Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Výsledky Vašeho měření - Grafy » Skoda Favorit 136L 62PS to 125PS/142Nm by DIESLEPOWER Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: po červenec 27, 2015 5:52 pm Citovat
tiff
Přispěvovatel
Založen: 24.6.2009
Příspěvky: 218
Bydliště: Praha




peter l: hezký výkon. Já chtěl zachovat co nejpůvodnější vzhled kvůli připadné buzeraci ze strany PČR, takže jeden spádový karburátor byla jasná volba.
Ono se s ním nakonec i lépe jezdí, protože horizontální karburátory sice super fungují při plném plynu, ale v ostatních režimech to už tak slavné není, zvlášt na takhle malém objemu.

Vici: můj výfuk je noční můra všech tuningářů Velmi ??astn?
Mám tam upravenou sériovou litinu, která ústí do 2x38mm sběrného potrubí (série 2x35mm) a pod autem je 50mm trubka se dvěma velkými tlumiči.
Na první pohled to v motorovém prostoru vypadá jako úplně sériový výfuk a hlučné to taky moc není, takže pro mě naprosto ideální kombinace vlastností Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po červenec 27, 2015 5:59 pm Citovat
tiff
Přispěvovatel
Založen: 24.6.2009
Příspěvky: 218
Bydliště: Praha




Pro představu jak moc je to hlučné: https://www.youtube.com/watch?v=VARXjI2dlPc&feature=youtu.be
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po červenec 27, 2015 6:48 pm Citovat
Forest
Aktivista
Založen: 16.3.2006
Příspěvky: 7024
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)




Vici napsal:
Kurnik..že bych si zas koupil Favorita? Smile


Treba tohoto Mrknut?

_________________
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by Hm

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po červenec 27, 2015 9:06 pm Citovat
dawe2706
Aktivista
Založen: 6.6.2008
Příspěvky: 1098
Bydliště: Šumperk




Forest napsal:
Vici napsal:
Kurnik..že bych si zas koupil Favorita? Smile


Treba tohoto Mrknut?


To je ovšem klenot Velmi ??astn? kamarád měl mercedesa po Hlinkovi a hned po té jeho smrtelné nehodě Smutn? stoupl na ceně....

_________________
BME E61 530d skoro série
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 230ps 550Nm
GAME OVER
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út červenec 28, 2015 5:49 am Citovat
Ladas
Aktivista
Založen: 28.1.2008
Příspěvky: 34495
Bydliště: Praha




jaký jezdíš rozměr pneu?

_________________
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Skoda Favorit 136L 62PS to 125PS/142Nm by DIESLEPOWER
 Obsah fóra Dieselpower forum » Výsledky Vašeho měření - Grafy
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 2 z 2  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.