a co si od toho slibuješ ?
fiat má kyvný litinový ramena v nápravnici, nevim jak na to chceš jít?
no, ono rozřezat a povařit se dá všechno, sice to bude vypadat "cool" a "hustý"možná jak vy mlaďoši říkáte, ale bude to neřiditelný
naloz tonu do kufra a v stovke chyt zadnou napravou par dobrych jam
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Vyměnit ložiska vlečených ramen. stojí kolem pětistovky jedna sada, ale když už jsou kola do A tak jde blbě vyndat rameno, páč je tam zkřížený. ale to jen někdy. je to de fakto jeden šroub když nepočítám povolení tlemiče a brzdovejch trubek ty sikup prebventivně nový za 6o korun. Geometrie se tam nedělá, je tam všechno na tvrdo. Vepředu se dělá jen sbíhavost. Nenapsal jsi rok výroby takže počítám že jde o starou generaci ne to nové
Autoelektrikář, diag VAG, Fiat/Alfa/LAncia, opravy alternátorů a startérů. Provedu veškeré opravy včetně převodovky/hydrauliky na VW Lupo 3L 1.2TDI.
AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L
Jde to, v napravnici jde navrtat dira jinde (ten dlouhej sroub M16, 24 sestihran), neboli vyfrezovat puvodni pak privarit podložku na spravné místo, trochu mereni a počítání a geometrie v zeléném. Takhle jsem to delal abych seridil geo nejspis po bouracce kdy bylo jedno kolo moc zbihavy. Takze to urcite jde udelat i obracene aby sis rozesral geometrii.