t4 2,5 tdi 111kw nemá tah

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

A je ta váha opravdu dobrá? U T4 odcházely často. Někdy po odpojení konektoru z ní jede dokonce líp.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
clovicek001
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 26 črc 2015, 20:14

Příspěvek od clovicek001 »

když odpojím váhu tak to jede hůř , a jen tak zkoušet dávat jinou je celkem drahá sranda
Bitumen
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 06 zář 2014, 19:09

Příspěvek od Bitumen »

Na tom 011 logu drzis plyn porad stejne? Plnici tlak ti nabiha trochu pozde, ale kolem 2400 je uz plny 1.2Bar (2.2Bar abs.) a pak tomu jak sam vidis hrabe, mas tam propady k 0.7Bar. Skusil bych vyradit vahu vzduchu diodou, at to porad ukazuje 1000 cosi mg/h vzduchu a pak to projet, co bude ten tlak turba delat, jestli to bude porad poskakovat tak neco s regulaci turba.
clovicek001
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 26 črc 2015, 20:14

Příspěvek od clovicek001 »

mezi jaké piny to mam zapojit , mam váhu bosch . Na váze je 5 pinu ale na konektoru jen 4 , našel jsem zapojení jen na 6tipinovou
clovicek001
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 26 črc 2015, 20:14

Příspěvek od clovicek001 »

dal jsem novou váhu a tady je log jede to furt stejne od 2do 3 to nemuže vyrazit a pak to jede
http://leteckaposta.cz/713715715
Bitumen
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 06 zář 2014, 19:09

Příspěvek od Bitumen »

To turbo reguluje zcela podivne, vymen podtlakove hadicky a skontroluj zda se variabilita volne hybe, musi to jit bez odporu hezky prstem-po odpojeni tahla banky samozrejme.
clovicek001
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 26 črc 2015, 20:14

Příspěvek od clovicek001 »

to jsem všechno zkoušel , přidte někdo s něčim novým
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

vyndej turbo, a zkontroluj regulaci a výfukovou turbínku, jestli se tam nepodívala žhavička
clovicek001
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 26 črc 2015, 20:14

Příspěvek od clovicek001 »

pafka píše:vyndej turbo, a zkontroluj regulaci a výfukovou turbínku, jestli se tam nepodívala žhavička
mam to v plánu zejtra jen to musim vyndat i ze svodama , nejde mi povolit jedna matka :(
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

jde, ale sakra blbě ;)
george40
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 13 úno 2015, 13:19
Bydliště: Most

Příspěvek od george40 »

zkoušel jsi dát nový (zánovní ale 100% funkční) ventil N75 ?
Obrázek
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
clovicek001
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 26 črc 2015, 20:14

Příspěvek od clovicek001 »

ventil novej z auta co jezdí , turbo rozebrany bylo čisty už v něm někdo byl předemnou , bude to mechanická závada v motoru si myslím vačka , ojnice ci něco takoveho , ten motor je z vrakovište takže z nějakého rozstřelu
Mad_Boxs
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 25 čer 2007, 18:28

Příspěvek od Mad_Boxs »

Zkontroluj těsnost hadic mezi váhou a turbem, téčko na to hodně trpí. Hlavně u turbíny.
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama
clovicek001
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 26 črc 2015, 20:14

Příspěvek od clovicek001 »

neni tu někdo z jižních čech kdo delá jenom vw a podíval by se na to než začnu rozebírat motor
clovicek001
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 26 črc 2015, 20:14

Příspěvek od clovicek001 »

přeměřil jsem tlaky jinym přístrojem a ty jsou :
1 válec 25
2 válec 24
3 válec 26
4 válec 27
5 válec 26
ješte dotaz jak vám t4 kouří za jízdy ?
mě při plným plynu skoro vůbec
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“