Moje presúvadlo. MK IV

Tato sekce slouží k prezentaci vozů členů tohota fóra.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Sinister
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 30 lis 2014, 18:17
Bydliště: Slovensko

Moje presúvadlo. MK IV

Příspěvek od Sinister »

V prvom rade chcem podakovať za prijatie do vašej skupiny, keďže s komunitou u nás na Slovensku som bol viac ako nespokojný "bohužial".

Hodím sem teda aj ja svoje presúvadlo s nejakym tým popisom :)

VW Golf 4 1.9TDI 66KW ALH r.v. 2003 + samozrejme nejake vychytávky v ECU aby to trocha aj šlo. Ináč motor až na upravené náporové sanie je zatial stock. To sa ale časom tiež zmení dúfam..

Auto disponuje ešte jednou drobnou vychytávkou. Keďže v serií nemalo budíky s palubným PC, tak je tam nasúkaný Smartfon SE wt18i ktorý v spolupráci s OBD adaptérom a aplikáciou Torque nahradzuje palubák.

ostatné sú bežné prkotinky o ktorých sa ani neoplatí písať, takže pár foto na záver.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
VW Golf VI 2.0TDI R-line, Highline, 103kw, r.v.2012
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Tak za ten smartphone maxiDOT mas u mna hitika. Super napad. Klobuk dolu :wink:
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jak v letadle co tam všechno sleduješ i kurz eura???
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Ladas píše:jak v letadle co tam všechno sleduješ i kurz eura???
(noteeth)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Sinister
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 30 lis 2014, 18:17
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Sinister »

kurz eura zrovna nie, ale povedal som si že keď už to tam je, tak tam nebudu predsa 3 hodnoty. Takže aktuálne mi to ukazuje

-aktuálnu spotrebu (nie je to úplne presné no dalo by sa to dokalibrovať)
-priemernú spotrebu
-tlak turba
-polohu plyn pedálu
-krutiaci moment, výkon HP a KW (neviem podla čoho všetkého to prepočítava takže opäť nie úplne presne ale orientačne to celkom sedí)
-napätie na baterke
-teplotu intake
-teplotu chladiacej

to je asi tak všetko už viac sa tam toho nezmestilo :D
VW Golf VI 2.0TDI R-line, Highline, 103kw, r.v.2012
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

Ako potom ten displej vypnes? :D
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Sinister
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 30 lis 2014, 18:17
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Sinister »

power button mam vyvedený do tlačítka na reset KM takže ho len stlačím a je off. A čo sa týka ovládania tak sú dve možnosti.. viem to ovládať cez apku mojim telefónom alebo sa dá cez vyvedený USB pripojiť klavesnica myš alebo čo chceš a ovládať to aj tak..
VW Golf VI 2.0TDI R-line, Highline, 103kw, r.v.2012
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Sinister, smekam pred Tebou, toto je super pristup ktery ocenuji - zadne vyzkousene cesty a pristup, zadny kompromisy - rovnou cestou za svym cilem - BRAVO!

Jeste me napada, ze pokud by se Ti podarilo "vyoperovat" kameru a umistit ji nekde na aute s patricnym prodlouzenim vedeni, mohl bys to pouzivat jako kameru (parkovaci, prubezny zaznam apod.).

Navzdory tomu, ze nemam rad "opiceni se", paklize bys byl trochu sdilnejsi, dovolil bych si nasledovat Tve kroky v pripade auta meho bratra. Pokud muzes napovedet tak prosim bud sdilnejsi v detailech.

Predem diky a fandim.

PS: ja jsem kdysi premyslel nad dotykovym malym displayem ve spojeni s Rapsberrym ale toto vyjde rozhodne levneji a je to vice "handy".
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Sinister
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 30 lis 2014, 18:17
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Sinister »

dakujem za pochvalu vždy to človeku ulahodi na duši ked niekto oceni snahu aj ked malú :) celu pracu mam v podstate zdokumentovanú aj som to dával na vw club ale ak je záujem kludne to postnem aj sem ako to celé prebiehalo a kto chce kludne sa môže hrajkať :)
VW Golf VI 2.0TDI R-line, Highline, 103kw, r.v.2012
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Sinister
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 30 lis 2014, 18:17
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Sinister »

Hodím sem teda krátky popis ako to prebiehalo s tým palubákom ak by si chcel doma niekto kutilovať :)

Použitý telefón Sony Ericsson WT18I (ideálna velkosť displeju)

buď origo OTG USB kábel alebo si ho môžete vyrobiť z klasického tak ako ja.
Obrázek

ďalej nahádžem foto a kde bude treba dám kratky popis..

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Tu bolo nutné urezať spodnú časť plošného spoja, aby som ho vôbec dokázal napasovať do budíkov. Kábel čo ide z hora je na vyvedený power button

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

prvotný test či sa mobil vôbec rozbehne.

Obrázek

Tu už je uchytený power button na tlačítko reset KM a zo zadného krytu preletované antény na WiFI a BT

Obrázek

final...

ešte popis ku tomu čo na foto nie je..

Mobil je napájaný priamo z budíkov. Problém však je že keď zapojíte do vyvedeného USB napríklad myš tak nezačne fungovať dokým v mobile nie je aj normálna batéria (najskôr slabý prúd alebo niečo) takže bolo nutné vyviesť z budíkov další kábel s konektorom na externú batériu a potom to šlape ako má..

nevýhoda celého konceptu je však v samotnom OBD adaptery ktorý posiela cez BT údaje do mobilu. je tam asi tak 1 niekedy až 2sec delay ktorý môže pri určitých chvílach liezť na nervy, ale nič s čím by sa nedalo žiť..

primárne ovládanie funguje cez aplikáciu RemoDroid. Na svojom normálnom telefóne vytvoríte wifi hospot na ktorý sa pripojí telefón v budíkoch a dalej to funguje presne ako teamviewer.

to je asi tak všetko a keby mal niekto ešte nejaku otázku kludne sem s nou :)
VW Golf VI 2.0TDI R-line, Highline, 103kw, r.v.2012
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

Tak toto si vážne naložil... Pekná práca :)
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Takove "tuningove porno" by melo byt 18+ :wink:

... ikdyz ten delay je v pripade, ze clovek zobrazuje treba teplotu v sani pomerne dost; z toho duvodu jsem prave planoval to Rapsberry a pripojeno pres kabel naprimo
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

když už jsme u toho porna co těch 6 ledek pod telefonem?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Sinister
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 30 lis 2014, 18:17
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Sinister »

ladas dobre že sa pýtaš. Zatial je to síce nedoriešená téma v mojom prípade ale mal som v pláne tie ledky umiestniť na iné miesto v budíkoch.. Po technicej stránke nič zložité horšie to je zrealizovať po dizajnovej stránke ale kto ma chuť a čas dá sa aj to.. zatial sa spolieham na zvukovú signalizáciu.. bud pípne rezerva alebo ked niečo začne pípať otvorím kapotu pozriem náplne a ak je všetko OK napichnem VAG ale bolo by fajn keby sa presunuli...
VW Golf VI 2.0TDI R-line, Highline, 103kw, r.v.2012
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ladas píše:když už jsme u toho porna co těch 6 ledek pod telefonem?
Nechce se mi verit, ze by to mel byt problem vyvest nekde v prostoru budiku.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Vozy členů fóra“