Stránka 1 z 3

Octavia 74KW na 116KW - M+H

Napsal: 05 srp 2015, 19:16
od giuseppep
Obrázek

fa M+H Plzeň
157PS a 370Nm
Docela mě překvapilo, že vytáhli z toho 116 kw. Čekal jsem max. těch 107Kw co psali, že mi tam dají a nakonec přišli s tímhle.
Vše je originál jen soft.

Máte nějaké doporučení. Jestli vyměnit hadice nebo čidlo tlaku. Ani nevim kolik mi to tlačí. Když se na to dupne,tak to lehce hulí, ale ne černý kouř.
Při normální jízdě to nehulí. Intercooler zatím asi zvládá. Nevidím žádný rozdíl.
Při normální jízdě ( 50/80/100) spotřeba 4,6l/100km
Díky za rady

Re: Octavia 74KW na 116KW - M+H

Napsal: 05 srp 2015, 20:16
od Forest
giuseppep píše:Nevidím žádný rozdíl.
... to bys ale po kvalitnim chipu mel :wink:

Napsal: 05 srp 2015, 22:01
od Martin.D
Celkom že , vysoké hodnoty a tých 110 kw ešte stále v 4600 ot. :D

Re: Octavia 74KW na 116KW - M+H

Napsal: 06 srp 2015, 11:33
od giuseppep
Forest píše:
giuseppep píše:Nevidím žádný rozdíl.
... to bys ale po kvalitnim chipu mel :wink:
Rozdíl při jízdě je znatelný. To jo :-) Myslel jsem ten origo intercooler na tom. Nechám to změřit jak to chladí. Už se mi ozval jeden kluk z Tachova, že to napíchnem a nalogujem to.

Napsal: 06 srp 2015, 21:10
od Ladas
pak sem hoď výsledky v tomhle teplu ;)

Napsal: 06 srp 2015, 22:18
od UchoTD
dooooooost vysoké hodnoty,dooooooost vysoko.

Napsal: 07 srp 2015, 05:46
od Ladas
no to si myslím taky tip kolem 140 nebude daleko (noteeth)

Napsal: 07 srp 2015, 05:49
od UchoTD
Akoze myslim,ze nic by sa nestalo keby sa ten vykon presunul trosku nizsie,pretoze najvacsi vykon pri 4200,slaby diesel 😂

Napsal: 07 srp 2015, 09:57
od Motorpower
Prostě kvalita měření ala Motocom. Když potom někdo přijede, tak se mu koně cestou odpaří. :)

Napsal: 07 srp 2015, 11:46
od Vici
to motocomem nebude...

Napsal: 07 srp 2015, 17:48
od UchoTD
Toto bude cela mapa len + +

Napsal: 09 srp 2015, 17:29
od giuseppep
Ladas píše:pak sem hoď výsledky v tomhle teplu ;)
Dnes odpoledne v tom vedru změřeno.
Turbo- má špičky 1,5 Bar, jinak tlačí max. 1,4 Baru.
Teplota nasávaného vzduchu je:
- při běžné jízdě 50-70 stupňů
- při plném využití výkonu okolo 90 stupňů.
- na dálnici se to v jednom případě vyšplhalo i ke 100 stupňům.

Log skupin 7 a 11 mám k dispozici a můžu ho případě zájmu poslat přes SZ.

Napsal: 09 srp 2015, 17:36
od giuseppep
Koukali jsme ještě na turbo, tak to vypadá na KKK. Po cestě domů jsem to potom držel na dálnici 180 a místama i 220 a po chvíli mi to spadlo do nouzáku. Kontrolka se sice nerozsvítila, ale motor už přestal táhnout a ot. byli max 3000. Myslíte si, že už je to moc na tuto turbo?

Díky za odpovědi
Jinak mi to hlásí chybu P0234 je to zjištěno z aplikace Torque Pro

Napsal: 09 srp 2015, 18:23
od favo
Já ti teda nevím, ale se seriovým chladičem se v těchto vedrech dostanu na 100°C raz dva, stačí do prudkého kopce předjíždět kamión a při představě jak to držíš na dálnici 180-220 km/h se mi nechce ani věřit že se dostaneš jen na 100°C.

Napsal: 09 srp 2015, 19:38
od UchoTD
:roll: :roll: ....