
od jurki888
Skusal si ho zaslepit?

Napsal: 22 črc 2015, 09:12
od jurki888
Bodla logu to vyzera ze to saje malo vzduchu skus ho zaslepit ak nepomoze moze byt vadna vaha

Napsal: 22 črc 2015, 13:38
od Torgan
zapni tam a otacky motoru a realne mnozstvo vzduchu a realny tlak turba a potiahni na trojke od 1500 po 4000 pri plnom plyne

Napsal: 22 črc 2015, 21:45
od dm22
Torgan píše:zapni tam a otacky motoru a realne mnozstvo vzduchu a realny tlak turba a potiahni na trojke od 1500 po 4000 pri plnom plyne
Obrázek

Napsal: 22 črc 2015, 22:35
od Torgan
Tiez to vidim na vadny EGR, chcelo by ho aspon na skusku zaslepit, ako druhe vahu vzduchu( mám jednu dobru nahradnu na tento motor) ako tretie turbo pripadne jeho regulacia. kedy nastsal tento stav? znicoho nic alebo postupne zhorsovanie?

Napsal: 23 črc 2015, 06:54
od dm22
Torgan píše:Tiez to vidim na vadny EGR, chcelo by ho aspon na skusku zaslepit, ako druhe vahu vzduchu( mám jednu dobru nahradnu na tento motor) ako tretie turbo pripadne jeho regulacia. kedy nastsal tento stav? znicoho nic alebo postupne zhorsovanie?
Dnes skusim zaslepit ten EGR vahu skusim objednat na skusku a auto som take uz kupil... :/

Napsal: 23 črc 2015, 10:51
od dm22
Egr off a stale hluche ...

Napsal: 23 črc 2015, 10:55
od dm22
Regulacia turba je v poriadku hned po nastartovani ide piestik pomali dole...len neviem naco je ten hribik pri sani.. ten ide dole a hore ked vypnem auto...

Napsal: 25 črc 2015, 10:24
od Torgan
Egr si zaslepil alebo len odpojil?
Odpoj na skusku vahu vzduchu a bez sa previezt ako sa bude chovať

Napsal: 25 črc 2015, 13:41
od slovacek.milos
dm22 píše:len neviem naco je ten hribik pri sani.. ten ide dole a hore ked vypnem auto...
chcípací klapka