peter l: hezký výkon. Já chtěl zachovat co nejpůvodnější vzhled kvůli připadné buzeraci ze strany PČR, takže jeden spádový karburátor byla jasná volba.
Ono se s ním nakonec i lépe jezdí, protože horizontální karburátory sice super fungují při plném plynu, ale v ostatních režimech to už tak slavné není, zvlášt na takhle malém objemu.
Vici: můj výfuk je noční můra všech tuningářů
Mám tam upravenou sériovou litinu, která ústí do 2x38mm sběrného potrubí (série 2x35mm) a pod autem je 50mm trubka se dvěma velkými tlumiči.
Na první pohled to v motorovém prostoru vypadá jako úplně sériový výfuk a hlučné to taky moc není, takže pro mě naprosto ideální kombinace vlastností
Skoda Favorit 136L 62PS to 125PS/142Nm by DIESLEPOWER
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Pro představu jak moc je to hlučné: https://www.youtube.com/watch?v=VARXjI2 ... e=youtu.be
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Treba tohotoVici píše:Kurnik..že bych si zas koupil Favorita?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
To je ovšem klenot kamarád měl mercedesa po Hlinkovi a hned po té jeho smrtelné nehodě stoupl na ceně....Forest píše:Treba tohotoVici píše:Kurnik..že bych si zas koupil Favorita?
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER