toledo ASV - konec úprav PRODANÉ

Tato sekce slouží k prezentaci vozů členů tohota fóra.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

toledo ASV - konec úprav PRODANÉ

Příspěvek od standa123 »

tak tady je i něco málo z mé práce na toledu .......

-MOTOR: egr+kat+maff = off, komplet sání ARL, turbo VB, trysky RACE 520, 12mm bosch , FMIC 700x230x65 + C čidlo, spojka jednohmota + hds + sachs, podávačka v nádrži, oilcatch tank, sportovní tlumič výfuku + rezonátor, soft tdi fun, vedení od IC obaleno thermopáskou + i sání do turba, trubka do airboxu 80mm
momentálně 197ps a 426NM

- PODVOZEK: prední brzdy 312mm ATE a zadní 260x12mm TRW , tlumiče bilstein + pruziny HaR -4cm, puky TT, alu kola 8x18 225/40

-KAROSERIE: styl cupra + křídlo okta rs2

- INTERIER: sedačky Recaro, bíle budiky TS, naslapy pedalu RS, černej interier.....

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) standa123 dne 03 zář 2021, 11:18, celkem upraveno 13 x.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

moc pekna prace (Y) a zeptam se co to omotani celeho vedeni ? melo to nejakej prinos ?
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

A nějakej obrázek si od Funa k tomu odladění nedostal? :)
Oct asv 2000, DieselPower
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

díky....jinak to omotání tou thermo paskou na odrážení tepla pomohla minimálně na kouřivosti......po dlouhé jizde zustava vedení pekne vlažný až studený. Když tam nebyla tak vedení bylo dost horké zvlast ve vedrech. Teplotu nasávaného vzduchu nevím...nemam diagnostiku. A taky to příspěje ke vzhledu motoru :)

jinak graf je tady (foceno jen telefonem) namereno 170ps a 415NM.......ale po lazení sem pak přišel na pár nedostatku (okolo priruby na sacich parohach utíkal tlak a mel sem dve spony na vedení vetsi nez mely být takže taky utíkalo dost tlaku do pryč) vše jsem opravil a dal do pořádku a navíc přibyl ještě ten oilcatch tank. Auto ted jede tak o 20-30%lépe a kouřivost sla taky hodně dolů. Takže chci zajet ještě jednou k funovi a znovu zmerit na brzde ....muj odhad je ted tak 180ps a 430NM......uvidíme co ukaze ale brzda........a to omotání tou thermo páskou přibylo taky až po lazení.....takže třeba to také nejaky koně ještě prineslo :-)

Ješte mám nachystanou thermopásku na turbo a výfuk ale k ní sem se zatím nedostal. Jen nevím jestli to má smysl obalovat jen výfuk...protože svody na VB čku nejsou moc přístupné na nejake omotávání.....


Obrázek
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

před :
Obrázek

po:
Obrázek
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

co pouzivas za tu thermo pasku ? kdyztak odkaz :D chci si udelat svod od turba az pod auto aby tam nebylo takove teplo
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Jsou dva druhy thermopasky.....jedna je na udrzeni tepla a druha na odrazeni tepla. Sezenes skoro vsude na netu. Ja kupoval na HPP.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

Na tie komponenty podla mna malo koniky nie?? cakal by som 190k.
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

jak už sem psal....byly tam nejaky nedostatky které sem odstranoval a ještě par věci pribylo.....takže chci zajet znovu na brzdu přeměřit.......možná ještě před tím nasadím 11/12 hlavu do čerpadla.......
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

teplé? co máš za IC já jsem měřil i za hodně tepla a rozdíl oproti venkovní teplotě mám při 150 kolem +6 stupňů....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

diagnostiku nemám.....takže nemam jak zmerit....IC cko mám 600x180 a vedení 50mm......navíc myslim že to omotání bude mít svůj prinos .....vedeni se neohríva zpátky od horkého mootoru. Nebo je to spatná myšlenka nebo úvaha?
Naposledy upravil(a) standa123 dne 18 zář 2016, 18:39, celkem upraveno 1 x.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

tady je něco málo z interieru.......

Obrázek


Obrázek
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59

Příspěvek od tantor-bn »

ja len že ak ti to ide o 20-30% lepšie to by si tam už mal davno za 200ps.
Cupra TDI
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Mam v planu to znovu premerit....a pak se ukaze tech mych 20-30% (noteeth) ...........akorat ted neni vubec cas :roll: , a samozrejme nejak nepocitam ze tam bude přes 200ps......tech 20-30% byl jen muj prvotní odhad který sem dost nadsadil. Na 200ps bych potřeboval jiné komponenty. Ale třeba me to aspoň nakopne k dalším upravam abych se tam dostal...... :)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

něco z další úpravy.....
- přibyde sportovní rezonátor do výfuku

Obrázek

-přibyde fungl nové vstřikovací čerpadlo které už je doma nachystané
Obrázek

- příprava držáku třmenu pro 312mm brzdy, děkuji Ladasovi
Obrázek

- lakování třmenů
Obrázek

-čištění a převaření FMIC vedení
Obrázek


- ještě me čeká predelaní oilcatch tanku kterej se mi vyrabí z nerezu, vymenit hadicky prepady vstriku, nasadit 312 kotouče ale až na jaře, olej a filtry.......a ještě pár věcí :)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Odpovědět

Zpět na „Vozy členů fóra“