Odklon kol zadní nápravy do Ačka

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lukeses
Nováček
Příspěvky: 10
Odpovědi: 0
Registrován: 14 říj 2014, 19:20

Odklon kol zadní nápravy do Ačka

Příspěvek od lukeses »

Chtěl sem se zeptat jestli někdo dělal na bravu odklony kol a jak? :O :shock: :shock:
heretic
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2011, 19:58
Bydliště: SR

Příspěvek od heretic »

Fiat Bravo 2 1,9 Mjet
lukeses
Nováček
Příspěvky: 10
Odpovědi: 0
Registrován: 14 říj 2014, 19:20

Příspěvek od lukeses »

to je diskuze na opraveni zadni nápravy ja ybch chtěl umyslně dat kola to "A"
Obrázek
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

a co si od toho slibuješ ?
fiat má kyvný litinový ramena v nápravnici, nevim jak na to chceš jít?
no, ono rozřezat a povařit se dá všechno, sice to bude vypadat "cool" a "hustý"možná jak vy mlaďoši říkáte, ale bude to neřiditelný (rofl)
lukeses
Nováček
Příspěvky: 10
Odpovědi: 0
Registrován: 14 říj 2014, 19:20

Příspěvek od lukeses »

právě nevím jak na to jít :-D jinak bych se na to neptal ..
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Zatahnout ručku a přez obrubník nejčestěji to zákazníkům opravujem.Špatně se ale hlídá velikost odklonu. :)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

naloz tonu do kufra a v stovke chyt zadnou napravou par dobrych jam :D
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
Marek3L
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Odpovědi: 0
Registrován: 22 dub 2015, 22:23
Bydliště: Rozsochatec, okr. Havl. Brod

Příspěvek od Marek3L »

Vyměnit ložiska vlečených ramen. stojí kolem pětistovky jedna sada, ale když už jsou kola do A tak jde blbě vyndat rameno, páč je tam zkřížený. ale to jen někdy. je to de fakto jeden šroub když nepočítám povolení tlemiče a brzdovejch trubek ty sikup prebventivně nový za 6o korun. Geometrie se tam nedělá, je tam všechno na tvrdo. Vepředu se dělá jen sbíhavost. Nenapsal jsi rok výroby takže počítám že jde o starou generaci ne to nové
Autoelektrikář, diag VAG, Fiat/Alfa/LAncia, opravy alternátorů a startérů. Provedu veškeré opravy včetně převodovky/hydrauliky na VW Lupo 3L 1.2TDI.

AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L

776 490 174
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

On chce kola umyslně podrazit na to žádná ložiska nejsou.
Uživatelský avatar
Miki2t
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2011, 14:24

Příspěvek od Miki2t »

Jde to, v napravnici jde navrtat dira jinde (ten dlouhej sroub M16, 24 sestihran), neboli vyfrezovat puvodni pak privarit podložku na spravné místo, trochu mereni a počítání a geometrie v zeléném. Takhle jsem to delal abych seridil geo nejspis po bouracce kdy bylo jedno kolo moc zbihavy. Takze to urcite jde udelat i obracene aby sis rozesral geometrii.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“