Moje presúvadlo. MK IV

Tato sekce slouží k prezentaci vozů členů tohota fóra.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jednoduchá odpověď za 100e sežeň si maxidoty a máš hotovo bez zbytečných dodělávek ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Sinister
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 30 lis 2014, 18:17
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Sinister »

to je síce pravda..jednoduchá cesta no už zdaleka nie taka originálna :) maxidot využijem asi tak moc ako tie schované kontrolky.
VW Golf VI 2.0TDI R-line, Highline, 103kw, r.v.2012
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nepochopil jsi mne maxidot vyhodíš a dáš si tam telefon ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Sinister
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 30 lis 2014, 18:17
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Sinister »

keby som to ale spravil tak ako píšeš čo by mi to akože pomohlo? tie kontrolky čo mám ja teraz schované sa normálne zobrazujú na maxidote, nemáš ich nikde inde vyvedené. Teda určite nie u G4 takže by som bol na tom istom...
VW Golf VI 2.0TDI R-line, Highline, 103kw, r.v.2012
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

měl by jsi tam ty svoje hodnotky a co tě napadne maxidot toho moc najednou zobrazit neumí ale to asi víš to víš někdo zůstane při OEM stylu s výhodou
Obrázek
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Sinister
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 30 lis 2014, 18:17
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Sinister »

to čo tam máš ty je super ale teraz neviem možno budem trepať ale mam taký pocit že maxidot na G4 dokonca takéto hodnoty ako tebe ani nevypisuje alebo som to aspon u nikoho nevidel ešte, ale zasa poviem tak že keby som mal ten maxi tak by som prerábku ani neriešil...tým že som tam memal nič akurát som mal nevyužitý mobil v šuplíku tak som to spojil a nestálo ma to ani korunu :)
VW Golf VI 2.0TDI R-line, Highline, 103kw, r.v.2012
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

J-Dot D-Dot a pak ještě vyrábí jeden kluk z Hradce Králové taky něco podobného navíc s diagnostikou
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Sinister
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 30 lis 2014, 18:17
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Sinister »

good info dik :)
VW Golf VI 2.0TDI R-line, Highline, 103kw, r.v.2012
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

tak to je paráda
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@Ladas: Jenze my si nerozumime. Maximalni vyhodou je, ze pokud je clovek zrucny/ma zname/penize, tak si muze udelat aplikace, ktere budou vyuzivat informaci z cidel a snimacu a bude je vyhodnocovat tak, jak se to naprogramuje.

Mozne priklady:
- bude zobrazovat jednotky, ktere dosahly maxim nebo minim
- muze prubezne vykreslovat graf krouticiho momentu, pozadavku a vykonaneho turbotlaku, muze graficky zobrazovat tlak jako kdyby mel klasicky "budik"
- muze upozornit ridice na to, ze olej dosahl teploty, kdy muze uz jet "kudlu" nebo naopak
- pro neschopy kdy radit, pro lidi, kteri radi jezdi efektivne tak kdy pri prerazeni dosahnou presne maxima krouticiho momentu, pro zensky kdy maji preradit aby nepodtacely motor po prerazeni nebo naopak nepretacely pri podrazeni

... toto maxidot nebo A_az_Ž-DOT neumeji

Ono je totiz velky rozdil mezi tim, kdy clovek cte hodnoty a nebo vidi graficke zobrazeni hodnoty ... ostatne to je duvod proc mame budiky s rafickama a ne jen blbej displey s hodnotou rychlosti/otacek/teploty vody/stavu paliva v nadrzi ... protoze mozek si je schopen periferne (na pozadi) techto raficek vnimat a nemusi prochazet procesem "...uhm, tak to je takova hodnota, je to malo nebo moc, kolik by tam melo byt ..." ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Sinister
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 30 lis 2014, 18:17
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Sinister »

Tak ešte posledná aktualitka aby sa nepovedalo že nič nerobím i keď teraz iba čisto po dizajnovej stránke..

Obrázek
VW Golf VI 2.0TDI R-line, Highline, 103kw, r.v.2012
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

Toto mas uz vymakane pane... pekna praca.
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Sinister
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 30 lis 2014, 18:17
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Sinister »

Dakujem sice neni moc casu na taketo hrajkanie ale postupom casu aj zvysok auta bude hadam podla obrazu mojho.. ak ho skor nepredam :D
VW Golf VI 2.0TDI R-line, Highline, 103kw, r.v.2012
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Dajjdoo
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 07 zář 2014, 20:31

Příspěvek od Dajjdoo »

Ahoj, vedel by si mi povedať, aké diódy si tam dával ? Zdajú sa mi príjemné na pohľad, ani teplé, ani studené...

Ja mám A6 C5 a chcel by som tiež vymeniť v tachometri červené za biele, ako to mali už po facelifte. Vďaka veľká :) Menil si všetky za biele ? alebo si zachovával niektoré ?
Odpovědět

Zpět na „Vozy členů fóra“